• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    ''Let's go' zeg ik met een glimlach en zet de motor uit na hem geparkeerd te hebben. 'Waar wil je als eerste heen?' Vraag ik hem. Ik kijk om me heen naar de winkels, ik was wel beieuwt wat voor schoen hij zou kiezen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik glimlach en stap af. 'Naar een winkel waar mam over vertelt heeft.' Pap ging er zijn schoenen halen. Ik zucht lichtjes en wacht dan op Katherine.
    'Het is niet ver van het centrum.'

    Jake Sadler
    Ik stop plots met naar het gras te kijken en het vuur gaat uit. Het was mijn schuld blijkbaar. 'Sorry.' mompel ik zachtjes.
    Ik kijk naar Alexi en zucht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    De brand gaat uit doordat Jake stopt met kijken. "Handige zet," mompel ik sarcastisch. Dan kijk ik ook naar Alexi. "Ik weet niet wat je eraan kan doen. Het is Axton, we kunnen hem niet vastzetten ofzo en hij kan wegflitsen wanneer hij wil."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Doe niet zo! Ik zei toch sorry? En ik ben diegene die een reden heeft kwaad op je te zijn.' zeg ik tegen Leslie.
    Ik loop naar Alexi. 'Ik breng je naar Mayra, die beschermt je wel.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Jij was ook degene die daarstraks wegliep terwijl ik ook sorry zei en waarom ben jij degene die reden heeft om kwaad te zijn?" Jake gaat dan naar Alexi toe en ik loop naar de spullen. Ik pak ze bij elkaar. "Ik ga wel terug naar de kamer ofzo."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik antwoord niet maar merk wel dat Nate haar helpt wat de woede terug aanwakkert. Ik til Alexi op en flits me naar Mayra's kamer. Ik leg Alexi op het bed en May kijkt haar bezorgt aan. 'Wat is er aan de hand?' Ik schraap mijn keel. 'Je vader was hier en je moeder is bang. Bescherm haar en als er iets is geef me een seintje.' ze knikt en ik loop de deur uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake reageert niet meer op mij en gaat gewoon naar Alexi toe. Hij flitst zich weg met Alexi en ik blijf achter met Nate. Kwaad gooi ik de spullen op de grond. "En dan zegt hij dat ík degene ben die niet meer vrolijk is," zeg ik boos. Waarom is het ineens zo tussen Jake en mij?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik loop door school en bots ergens tegen op. 'Ow sorry.' zegt een zachte stem. Overduidelijk een meisje. Ik kijk naar beneden en zie haar op de grond liggen. Het is een mooi meisje met lang zwart haar en blauwe sprankelende ogen. 'Het is mijn schuld.' zeg ik en trek haar recht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik glimlach en stap af. 'Naar een winkel waar mam over vertelt heeft.' Pap ging er zijn schoenen halen. Ik zucht lichtjes en wacht dan op Ka


    Katherine
    'Naar een winkel waar mam over vertelt heeft' antwoord hij als ik vraagt waar hij het eerste heen wil. 'Vertelde je moeder over de winkel? Waarom dat?' Vraag ik hem nieuwsgierig, 'sorry, ben gewoon niewsgierig' zeg ik met een glimlach en volg hem dan naar de winkel.


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    Ik loop door school en bots ergens tegen op. 'Ow sorry.' zegt een zachte stem. Overduidelijk een meisje. Ik kijk naar beneden en zie haar op de grond liggen. Het is een mooi meisje met lang zwart haar en blauwe sprankelende ogen. 'Het is mijn schuld.' zeg ik en trek haar recht.


    I hate you =.=

    Leslie Sadler
    Nate toont ook geen enkele reactie dus zucht ik zachtjes en raap de op de grond neer gegooide spullen weer op. 'Ik ga maar eens naar de kamer,' mompel ik zacht en begin dan al te lopen richting school. Ik kijk naar de grond voor me. Weer ruzie...dat wil ik helemaal niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    Ik kijk haar aan. 'Nee is niet erg, pap had haar er naar toe genomen, het was zijn lievelingswinkel. Er werkte daar een vriendin van hem.'
    Ik leid haar door de straten.

    Nate Sadler
    'Ik ga mee.' glimlach ik even naar haar en loop naast haar terug naar de school.
    Ze kijkt naar de grond en zegt niets dus besluit ik de stilte ook niet te verbreken.

    Jake Sadler
    'Jake.' glimlach ik en ze schenkt me ook een glimlach waardoor er kuiltjes in haar wangen komen.
    'Rebekah.' zegt ze zachtjes en ik laat haar los. 'Alles ok?' vraag ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Love you 2 :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Als je dat echt doet......dan blijven Jake en Leslie bij elkaar XD

    Leslie Sadler
    "Is goed," geef ik een beetje kort antwoord. Mijn stemming is gelijk weer helemaal verpest. "Sorry voor mijn humeur," zeg ik maar dan tegen Nate en kijk even op naar hem. "Wat heeft je naar deze school doen komen?" vraag ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Gewoon.' ik antwoord niet echt en neem Leslie mee in de school.
    Ik zie Jake en een meisje staan praten in de gang en pak Leslie's hand vast om haar de kamer in te trekken voor ze het ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Het verbaast me enigszins als Nate mijn hand beetpakt. Eigenlijk wil ik er net wat van zeggen, als hij me de kamer in trekt. "Ik had die meter best wel zelf kunnen lopen," zeg ik met een glimlachje. Even kijk ik naar onze handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.