• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Appa schreef:
    [Whoops, moet nog beginpost maken. Mag ik een kleine uitleg van wat er is gebeurd?]
    Ik wil wel samenvatting maken, maar moet nu net weg, ben om 21.00 pas weer thuis!

    Probeer tussendoor nog te posten!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    Esmée legd haar hand op mijn been en laat het langzaam omhoog gaan. Af en toe laat ze haar nagels over mijn huid gaan. Ze verzit wat, legd haar hand dan op mijn wang en zoent me dan rustig, alles behalve hebberig. Ik vind het geen probleem. Rustig vind ik ook wel eens prettig af en toe. Ik leg mijn hand op haar onderrug. Ik streel vederlicht met mijn vingertoppen over haar huid, omhoog langs haar ruggen graad, weer terug omlaag, weer terug omhoog, dan weer omlaag maar verder omlaag dan daarnet. Ik leg mijn handen even op haar kont en trek haar iets omhoog, iets dichter tegen me aan. Ik trek een spoor van zachte vederlichte kusjes van haar kaaklijn, over haar hals naar haar schouder.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij legt zijn hand op mijm rug en gaat langs mijn ruggegraat naar boven en naar beneden en herhaalt dit een aantal keer. Dan gaat zijn hand verder naar beneden en eindigt bij mijn kont. Hij trekt me iets omhoog en dichter tegen zich aan. Hij trekt een spoor van vederlichte kusjes over mijn kaaklijn en van mijn hals naar mijn schouder. Ik draai mezelf om zodat ik met mijn gezicht zijn kant op zit en met aan elke kant een van mijn benen. Ik zoen hem in zijn nek en bijt soms heel zachtjes. Ik laat mijn handen van zijn haar naar zijn nek en over zijn rug glijden. Als mijn handen zijn onderrug hebben bereikt gaat ze weer omhoog naar zijn schouders en gaan ze via zijn gespierde armen naar beneden. Ook hier laat ik ze weer omhoog gaan naar zijn schouders om vervolgens mijn handen, voor de zoveelste keer vandaag, via zijn borst naar zijn onderbuik te laten glijden.


    [Ik stap zo op het paard, dus reageer vanavond pas weer]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 19:38 ]

    Jake Harper

    Esmée draait zich, zodat ze met haar gezicht naar me toe en haar benen aan elk een kant van me. Ze kust me zachtjes in mijn nek en bijt af en toe een beetje. Ik grijns een beetje als ze dat doet. Ze laat haar handen via mijn nek naar mijn onderrug glijden, terug omhoog. Via mijn armen naar beneden, terug omhoog en via mijn borst omlaag naar mijn onderbuik. Ik grijns een beetje naar Esmée en bijt in mijn onderlip. "Hmm Solliciteer je ergens naar dametje?" vraag ik op een zwoele fluisterende manier. Ik rits het vest van mij die ik net bij haar aangedaan had weer open en heb weer even uitzicht op Esmée haar mooie volle borsten, kijk er even naar en bijt weer even op mijn onderlip.

    [is goed]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 19:48 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij grijnst een beetje naar me en ik glimlach ondeugend terug. Hij bijt even op zijn onderlip. "Hmm solliciteer je ergens naar dametje?" vraagt hij op een zwoele, fluisterende manier. Hij ritst het vest dat ik van hem aan heb weer open en kijkt naar mijn borsten om vervolgens weer op zijn onderlip te bijten. Ik pak zijn kin vast zodat hij niet meer op zijn lip kan bijten. "Nee lieve schat, ik solliciteer nergens naar, ik heb al vakantiebaantje." ik hou me expres van de domme en grinnik even. Ik heb nog altijd zijn kin vast en pak zijn onderlip tussen mijn tanden vast en bijt er even zachtjes op. Ik lik er even met het puntje van mijn tong langs en laat hem dan weer los. Ik geef zoentjes in zijn nek en glij met mijn lippen over zijn huid richting zijn borst en geef af en toe een kusje. Ik zak verder af naar zijn buik en naar zijn linkerheup. Ik haak mijn vingers achter zijn broekrand en ga net boven zijn broekrand verder met mijn kusjes naar zijn rechterheup en vanaf daar weer naar boven.

