• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Ik wil je niet bang maken'' bracht hij uit. 'Je weet hoe ik ben Zoe.' Zei hij en hij dichterbij me staan. Toen hij weer probeerde te zoenen duwde ik hem weg. 'I..Ik wil dat je gaat,' kwam er stotterend en bang uit. Die woede die in hem zat ging er nog uit komen en ik wist niet op welke manier. Hij was veel groter dan mij dus hij won zowiezo al. Ik keek snel even de ruimte door. Voor het eerst voelde ik me niet veilig in mijn eigen huis. Net wou ik nog dat Aiden niet zou komen en nu wou ik niets liever. Dit was niet de eerste keer dat ik werd gezien als een lust object zonder dat ik het zelf erg vondt. Weete soms had je gewoon een one-night stand, maar dat was anders dan dit. Dit was gewoon, ik moet gewoon even iemand hebben en als diegene er ongelukkig van wordt kan het me geen ene moer schelen. Ik baalde dat ik hem mee naar huis had genomen. Ik keek hem met bange ogen aan en ik voelde de tranen al achter mijn ogen prikken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 23:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Junglefruit schreef:
    ik ga slapen, tot morgen!



    [goodnight!]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ze duwde me weg en vroeg om mij te gaan. Veel liet ik er niet van merken, de fles wijn had al behoorlijk veel impact voor mij gehad. Ik pakte haar weer even bij haar middel vast en keek haar even aan. 'Kom op nou schatje.' 'Ik ben niet boos, laten we er nou maar het beste van maken,' zei ik wat flirterig. Tuurlijk was ik boos, de drank hielp mij. Positief, maar dat was niet altijd zo. De mensen wisten dat ik net zo agressief kon worden door drank, maar dat had ik zelf niet eens door. 'Zoë, jij wilt ook niet eenzaam zijn. Blijf samen met mij.' Ze leek bang maar ik bleef haar vasthouden zodat ze niet weg kon stappen van mij.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Hij pakte me bij mijn middel vast en keek me aan. Ik hield mijn adem bang in en keek hem aan. 'Kom op nou schatje.' zei hij. 'Ik ben niet boos, laten we er nou het beste van maken.' vervolgde hij flirterig. Ik blies zacht mijn adem uit en keek hem aan. 'Zoë, jij wilt ook niet eenzaam zijn. Blijf samen met mij.' zei hij en hij bleef mij stevig vast houden. 'Ga weg.' zei ik nog steeds bang en ik probeerde hem van mij weg te duwen. Altijd had ik het fijn gevonden dat alles hier goed geïsoleerd was en dat ik geen buren had, maar nu had ik niets liever gewild. 'Cameron, laat me los.' zei ik en ik probeerde hem weer van mij weg te duwen. Ik rook de alcohol lucht. Ik vond dat altijd zo gore lucht. Daarom werd ik zelf niet graag dronken. Ik probeerde hem weer van mij weg te duwen, maar wist dat het zinloos was, hij was veel sterker dan mij, dit was onbegonnen werk.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    ''Ga weg,'' zei ze terwijl ik haar nog steeds vast had. Ze probeerde tegen me aan te duwen als teken dat ik haar los moest laten. Ik fronsde even naar haar en pakte toen met een hand haar hoofd vast waarbij ik weer haar probeerde te zoenen. Het was nu al de zoveelste keer, maar ze wist dat ze geen kant op kon. 'Doe nou niet zo moeilijk,' herhaalde ik vervolgens. 'Zoë, net wou je het nog zo graag.' De lucht uit mijn mond rook naar wijn en bier. Daar rook het meestal naar. Terwijl dat van Zoë, naar frisse kauwgom rook. Haar haar zat alweer voor haar gezicht maar dit keer liet ik het zitten. Een beetje starend bleef ik haar aankijken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Hij fronste even en pakte toen met zijn hand mijn hoofd vast. Hij probeerde me weer te zoenen, maar draaide mijn hoofd weg. 'Doe nou niet zo moeilijk,' herhaalde hij. 'Zoë, net wou je het nog zo graag.' zei hij en ik keek hem aan. Er zat een kern van waarheid in maar ik gaf niet toe. Hij keek me een beetje starend aan wat me nog banger maakte. Ik wou zo graag dat Aiden nu kwam. En schreeuwen had ook geen zin omdat ik geen buren had. 'Cameron, laat me los.' zei ik en er rolde een traan over mijn wang. Ik was bang, heel bang. Ik werd niet zo snel bang, maar hij was zo sterk en hij was dronken, beide was het angstaanjagend. Weer probeerde ik hem van mij weg te duwen en weer was het een mislukte poging.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Er rolde een traan over haar wang, waarbij ze vroeg of ik haar los kon laten. 'Zoë, wat wil je nou.' Ik klonk geïiriteerd en mijn stem klonk hard. Ik draaide mijn hoofd even weg van haar. Als Aiden kwam zou hij me wel kunnen vermoorden, hij werd gek als er iemand aan zijn ''kleine'' zusje zat. Ik liet haar los waarbij ik wat naar achter stapte, aangezien ik moeilijk me evenwicht kon behouden leunde ik tegen de muur en keek haar wat wazig aan. 'Ik had z'n zin in je,' kreeg ik uit me mond. Je hoorde mijn dubbele tong en ik keek haar weer strak aan. Haar angst drong niet tot me door. Met mijn hand wreef ik in me nek en ik likte even mijn lippen aangezien ze nogal droog werden. Wat moeilijk kwam ik dichterbij haar en probeerde mijn evenwicht te bewaren. Ik stak een hand uit naar haar en wreef over haar wang.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Zoë, wat wil je nou.' zei hij. Zijn stem klonk geïrriteerd en hard. Hij draaide zijn hoofd even van me weg en liet me kort daarna los, waarbij hij een stap naar achteren zette. Hij kon zijn evenwicht inet zo goed houden en hij leunde tegen de muur terwijl hij me wat wazig aankeek. 'Ik had z'n zin je,' zei hij en ik rilde even. Gatver. Je hoorde duidelijk een dubbele tong, maar dat maakte het niet minder eng. Hij keek me strak aan en ik zette bang een stapje naar achter. Hij wreef even in zijn nek en likte over zijn lippen. Weer trok er een huivering door me heen. Ieuw. Wat moeilijk kwam hij weer dicht bij mee staan en hij probeerde zijn evenwicht te bewaren. Hij stak zijn hand uit en wreef over mijn wang. 'Ik wil dat je weg gaat, Cameron.' zei ik en weer rolde er een traan van angst over mijn wang. Ik zette een paar stappen naar achter tot ik de muur achter me voelde. Shit..


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    'Ik wil dat je weg gaat, Cameron.' Zei ze en ik keek haar moeilijk aan. Weggaan was geen optie voor mij. Ik wreef met beide handen door mijn haar en hield mijn evenwicht leunend naar voren. Zoë kwam nu tegen een muur aan te staan en ik stond nog voor haar en keek haar net zo wazig aan als daarnet. 'Zoë, fuck. Ik doe je niks.' Met mijn hoofd kwam ik naar haar hoofd toe en fluisterde wat in haar oor. 'Je weet toch wie ik ben. Maak je geen zorgen.' De alcohol lucht kon ik zelf ook ruiken, maar ik genoot ervan. Haar blonde haren vielen over beide schouders en ik grijnsde even naar haar.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (Sorry, been busy. Zal vanavond wat posten)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Zoë, fuck. Ik doe je niks.' zei hij en hij kwam met zijn hoofd naar me toe en fluisterde wat in mijn oor. 'Je weet toch wie ik ben. Maak je geen zorgen.' Een alcohol lucht kwam me te gemoed. Ik hield mijn adem in en keek naar de deur. Het is nu of nooit. Ik duwde hem weg en rende naar de deur. Daar trok ik mijn schoenen aan al wist ik dat het me te veel tijd koste. Ik deed de deur open en sprintte via het trappenhuis naar beneden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Voordat ik het wist duwde ze me weg en door mijn brakkige evenwicht viel ik half op de grond en keek haar na. Ze was sneller weg dan ik dacht en ik hoorde haar in 't trappenhuis. Ik liep rustig naar de deur toe waar ik met een harde klap op sloeg. 'Verdomme Zoë.' Ik liep door naar de trap en besloot de vertrekken voordat ik Aiden of dergelijke tegenkwam met mijn dronkenkop. Er zal vast wel iemand anders zijn waarmee ik het met mijn dronken kop kon bederven.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik wou niet naar Aiden gaan, hoe bang ik ook was voor Cameron, ik wou niet dat Aiden dit voor me ging oplossen. Ik besloot om naar een vriendin te gaan en liep naar haar huis toe. Kort nadat ik aanbelde deed ze de deur open. Zonder iets te zeggen liet ik me tegen haar aanvallen en barste in huilen uit. 'Zoë.. Wanneer kom jij eens niet in de problemen.' zei ze en ze deed de deur dicht. 'Weet ik niet..' zei ik door mijn tranen heen en ik veegde ze weg. Vervolgens keek ik haar aan en we liepen naar de woonkamer. Daar liet ik me op de bankvallen en zij ging zitten. Ik legde mijn hoofd op haar benen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Door Zoë was mijn hele bui al verpest en ik kon mijn dronken bui met niemand delen. Uiteindelijk besloot ik maar richting het park te gaan. Er waren nog veel mensen in het park altijd, en zo laat was het nog niet. Mijn schoenen piepte terwijl ik het zandpad opliep. Er waren genoeg mensen maar niemand herkende ik. Ik liep nogal wankelend naar een bankje en keek even rond.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Whoops, moet nog beginpost maken. Mag ik een kleine uitleg van wat er is gebeurd?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."