• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 3!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 22:02 ]

    Robyn Ferguson

    Hij pakt zijn telefoon uit zijn zak en begint gelijk te bellen. Ho, dat was snel! Niet dat ik er enige problemen mee had, ik was blij dat iemand mij werk aanbood, maar ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Hij vroeg of ik wilde rondkijken en ik knikte. "Eerst nog even een paar vraagjes." Zei ik, en ik stak van wal. "Wat is uw naam? Wat voor bedrijf is het? Is het groot? Hoeveel medewerkers heeft het? Ben jij de baas?" Misschien was dit wel een erg grote hoeveelheid vragen, maar ik wilde weten wat me te wachten stond.


    First things first, but not necessarily in that order

    Jake Harper

    "Ik wist niet dat je een kat had" Esmée kijkt even sip als ik Simba weg duw.. Dan tilt ze Simba van de leuning. Ze knuffelt hem even "Hallo Simba ik ben Esmée" Ze kriebelt hem even en zet hem weer terug op de leuning. "Gelukkig ben ik niet allergisch en houd ik van katten, eigenlijk van dieren in het algemeen" Ik glimlach "Simba is een aandachts junk" Ik kriebel hem met mijn tenen tegen zijn borst. Hij tikt er tegen met zijn pootje en ik kriebel hem weer. "Hij is wel lief" Na wat gespeeld te hebben met mijn tenen trippelt hij weg naar de keuken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 20:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Junglefruit schreef:
    Cameron
    Ik voelde al snel dat ze me lichtjes van mij afdrukte. Ookal zoende ze eerst terug. Ze leek er niet tevreden over, ergens wist ik dat ze spijt zou krijgen van deze avond. ''2e ronde voor jezelf pakken.'' 'Wil jij ook niet wat?' Vroeg ik en keek haar fronsend aan. De wijnfles was al snel geopend en ik keek haar wat aandringend aan. De enigste manier om haar even geen zorgen te laten maken is haar dronken te voeren. Het klonk zo typisch, maar ik wist dat Zoë niet zo nuchter meer kon nadenken als ze gedronken had. Ik had zelfs geen zin om een glas te pakken en pakte de fles op en dronk twee grote slokken. Het alcohol brandde in mijn keel en ik glimlachtte even naar haar.


    Zoella "Zoë" Niamh West.


    'Wil je ook wat?' vroeg hij waarna hij twee grote slokken uit de fles dronk. 'Nee, dankje.' zei ik en ik dronk mijn cola op. Ik had het niet zo op rode wijn, liever een rosé of een zoette witte. Ook had ik geen zin om te drinken, ik had er helemaal geen trek in. En als ik nee zei dan was het ook nee. Als ik eenmaal mijn doel had vast gesteld wijk ik daar ook niet meer vanaf en als ik nee zeg is het ook nee. Ik ben best stand vast. Ik zette mijn glas weg en keek hem aan. Ik wist nu al dat hij over een uurtje zowiezo dronken was. Aiden had me daar nog voor gewaarschuwd, maar tot nu toe ging het nog goed. Bij mij ging alles net aan goed, soms leek het net of er altijd een engeltje op mijn schouder zit.

    [Ik ga oppassen dus ik kan alleen via mijn mobiel]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Haha, is goed dan zie ik wel of je reageert :)
    Cameron
    Met de fles nog steeds in mijn rechthand kwam ik wat dichterbij haar staan. Daarentegen was het nadenken wat minder geworden en was ik maar wat aan het zeggen. 'Echt niet?' Vroeg ik alsnog. Ik wist dat je Zoë niet snel om kon praten, maar het nee zeggen was haar soms ook niet makkelijk af. Ik nam nog een paar slokken. Het voelde alsof ik het gemist had. Soms hield ik zelfs meer van de drank dan van de mensen om me heen. Weer probeerde ik haar te zoenen in de hoop dat ze dit keer wat losser was.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Christian Grey
    Ze bestookt me ineens met vragen. "Ik ben Christian Grey, het is een heel groot bedrijf met meerdere bedrijven in dienst. Heb flink wat mensen in dienst, zo rond de 300.000 en ja ik ben de baas" antwoord ik. Dan gaat weer mijn telefoon. Ik kijk wie het is en frons. "Wat?" ik luister en frons nog wat meer. "Oke.." en dan hang ik weer op. "Als je wil kan je zo meteen een rondleiding krijgen, alleen niet van mij, want ik heb een bespreking. Ik heb daarna wel even kort tijd om nog wat vragen te beantwoorden als je die hebt.." zeg ik dan.