    Jake Harper

    Esmée pakt mijn kin vast zodat ik niet meer op mijn lip kan bijten "Nee lieve schat ik solliciteer nergens naar, Ik heb al een vakantie baantje" Ik grinnik even. Esmée ook. Dan neemt ze mijn onderlip tussen zijn tanden, Streelt met het puntje van haar tong even over mijn onderlip. Ze zakt af naar mijn buik, linkerheup, over mijn broekrand door naar mijn rechterheup. Ik zuig mijn adem even in. Het voelt goed, natuurlijk omdat het al even een tijd geleden is, ook omdat Esmée gewoon knap is. Ik laat mijn hand door haar haren glijden. Weer bijt ik even op mijn onderlip. Ik kan het niet helpen als het goed voelt doe ik dat. Ik til Esmée overeind. Ik kus haar hals, over haar sleutelbeen, door naar haar borsten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    Hij moest ook even grinniken bij mijn antwoord. Hij vind het blijkbaar lekker wat ik doe, want hij ademt diep in. Ik voel zijn hand door mijn haar heen glijden en dan tilt hij me overeind. Hij kust mijn hals, mijn sleutelbeen en zakt af naar mijn borsten. Ik ga met mijn vingers door zijn haar heen en zuchtje ontsnapt uit mijn mond als hij mijn borsten bereikt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanmiddag en eerder deze avond best wel wat haast had, maar nu vind ik dit langzame voorspel heerlijk. En op deze manier kan ik zijn lichaam goed verkennen, want eerlijk is eerlijk, zijn lichaam is heerlijk. Het is gespierd, maar niet te overdreven, precies goed.. vind ik dan. Mijn ademhaling en hartslag zijn nog redelijk rustig, waarschijnlijk omdat ik nu niet zoveel haast heb en geniet van hetgeen waar hij, waar wij, mee bezig zijn.

    Felicity Harper

    Met tranen in mijn ogen sta ik in de lift. Bah wat haat ik dit. Jake weet wel wat ik moet doen. Mijn handen trillen als ik de sleutel in het slot wil doen. "Dat zou ik maar niet doen" Ik kijk even verbaast op. "Je vriendje heeft bezoek" Het meisje heeft een rare grijns. "Hij is mijn broer. Maar dan kom ik later wel terug" Ik loop terug naar de lift. Wat moet ik. Ik pers mijn lippen op elkaar om niet al in tranen uit te barsten. Ik zag daarnet een leuk koffietentje maar die is blijkbaar al dicht. Zuchtend kijk ik even om me heen. Jake is bezig. Mijn ouders zijn ergens, ik heb de sleutel van hun nieuwe huis nog niet. Mijn broertje ook pleite. Ik slik even loop het park in en ga op een bankje zien.

    (Felicity is vrij voor iemand)

    Jake Harper

    Ik hoor een zucht uit Esmée haar mond als ik haar borsten berijk. Maar dan hoor ik iets bij de deur. Even spits ik mijn oren, maar als ik niks meer hoor, ga ik door met mijn lippen vederlicht over Esmée haar borsten te laten gaan. Ondertussen masseer ik met mijn handen haar kont. Uiteindelijk ga ik weer omhoog, langs haar sleutelbeen, haar hals, haar kaaklijn en kus haar uiteindelijk weer op de mond.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 18:12 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Esmée Sophia Pearson
    We horen allebei iets bij de deur en houden even stil. Er gebeurd niks en Jake gaat weer verder. Zijn handen masseren ondertussen mijn kont en uiteindelijk gaat hij met zijn mond weer omhoog. Langs mijn sleutelbeen, hals, kaaklijn om uiteindelijk weer bij mijn mond te eindigen. Hij kust me weer en ik kus terug. Ik haal mijn lippen van die van hem af en kijk hem even kort aan. Dan zoen ik hem weer en laat ik mijn vingers weer over zijn borst en buik heen strelen. Ik verplaats mezelf weer iets naar achteren en maak de knoop en rits van zijn broek weer open. Ik streel hem even over zijn boxer heen en ga na een tijdje met mijn hand weer in zijn boxer. Ik zoen hem verder en ga daarna weer via zijn kaaklijn naar zijn nek.

