• Hier kan iedereen die meedoet aan mijn RPG van Academicus Vampyrus praten over vanalles en nog wat.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik wou zeggen; Wat zit er die eerste dude zijn broek raar.
    Maar hij heeft enkel een boxer aan (cat)

    Edit; Die laatste is nice :Y)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:27 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, die laatste is inderdaad nice...
    Alleen wat is origineel als karakter? Ik heb er dan al drie, lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    This could be helpful (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tortura schreef:
    Ja, die laatste is inderdaad nice...
    Alleen wat is origineel als karakter? Ik heb er dan al drie, lol.


    Ik zou zeggen: een engelachtig persoon, maar dat is net echt logisch voor een Strigoi ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hebben we al een manipulator? Misschien een Strigoi die er van geniet eerst een tijd met zijn voedsel te spelen als het ware en als ze hem gaan vervelen maakt hij er een eind aan. Still, everything seems cliché at the moment.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rayna is al manipulatief en speelt met haar eten xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee, ik denk niet dat hij met zijn eten zou gaan spelen. Ik denk dat het zo'n onbeschofte, rude gozer is die alles snel een end aanmaakt, omdat hij er geen aandacht - in elk geval niet te veel - aan wilt besteden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik was van plan vandaag te reageren, maar ik zit al zowat de hele dag te stressen over wiskunde en ik snap het nu nog steeds niet helemaal, dus dat gaat 'm niet meer worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry dat ik nog niet gereageerd hem met Misha, Maia.. Ik heb een paar klotedagen achter de rug. Je krijgt sowieso morgen een post, hopelijk vanavond al. Niccolo wacht maar even tot morgen/overmorgen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Sorry dat ik nog niet gereageerd hem met Misha, Maia.. Ik heb een paar klotedagen achter de rug. Je krijgt sowieso morgen een post, hopelijk vanavond al. Niccolo wacht maar even tot morgen/overmorgen.

    ^ Doe maar rustig, joh. Dude, you don't have to worry en je hoeft ook niet vanavond een post te schrijven. Doe dat op een moment wanneer jij je beter voelt. Ik had ook een paar klotedagen, so I really understand.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maniae schreef:
    Ik was van plan vandaag te reageren, maar ik zit al zowat de hele dag te stressen over wiskunde en ik snap het nu nog steeds niet helemaal, dus dat gaat 'm niet meer worden.


    Maakt niet uit.^^ Ik begrijp wel dat je zit te stressen over wiskunde. *Ik haat wiskunde, en begrijp er niks van.:(*


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zal volgende week mijn mentor maken (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zal vandaag voor Maniae een post schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morgen ga ik waarschijnlijk deel 5 en 6 van de boeken kopen ;D
    Of ik ga 2 boeken van TMI kopen, I haven't decided yet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Morgen ga ik waarschijnlijk deel 5 en 6 van de boeken kopen ;D
    Of ik ga 2 boeken van TMI kopen, I haven't decided yet.


    I recommend VA. TMI is good too, but not as. Plus, The Infernal Devices series (by the same author) is much better than TMI. Because Jem is my baby.
    Anyway! Just my opinion, don't pay any note to it :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.