Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Cas schreef:
Lekker warm. *O* Ik hoop dat mijn enkel en knie zo normaal doen, lekker stukje fietsen en misschien nog even lopen. Hum, ik ben te actief als het warm is volgens mij.
Ja, ja dat ben je Hopelijk laat je mij vanavond een beetje met rust, want ik zal echt moe zijn xd
OT: Het project gaat nu eindelijk eens redelijk goed. Ook al is het een project voor 4 personen en doen wij het met zijn tweeën.
Licet schreef:
WTF. Een jongen uit mijn klas heeft geen schoenen aan omdat zijn schoenen te warm zijn voor dit weer. Hij is zonder schoenen naar school gekomen.
Oke, wauw, dat is gewoon raar haha.
'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.
Argh, bijna elke vrijdag verpunk jij mijn het-is-eindelijk-weekend-gevoel tijdens mijn laatste uur wiskunde, echt mens, geef dan gewoon goed les en leg normaal uit. Dan wordt ik niet zo chagrijnig. Lichtpuntje: ik heb een 8,0 voor mijn repetitie Duits. Drie maal scheepswerf voor mejuffrouw Myke. :'D
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
Licet schreef:
WTF. Een jongen uit mijn klas heeft geen schoenen aan omdat zijn schoenen te warm zijn voor dit weer. Hij is zonder schoenen naar school gekomen.
Can't blame in. Vanochtend tijdens het fietsen deed ik hetzelfde. It felt gooood.
En jawel, hoor, dames en heren: volgende week begint onze toetsweek en we zijn nog bezig met de lesstof van geschiedenis en de hele week valt het uit. Chapeau! :'D
Hear, hear, hear, en ik heb de lesstof al beëindigd omdat ik mij tijdens de les verveelde, no problemo for me. :'D
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife