• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Zoë, leg het me uit en kom naar me toe.' zei hij. Wat dacht hij wel niet? Ik hield de telefoon bij mijn mond vandaan en legde mijn hand op het spreek gedeelte. Aan het zachte gepraat op de achtergrond kon ik horen dat hij niet meer in mijn huis was. Ik bedankte mijn vriendin en stond op. Ik deed de telefoon weer aan mijn oor. 'Ik hou van je, dat weet je toch wel.' zei hij. Ik lachte even spottend. 'Natuurlijk Cameron, natuurlijk hou je van me.' zei ik sarcastisch terwijl ik naar buiten liep, terug naar mijn penthouse. 'Ik zal je uitleggen waardoor het komt als je nuchter bent.' zei ik strak en ik stak mijn andere hand in mijn broekzak. Omdat ik net had gerend was ik snel bij mijn vriendin geweest. Nu ik liep was het wel een stukje doorlopen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Esmée Sophia Pearson
    "Hmm ik dacht dat je nergens naar solliciteerde" fluistert hij en ik grijns even. "Dit is oneerlijk. Je eist het al" mompelt hij en grijnst even. "Maar ik stribbel niet tegen." hij schuift zijn vest van me af en haalt mijn hand uit zijn broek. Ik kijk even sip. "Hard word ie wel hoor. Je hebt nog geen toestemming om daar te komen... Nog niet." Hij kijkt me speels aan en ik kijk even geamuseerd terug. Dan staat hij op."Hier met een kijkende kat, of slaapkamer?" vraagt hij dan. "Oh en de kat staart echt" en hij knikt even richting de kat die ons staat aan te staren. Ik grinnik even. "De slaapkamer is prima." antwoord ik en ik sta ook op. Ik loop langs hem een en streel nog een keer met mijn vingers langs zijn vriend en loop door naar de slaapkamer. Onderweg laat ik de te grote joggingbroek op de grond zakken, zodat ik nu alleen nog maar mijn slipje aan heb, en loop door naar zijn slaapkamer.

    Cameron
    Ze lachte even spottend en ik keek om me heen. 'Luister Zoë, ik ben nuchter zat. Laten we het opnieuw proberen. Je kunt naar Central Park komen. We zijn voor elkaar gemaakt.' Ik ratelde maar door, het was allemaal onzin wat er uit kwam. Ik beet even op me lip en luisterde toen naar de geluiden. Ze liep, ik hoorde het aan de toeterende auto's enzovoort. Ik vroeg me af waar ze was. Zo ver kon ze niet zijn als ze in de stad was. Voor hetzelfde geld bleef ik de hele nacht in central park. 'Ik voel me zo eenzaam,' bracht ik nog uit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Felicity is zielig??]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoe" Niamh West.

    'Luister Zoë, ik ben nuchter zat. Laten we het opnieuw proberen. Je kunt naar Central Park komen. We zijn voor elkaar gemaakt' zei hij. Ik rolde met mijn ogen. Dit was allemaal shit wat hij net zei en hij is niet nuchter. Na een tijdje stilte hoorde ik hem: 'Ik voel me zo eenzaam,' zeggen. 'Wat verwacht je wel allemaal niet van mij?!' riep ik boos. Ik zag wat mensen naar me kijken, maar besteedde er geen aandacht aan. 'Dat je je eenzaam voelt is geheel je eigenschuld, Cameron.' zei ik. 'Als je niet zo'n klootzak was geweest en je als je gestopt was met drinken en je eindelijk eens wat volwassener voor deed, dan had je vast een vriendin gehad. Het is helemaal je eigen schuld. Je verkloot zelf je leven door je elke dag helemaal lam te zuipen.' zei ik hard. Het is de waarheid en dat wist hij ook. Hij deed het allemaal zelf, dit moest hij nu niet op mij gaan afschuiven.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amell schreef:
    [Felicity is zielig??]


    [Ik heb Aiden..?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Blake Austin Gabriëls

    Op mijn gemak wandel ik wat door de stad. Mijn humeur ,die daarnet nog vrolijk was,is erg gedaald. Waarom moest hij nou zo jaloers reageren ?
    Met mijn handen in mijn zakken wandel ik door central park. Het was al redelijk laat en ik zou beter naar huis gaan.
    Een stille zucht verlaat mijn lippen. Ik had afleiding nodig. Ik kijk op en zie een meisje op een bankje ,ze zag er niet echt blij uit.
    "Gaat het?"vroeg ik met een lichtelijke bezorgdheid in mijn stem. Misschien kon met haar praten ,mijn gedachten wat veranderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Na mijn woorden brak de hel los en kreeg ik de volle laag van Zoë. ''Wat verwacht je wel allemaal niet van mij?'' Klonk haar boze stem door de telefoon. Ik luisterde naar de woorden maar het ging het ene oor in en het andere oor uit. 'Ach Zoë, maak je niet zo druk om mij. Deze klootzak wou je anders wel zo graag daarnet.' Ik grijnsde door mijn opmerking en stond op. Het gevoel dat ze naar huis ging was sterk, naar mij terugkeren zou ze toch niet doen. Ik besloot mijn stappen richting haar huis te gaan. Veel had ik blijkbaar niet geleerd van haar uitbarsting.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Felicity Harper

    "Gaat het?" hoor ik een stem vragen met hoor een lichtelijke bezorgdheid. Ik kijk op en er staat een jongen voor me. " Oh ehm ja het gaat wel" Ik veeg snel met mijn handen over mijn zakken. Dan sta ik op. " Auw" Ik ga zitten en trek mijn hakken uit. " stomme hakken" ik blote voeten sta ik weer op en raap mijn hakken op van de grond. Ik glimlach naar de jongen maar mijn ogen doen niet mee. "Dank je" zeg ik. "Ik ben nieuw in deze stad, begin nieuw op school dit jaar en tot nu toe loopt alles niet zo goed, maar bedankt"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoe" Niamh West.

    'Ach Zoë, maak je niet zo druk om mij. Deze klootzak wou je anders wel zo graag daarnet.' zei hij. WTF, dacht hij wel niet? Snapte hij het woord nee, niet?! 'Ik maak me niet druk om jou, als jij door wil zuipen, moet je dat lekker doen, maar wel zonder mij.' zei ik boos. Ik hing op en stak mijn mobiel in mijn zak. Mijn penthouse begon al in zicht te komen en ik stapte door. Ik rilde even toer er een koude windvlaag langs me heen ging. Het was lekker warm geweest vandaag, maar tegen de avond werd het hier altijd wel wat koud.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Blake Austin Gabriëls

    Het meisje keek op . " Oh ehm ja het gaat wel" zei ze en stond op ,waarna een 'auw' geluidje haar mond verlaat.
    Ze ging weer zitten en deed dan haar hakken uit. " stomme hakken" mompelde ze en stond weer recht om daarna haar hakken op te rapen.
    Ze glimlach even ,maar ik zie aan haar ,dat ze het niet meent.
    "Dank je" zeg ze.
    "Ik ben nieuw in deze stad, begin nieuw op school dit jaar en tot nu toe loopt alles niet zo goed, maar bedankt" ik knik even.
    "Ik ben ook een soort van nieuw hier. Na 2 jaar ben ik terug in deze stad ,maar niet alles verloopt zo vlotjes."zeg ik zachtjes.
    Ja New York is en blijft een erg lastige stad.
    "Kan ik je anders ergens mee helpen?"vraag ik haar met een vriendelijke glimlach.
    Misschien ging ze dan wat meer op haar gemak zijn hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Ik maak me niet druk om jou, als jij door wil zuipen, moet je dat lekker doen, maar wel zonder mij,' zei Zoë boos terwijl ze gelijk ophing. Ik fronsde even mijn wenkbrauwen en keek even rond. Het maakte niet erg uit, aangezien ik straks toch voor haar deur stond. Toch wist ik dat Zoë gelijk had, maar ik kon niet toegeven. Waarom zou ik dat doen? Ik vond het heerlijk. Het penthouse was erg groot en ik zag het al van een afstandje. Ook zag ik al iemand lopen, van veraf kon ik al zien wie het was. 'Zoë!' Riep ik dan ook en kneep mijn ogen even dicht. Beide handen wreef ik dit keer door mijn haar en bleef zo even staan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    " de slaapkamer is prima" zegt Esmee Ze loopt richting de slaapkamer maar laat mijn joggingsbroek die voor haar veels te groot is op de grond vallen waarna ze doorloopt. " Als jij dit voor mij gaat verpesten kat dan heb je een probleem" zeg ik tegen de kat. ik kijk hem even streng aan en druk dan een kusje op zijn kopje. Dan loop ik richting de slaapkamer. Waar Esmee al op me aan het wachten is, "Oke, laten we dan maar eerlijk zijn" zeg ik. ik trek mijn broek uit zodat ik in mijn boxer sta, ' Zo nu staan we gelijk"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Felicity Harper

    " Ik ben ook soort van nieuw hier, na twee jaar ben ik terug in de stad en alles verloopt niet zo vlotjes" zegt de jongen zachtjes. " Kan ik je anders ergens mee helpen?" vraagt de jongen met een vriendelijke glimlach. Ik glimlach terug. " Ken je een apartement of huis of flat dat ik op dit tijdstip nog kan huren of kopen?" vraag ik. Ik zucht even. " Mijn ouders zijn net terug naar huis om spullen in te pakken voor het nieuwe huis hier, zonder mij een sleutel te geven en mijn tweeling broer is...nouja..bezig met zijn nieuwe vlam om het maar even zo te zeggen" Ik haal mijn hand even door mijn blonde krullen en ril even door de koude windvlaag. " of je kunt me gezelschap houden?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoe" Niamh West.

    Ik hoorde iemand uit de verte mijn naam roepen. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en zag dat het Cameron was. Wist die jongen van geen ophouden? 'Ga naar huis!' riep ik naar hem en ik opende de deur van de flat. Ik liep naar binnen. Ik pakte mijn sleutel uit mijn zak en opende mijn brievenbus. Reclame, reclame, reclame en.. een brief. Ik pakte alles en liep naar de lift. Daar drukte ik op het knopje en zag de oudere vrouw die vaak op het bankje hier beneden zat op het bankje zitten. 'Hallo.' groette ik haar vriendelijk. 'Hallo meisje, alles goed.' vroeg ze me. 'Ja hoor, met u?' vraag ik haar en ik glimlach even. 'Ach, ik word ouder.' zegt ze dan en ze glimlacht. 'Maar omdat dit zo'n heerlijke stille flat is, heb ik nog geen andere kwalen dan het ouder worden.' zegt en ze lacht even, Ik grinnik even. 'Ach, dat is logisch toch? Iedereen hier houd wat rekening met de mensen van uw leeftijd die hier leven.' zeg ik dan vriendelijk en ze glimlach. 'Daar ben ik je heel erg dankbaar voor Zoella.' zei ze en ze glimlachte. Zij was eigenlijk de enige samen met mijn ouders die mij Zoella noemde.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †