• Haii, nog enig teken van TH fans hier?
    Op Fanfic bestaan ze nog, maar er zijn daar maar zo weinig mensen online...
    Ik mis jullie ;'\


    Numbers.

    Die vraag word best vaak gesteld de laatste tijd. Ze zijn er ja.


    Your make-up is terrible

    Ikzelf niet, maar ik zag er laatst ook al een topic over van iemand die story's erover zocht, though.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    O, lol.
    Sorry, ik ben al niet meer online geweest sinds die nieuwe lay-out er is. x']


    Numbers.

    Nope.

    Ik ben geen fan, nooit geweest ook. Maar sommige nummers vind ik wel goed.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    was wel een fan, maar sinds ze zo lang duren met een nieuw album, ben ik overgstapt naar 1D en AL.


    -

    Ik was vroeger wel een fan. Maar nu vind ik hun liedjes nog steeds leuk, maar dat is ook alles. Een echte fan ben ik niet meer.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Wrennah

    Dit jaar nieuw album, zeggen ze (":


    Numbers.

    Vast wel, ik vind er alleen niks aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MartyrArt schreef:
    @Wrennah

    Dit jaar nieuw album, zeggen ze (":


    Ja, dat zeggen ze. Weet alleen niet of ik het nu moet geloven of niet (no_chears)


    -

    Wrennah schreef:
    (...)

    Ja, dat zeggen ze. Weet alleen niet of ik het nu moet geloven of niet (no_chears)

    Waarom zouden ze daarover liegen dan? :'D


    ars moriendi

    Yes here


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben nog maar een halve fan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tja, ik moet bekennen dat ik ook een hele poos maar "half" fan ben geweest hoor. Maar nu ik weer zoveel van ze hoor is het weer helemaal terug. c:


    Numbers.

    Ik ben nog fan.
    Wel minder als vroeger. Nu vind ik enkel de muziek nog leuk. De twins vind ik niet meer zo leuk.


    Let the Night embrace you