    Esmée Sophia Pearson
    "Simba is een aandachts junk" zegt hij en ik grinnik. "Dan is ie bij mij aan het goede adres, ik hou wel van knuffelen". Hij kriebelt Simba met zijn tenen en tikt tegen zijn pootje. Simba begint te spelen met zijn tenen. Daarna springt hij van de bank af en trippelt weg naar de keuken. Zijn hand ligt nog steeds op mijn buik. Ik leg een hand in zijn haar en trek zijn hoofd een stukje naar me toe. Ik zoen hem weer even en ga met het puntje van mijn tong langs zijn lippen.

    Jake Harper

    Esmée laat weten dat ze het wel leuk vind om met simba te knuffelen. Dan legt ze een hand in mijn haar en begint me weer te zoenen. Ze begint me weer uit te dagen door met haar tong over mijn lippen te gaan. ik grijns en neem speels haar onderlip tussen mijn tanden. Ik laat mijn hand iets omhoog glijden maar dan toch weer omlaag. Juist om Esmée te pesten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Met de gles wijn in zijn rechterhand komt hij naar me toegelopen. 'Echt niet?' Vroeg hij nog. 'Nee.' Zeg ik vastbesloten. Niet veel later voel ik zijn lippen op de mijne. Ergens weet ik dat ik dit niet moet doen, ergens weet ik dat ik hier spijt van ga krijgen. Maar opdit moment voelt het goed. En ergens weet ik ook dat hij me waarschijnlijk niet eens leuk vindt en als hij een leuker n beter persoon vindt daar mee gaat, maar op dit moment doe ik het gewoon. Ik teijfel even maar zoen hem dan toch terug. Ik sla mijn benen rond zijn middel en mijn armen rond zijn nek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Esmée Sophia Pearson
    Ik voel hem tegen mijn lippen aan grijnzen en hij neemt mijn onderlip tussen zijn tanden. Hij laat zijn hand iets omhoog glijden, maar laat hem dan weer naar beneden glijden. Mijn vrije hand leg ik op zijn bovenbeen en laat die langzaam naar boven gaan. Af en toe laat ik eventjes mijn nagels over zijn huid heen gaan. Ik haal mijn hand van zijn been af en ga een beetje verzitten. Ik leg mijn hand op zijn wang terwijl ik mijn andere nog altijd in zijn haar heb zitten en zoen hem verder. Ik zoen gewoon rustig en niet hebberig.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 13:56 ]

    Cameron
    Blijkbaar had ze geen problemen met de zoen, en ik trouwens ook niet. Met de fles wijn in mijn rechterhand zoende ik door terwijl haar benen om mijn middel zaten. Het was zeker dat ze geen drank wou. En ik bleek al behoorlijk dronken te zijn. Ik sloot mijn ogen even en stopte al gauw met zoenen om wat te drinken. Ik kon al bijna de bodem zien maar zoende al gauw weer door en keek haar soms even aan.


    Ook op me mobiel nu :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kayleigh Isabelle Hunter

    "Nee, maar zelfs al zouden ze het weten, ze zouden me gewoon op deze school laten. Het gaat ze vooral ook om hun eigen imago. Ze zijn zelf van een hogere klasse, om het maar even zo te zeggen, en willen bij wijze van spreken niet dat hun zoon een baan in de bouw of iets krijgt, want als dat wel zo zou zijn, zouden ze bekend zijn als de mensen wiens zoon een bouwvakker is en dat willen ze niet,' zegt hij, "en ik wil natuurlijk ook niet dat ze zich voor mij schamen." Ik knik even, nadenkend over wat hij vertelde over zijn ouders. Dan heb ik het vrij makkelijk gehad met mijne. 'Maar als je gelukkig bent, hoeven ze zich toch niet voor je te schamen?' vroeg ik. Mijn ouders zijn ook altijd al rijk geweest, en ik heb dus ook in luxe geleefd. Alleen ze vonden dat ik zelf mijn leven moest uitstippelen en zij steunden me daarbij.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Wezoenen nog even door en dan stopt hij om even wat te drinken. Ik kijk even snel naar de fles en zie dat hij al bijna leeg is. Al snel drukt hij zijn lippen weer op de mijne maar ik duw hem iets van me af. 'Zo is het wel genoeg.' Zeg ik en ik pak de fles van hem af. Ik haal mijn benen van zijn middel af en laat de rest van de wijn weglopen in de wasbak. Ik hoopte dat hij niet boos zou worden, maar ik hield hem graag nuchter voor zo ver hij nuchter was. Maar het was niet goed als hij zo door zou blijven drinken. Ik zet de fles weg en kijk hem voorzichtig aan. Ik wist dat als je iets van dronken mensen afpakte dat ze woedend konden worden, maar ik gikte er maar op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Nadat ik een slok had genomen begon Zoë te praten. "Nou is het genoeg." Ik was verbaasd door de reactie maar voelde al snel dat de fles uit mijn handen werd genomen. Dit keer voelde ik woede. Ik wou het niet, maar het gebeurde. 'Fuck Zoë.' Ik sloeg een keer hard op het aanrecht en wreef daarna met twee handen hard door mijn haar waarbij ik de rug even toekeerde naar haar. Ik zag hoe ze wijn waar ik me zo aan gehecht had wegspoelde. Ik bleef even starend naar de wasbak kijken en vloekte een paar keer. 'Was dit nou nodig?' Mijn stem klonk hard en geiïriteerd.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Fuck Zoë' zei hij boos en hij sloeg hard met zijn hand op het aanrecht. Ik schork en sloeg mijn hand voor mijn mond om een gilletje binnen te houden. Hij wreef me twee handen door zijn haar en draaide zich om. Nadat hij hoorde dat ik het door de wasbak spoelde draaide hij zich om en bleef naar de wasbak staren. 'Was dit nou nodig?' Zei huj met een harde en geirriteerde stem. Ik schrok me dood en de angst was in mijn ogen af te lezen. Eigenlijk in mijn hele lichaamstaal. Ik liet me langzaam van het aanrecht afglijden en kijk hem geschrokken aan. Ik zette een oaar stappen uit zijn richting. Nog steeds kon ik geen woorden uitbrengen. Er kwamen slechts wat rare bange geluidjes uit mijn mond.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron
    Ik zag hoe bang ze was, ik wist zelf niet eens wat ik haar aandeed. 'Ik wil je niet bang maken,' bracht ik uit. 'Je weet hoe ik ben Zoë.' Ik kwam wat dichterbij om haar weer proberen te zoenen. Ik was niet helemaal op deze wereld en het klopte allemaal niet. Ik was woedend, maar kon het niet laten om niet aan Zoë te komen. Zeker niet omdat ze zo bang was. Het maakte haar aantrekkelijk. Ze zou toch al spijt hebben gehad dat ze me had meegenomen. Maar hoe ik haar zoende, het betekende niks.. Het was de wijn die het voor mij speciaal maakte.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ik ga slapen, tot morgen!


    Everything is illuminated by the light of our past.