• Haii, nog enig teken van TH fans hier?
    Op Fanfic bestaan ze nog, maar er zijn daar maar zo weinig mensen online...
    Ik mis jullie ;'\


    Numbers.

    FloraBunce schreef:
    Ik was vroeger wel een fan. Maar nu vind ik hun liedjes nog steeds leuk, maar dat is ook alles. Een echte fan ben ik niet meer.


    I am an idiot, I move.

    Nooit een fan geweest, maar ik weet nog dat er op Q een speciaal "TH filter" was, voor als je geen fan was en de topics/quizzen irritant vond :')

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 13:13 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    TH fan hier!(yeah)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik was fan, nu hoor ik enkele liedjes nog graag.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    halve fan :P


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Appa schreef:
    Vast wel, ik vind er alleen niks aan.


    Do what people say you can't.

    Ik vond Tom altijd heel leuk. En sommige liedjes waren ook best leuk. Maar fan kan je me niet noemen.


    Chaos is a ladder.

    sinds dat "ene dance album" ben ik afgehaakt...

    volgensmij is dit een van de laatste albums


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ik ben diehard fan !! i want them back !!! okay i know slecht engels maar so . I luv them en dat ga ik ook doen !!!


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ik ben nooit echt een fan geweest, maar ik vond vooral dat ze er cool uitzagen.


    26 - 02 - '16

    Niet echt


    I'm a girl in the world

    FloraBunce schreef:
    Ik was vroeger wel een fan. Maar nu vind ik hun liedjes nog steeds leuk, maar dat is ook alles. Een echte fan ben ik niet meer.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ben jarenlang echt die hard fan geweest. Tot ik opeens helemaal niks meer van ze hoorde en Bill zich opeens heel anders begon te kleden. Vind hun nummers nog steeds leuk en zou nog steeds naar een concert gaan, maar kan niet meer zeggen dat ik net zoals vroeger, urenlang op youtube filmpjes van ze bekeek enzo. Ik hoop dat hun nieuwe album, wanneer die dan ooit maken komen, nog wel een beetje in de oude stijl van TH is :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Infini schreef:
    Ik ben jarenlang echt die hard fan geweest. Tot ik opeens helemaal niks meer van ze hoorde en Bill zich opeens heel anders begon te kleden. Vind hun nummers nog steeds leuk en zou nog steeds naar een concert gaan, maar kan niet meer zeggen dat ik net zoals vroeger, urenlang op youtube filmpjes van ze bekeek enzo. Ik hoop dat hun nieuwe album, wanneer die dan ooit maken komen, nog wel een beetje in de oude stijl van TH is :c


    Precies dit. Soms mis ik die tijd wel, vooral ook het contact met andere fans bijv tijdens het wachten voor een concert en alle andere geweldige dingen.

    Jawel, tot ze begonnen te veranderen. Nu ben ik geen fan meer en luister ook niet naar ze.


    Don't walk. Run, you sheep, run.