• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Jake Harper

    "Ik denk niet dat ik je ouders nog wil zien. Dat was oo z'n zachtst gezegd niet het charmantste moment om binnen te vallen" Ik grinnik even. "Als je hier woont kom je er niet echt onderuit." Antwoord ik. "Wees blij dat het mijn ouders waren en niet mijn broertje. Dat zou gênanter zijn" ik kijk Esmée even aan. "Ze zijn wel oké. Ze zijn ook wel wat gewend met mij. Volgende keer zullen ze doen alsof ze je nooit naakt hebben gezien"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij grinnikt even. "Als je hier woont kom je er echt niet onderuit" Antwoord hij. "Wees blij dat het mijn ouders waren en niet mijn broertje. Dat zou gênanter zijn" Hij kijkt me even aan. "Ze zijn wel oké. Ze zijn ook wel wat gewend met mij. volgende keer zullen ze doen alsof ze je nooit naakt hebben gezien." Ik snuif even. "Zij misschien, maar ik weet ook dat ze mij naakt hebben gezien. Ik zorg wel dat ik er niet ben als ze komen dan" zeg ik dan. Niet iedereen hoeft mijn lichaam te zien en ouders al helemaal niet. Als hij zijn toetje ook op heeft zorg ik ervoor dat we zo komen te zitten dat ik tussen zijn benen in kan zitten. Ik zoen hem eerst even vlinderlicht voordat ik tegen hem aan ga zitten. "Ik vond het wel lekker waar je net mee bezig was.." suggereer ik dan.

    Jake Harper

    Ik kijk Esmée even beledigd aan. "Ik vind dat een beetje onzin. Ja oke het was gênant dat snap ik ook wel, maar is het niet een beetje overdreven om ze helemaal niet meer te zien?" Ik haal even mijn wenkbrauwen op. "Daarnaast weet ik ook nooit wanneer ze komen.." ik voel me nu toch wel een beetje beledigd al was het inderdaad heel erg gênant, maar dan hoef je toch niet de hele tijd vluchten voor mijn ouders? Esmée suggereert dat wat ik net deed heel lekker was. Ik glimlach. "Oohja?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    Zoë maakte zich los uit mijn greep en pakte alvast een fles cola uit de koelkast en vroeg of ik een biertje wou. Ik knikte, wat had ze anders verwacht. Ik zou niet anders willen, en weten. Daar in tegen werd ik snel dronken en kon ik nog wel eens echt de lul uithangen. ''Aiden komt niet hoor,'' zei ze nog en ik keek haar glimlachend aan. Ik wist niet wie het meer zou boeien, zij of ik. Ik kwam weer wat dichterbij haar staan en pakte het biertje aan. Voordat ik het wist had ik hem al op en snakte al naar meer. 'Maakt het uit als hij komt dan?' Ik grijnsde naar haar.


    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Hij kwam dicht bij me staan en pakte het biertje aan. Ik deed de koelkast dicht en zag dat hij zijn biertje al open had. Ik liep een stukje bij hem vandaan om een glas te pakken. Ik schonk de cola in en liep weer terug naar de koelkast. Ik deed de cola erin en keek hem aan terwijl ik een slokje van mijn cola nam. 'Maakt het uit als hij komt dan?' vroeg hij en hij grijnsde naar me. 'Nee hoor, hij komt hier zo vaak.' zeg ik en ik neem nog een slok van mijn cola. Aiden en ik kwamen zo vaak bij elkaar over de vloer. Meestal om wat gezelligs te doen of om een nieuwe choreo the bedenken. Ik voelde mijn mobiel in mijn zak trillen en pakte hem eruit. Ik zag dat het een w'appje van Aiden was. Ik grinnikte toen ik het las en w'appte snel wat terug. Ik legde hem op het aanrecht en keek weer naar Cameron.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Esmée Sophia Pearson
    Hij kijkt me even beledigd aan. "Ik vind dat een beetje onzin. Ja oke het was gênant dat snap ik ook wel, maar is het niet een beetje overdreven om ze helemaal niet meer te zien?" hij haalt even een wenkbrauw op. "Daarnaast weet ik ook nooit wanneer ze komen". Is hij nou serieus beledigd? Wil hij soms dat ik ze wel vaker zie ofzo? "Het probleem ligt ook meer bij mij en niet bij je ouders" zeg ik dan. Ik vond het gewoon geen fijn idee dat ze me naakt hadden gezien. Als ik suggereer dat wat hij net deed heel lekker was glimlacht hij. "Oohja?" ik knik. "Oohja, echt wel" Ik bijt even op mijn lip om een grijns te onderdrukken. Ik pak een van zijn handen en leg die op mijn buik onder zijn vest die ik aan heb.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 16:41 ]