    Cameron
    Ik liet mezelf naar achteren leunen en pakte mijn mobieltje uit mijn broekzak. Het was alleen maar voor het bellen dus het was niet erg modern. Met wazige ogen keek ik naar het beeld en probeerde Zoë te bellen, die kwaad was weggerend. De telefoon ging een paar keer over en ik wachtte op antwoord.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ik hoorde dat ik werd gebeld in ik ging recht zitten. Ik veegde mijn tranen uit mijn gezicht en schraapte mijn keel. Ik zuchtte diep en haalde mijn telefoon uit mijn broekzak. Zonder te kijken wie het was nam ik op. 'Zoella.' zei ik met een rustige stem. Ik wist niet wie het was en wie me zo laat nog zou bellen. Misschien iemand van de crew die nog wakker lag omdat hij/zij een move nog niet wist. Of Aiden om me te vertellen hoe het was geweest. Rustig wachtte ik op antwoord van de andere kant.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    De telefoon ging nog een keer af en er werd daarna al snel opgenomen. Ik kwam niet uit me woorden en hoorde Zoë haar naam zeggen. 'Met Cameron,' sprak ik rustig. 'Ik mis je,' slijmde ik en ik glimlachtte in mezelf. Mijn ogen waren moe en ik kneep ze even tot spleetjes aangezien de zon al onder ging. 'Je was zo maar weggegaan.' Mijn stem klonk net zo dronken door de telefoon als in het echt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Met Cameron.' hoorde ik de persoon aan de andere kant van de lijn, die dus Cameron was zeggen. Mijn adem stokte even in mijn keel en ik schraapte mijn keel om wat te zeggen. 'Ik mis je' zei hij slijmend. Ieuw. 'Je was zo maar weggegaan.' zei hij met een dronken stem. 'Goh, waar zou dat nou door komen?' zei ik iet wat boos. Ik was nu niet bang of verdrietig meer, ik was gewoon boos, hij had me gebruikt omdat hij niemand anders kon krijgen. Omdat hij gewoon even iemand nodig had om het mee te doen. Die gedachte maakte me alleen nog maar bozer en ik balde mijn andere hand tot een vuist.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ik zuchtte geluidloos, en luisterde naar haar. ''Goh, waar zou dat nou door komen?'' Zei ze, ze klonk boos maar ik trok me er niks van en grijnsde even. 'Zoë, leg me het uit en kom naar me toe.' Ik keek even om me heen. Ik was niet de enigste hier, het leek wel drukker te worden. 'Ik hou van je, dat weet je toch wel.' Met een hand wreef ik door me haar heen terwijl ik met de andere mijn mobiel vast hield. Ik zat eigenlijk gewoon te wachten tot Zoë zou zeggen dat ze naar me toe zou komen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jake Harper

    Terwijl haar hand in mijn broek zit zoent ze mijn nek en kaaklijn. "Hmm ik dacht dat je nergens naar solliciteerde" fluister ik terwijl ik mijn hoofd iets draai. "Dit is oneerlijk. Je eist het al" mompel ik Ik grijns even. "maar ik stribbel niet tegen" Ik schuif mijn vest van haar af. Ik haal haar hand uit mijn broek. "Hard word ie wel hoor. Je hebt nog geen toestemming om daar te komen... Nog niet" Ik kijk Esmée speels aan. Dan sta ik op. "Hier met een kijkende kat, of slaapkamer?" vraag ik dan. "Oh en de kat staart echt" Ik knik even om mijn woorden kracht bij te zetten.

    [sorry voor korte post]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]