    Cameron
    Ik haalde mijn schouders op en keek hoe ze het drinken inschonk in een glas. Nadat ze op een whatsappje had gereageerd kwam ik wat dichterbij. Ik pakte haar weer vast. 'Heb je nog wat te drinken?' Vroeg ik dan ook en streek haar haar dat tenslotte weer over haar gezicht was gevallen weer achter haar oor.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Hij kwam dichterbij me staat en sloeg zijn armen weer om mij heen. Ik glimlachte even naar hem en keek hem aan. 'Heb je nog wat te drinken?' vroeg hij toen en hij streek mijn haar dat weer voor mijn gezicht was gevallen achter mijn oor. 'Ik heb alleen nog een fles wijn, de crew was hier gisteren en die hebben aardig wat gedronken.' zeg ik en ik kijk hem aan. 'Ik heb nog niet de tijd gehad om weer wat te halen.' zeg ik dan. Ik kijk hem aan, maar in mijn ogen is een sprankje angst te zien, bang dat hij boos zou worden omdat ik verder geen drank in huis heb. Ik glimlach snel even zwakjes naar hem en neem een slok van mijn drinken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Mijn topics!)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Jake Harper

    "Jaa echt wel" Esmée bijt even op haar lip en plaatst mijn hand onder het vest op haar buik. Opeens zie ik mijn kat, over Esmée lopen en duwt haar neus tegen mijn gezicht. "Leef jij ook nog?" Hij draait zich om duwt zijn neus tegen Esmée haar wang en loopt terug, gaat op Esmée haar zitten en begint zich uitgebreid te wassen. Even lach ik. "Nou Simba je eten staat in de keuken" Ik duw hem met mijn voet van Esmée af. Hij kijkt me even aan en gaat op de leuning zitten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Ineens loopt er kat over me heen die zijn neus tegen het gezicht van Jake aan duwt. "Leef jij ook nog?". Dan draait hij zich om en duwt zijn neus tegen mijn wang Ik kriebel hem even en hij komt gezellig bij me zitten om zich vervolgens uitgebreid te gaan wassen. Jake lacht even. "Nou Simba je eten staat in de keuken" hij duwt hem met zijn voet van mij af en ik kijk even sip. Simba kijkt Jake aan en ik ook en Simba gaat vervolgens op de leuning zitten. Ik hield van katten, ik hield eigenlijk van alle dieren. Ik til Simba van de leuning af en hou hem even tegen me aan. "Hallo Simba, ik ben Esmée." ik kriebel hem weer even en geef hem een kus op zijn kop en zet hem dan weer terug op de leuning. "Ik wist niet dat je een kat had?" zeg ik dan tegen Jake. "Gelukkig ben ik niet allergisch en hou ik van katten, eigenlijk van dieren in het algemeen".

    Sourire schreef:
    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Hij kwam dichterbij me staat en sloeg zijn armen weer om mij heen. Ik glimlachte even naar hem en keek hem aan. 'Heb je nog wat te drinken?' vroeg hij toen en hij streek mijn haar dat weer voor mijn gezicht was gevallen achter mijn oor. 'Ik heb alleen nog een fles wijn, de crew was hier gisteren en die hebben aardig wat gedronken.' zeg ik en ik kijk hem aan. 'Ik heb nog niet de tijd gehad om weer wat te halen.' zeg ik dan. Ik kijk hem aan, maar in mijn ogen is een sprankje angst te zien, bang dat hij boos zou worden omdat ik verder geen drank in huis heb. Ik glimlach snel even zwakjes naar hem en neem een slok van mijn drinken.

    Cameron
    ''Alleen nog een fles wijn,'' vertelde ze me, haar crew bleek ook behoorlijk wat te drinken maar het klonk goed voor mij. Ik was het bijna vergeten, dat ze danste. Ik had het wel eens gezien in het park maar ik had toen nog niet zo veel contact met haar als nu. 'Geef het maar gewoon,' zei ik. Ik voelde me asociaal, maar kon het niet laten. Daarna pakte ik haar hoofd vast en streek met mijn vinger over haar tere huid. Dat vond ik zo leuk aan Zoë, haar zachte huid. Ik keek even met mijn ooghoeken rond en zoende haar snel.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:07 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Geef het me maar gewoon,' zei hij en ik knipperde even met mijn ogen. Hij kon het toch zelf pakken? Hij had zelf een paar armen en benen gekregen. Hij had ze namelijk niet voor niets. Hij pakte mijn hoofd vast en streek met zijn vinger over mijn huid. Ik zag hem uit zijn ooghoeken even rond kijken en zoende me snel. Ik was even overrompeld en ik zoende hem even terug. Moest hij serieus kijken of niemand het zag? Wou hij niet met mij gezien worden? Ik zette mijn glas met cola op het aanrecht en duwde hem zacht van me af. Ik liep weer naar de koelkast en pakte de fles wijn voor hem. Daarna liep ik naar een keukenkastje en haalde een wijnglas voor hem eruit. Ik gaf het samen met de kurken trekker aan hem. 'Tweede ronde voor jezelf inschenken.' zei ik en ik ging op het aanrecht zitten naast mijn glas cola. Ik keek hem even aan en pakte daarna mijn glas met cola op van het aanrecht. Ik nam een slok en zette het weer terug.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:12 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ik voelde al snel dat ze me lichtjes van mij afdrukte. Ookal zoende ze eerst terug. Ze leek er niet tevreden over, ergens wist ik dat ze spijt zou krijgen van deze avond. ''2e ronde voor jezelf pakken.'' 'Wil jij ook niet wat?' Vroeg ik en keek haar fronsend aan. De wijnfles was al snel geopend en ik keek haar wat aandringend aan. De enigste manier om haar even geen zorgen te laten maken is haar dronken te voeren. Het klonk zo typisch, maar ik wist dat Zoë niet zo nuchter meer kon nadenken als ze gedronken had. Ik had zelfs geen zin om een glas te pakken en pakte de fles op en dronk twee grote slokken. Het alcohol brandde in mijn keel en ik glimlachtte even naar haar.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mismi schreef:
    Christian Grey
    Ze denkt even na en het is even stil. "Nee, niet echt. Ik ben blij met al het werk dat ik kan krijgen" zegt ze en geeft me een vriendelijke glimlach. "Dus, heb je iets?" vraagt ze. "Misschien, ligt eraan hoe vaak je beschikbaar bent en of je een beetje stevig in je schoenen staat" zeg ik dan. "Ik zoek nog een assistente die mijn afspraken bij houdt en een aantal administratieve dingen regelt" zeg ik dan. "En anders is er vast nog wel ergens anders binnen het bedrijf een plek waar ze iemand nodig hebben, maar dat moet ik eerst voor je navragen dan.." antwoord ik.


    Robyn Ferguson

    Ik kon wel juichen van geluk, maar ik hield me in. Voornamelijk omdat dat wel een hele rare reactie zou kunnen zijn en ik niet nog vreemder wilde lijken, na mijn unieke introductie. "Ik ben vrijwel elke dag beschikbaar en ik vind zelf dat ik wel stevig in mijn schoenen sta." Antwoordde ik. Waarom ik stevig in mijn schoenen moest staan als ik alleen maar een paar afspraken moest regelen en administratieve zooi moest doen, wist ik niet, maar ik zou niet gaan klagen. Ik was allang blij dat iemand interesse had. "Ik denk dat ik het wel aankan." Deelde ik mee.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:46 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Christian Grey
    "Ik ben vrijwel elke dag beschikbaar en vind zelf dat ik wel stevig in mijn schoenen sta." antwoord ze. "Ik denk dat ik het wel aankan" deelt ze mee en ik knik even. "Oke". Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en neem op. "Grey... nee... ja.." ik kijk op mijn horloge. "Verplaats Hanson maar tot morgen en plan ze vanmiddag maar in" dan hang ik weer op. "Wil je alvast rondkijken op kantoor om te zien wat je kunt verwachten en of je er uberhaubt wel wil werken?" vraag ik dan.