• Ligt het aan mij of is de hipe JB en 1D

    eindelijk
    aan het afzwakken?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 16:35 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    En ik merk dat ook mainstreet zijn intrede doet



    Niet slecht bedoeld maniacs hier, maar PLEASE NOOOO.
    Sorry ik heb volgens mij echt een haat tegen over mainstreet..
    Niet dat ik doodsbedreiging stuurt dat gaat waayyy to ver, maar tsja..
    Alweer niet slecht bedoelt maniacs , maar jullie haten ook zoveel mensen die praktisch 'familie' zijn.
    Jullie haten mainacs...
    Maar ja ik heb nog nooit een MAINSTREET story gelezen dus misschien ooit ooit ooit dat ik het nog eens ga doen..
    Want ik vind dat je tenminste elk fandom story iets een kans moet geven net als op's.


    Keep calm and love anything that can be loved. <3

    Gelukkig wel :')


    believe in yourself.

    Sannex schreef:
    (...)

    Niet slecht bedoeld maniacs hier, maar PLEASE NOOOO.
    Sorry ik heb volgens mij echt een haat tegen over mainstreet..
    Niet dat ik doodsbedreiging stuurt dat gaat waayyy to ver, maar tsja..
    Alweer niet slecht bedoelt maniacs , maar jullie haten ook zoveel mensen die praktisch 'familie' zijn.
    Jullie haten mainacs...
    Maar ja ik heb nog nooit een MAINSTREET story gelezen dus misschien ooit ooit ooit dat ik het nog eens ga doen..
    Want ik vind dat je tenminste elk fandom story iets een kans moet geven net als op's.


    Ik snap de helft hier van niet :$


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Sannex schreef:
    (...)

    Niet slecht bedoeld maniacs hier, maar PLEASE NOOOO.
    Sorry ik heb volgens mij echt een haat tegen over mainstreet..
    Niet dat ik doodsbedreiging stuurt dat gaat waayyy to ver, maar tsja..
    Alweer niet slecht bedoelt maniacs , maar jullie haten ook zoveel mensen die praktisch 'familie' zijn.
    Jullie haten mainacs...
    Maar ja ik heb nog nooit een MAINSTREET story gelezen dus misschien ooit ooit ooit dat ik het nog eens ga doen..
    Want ik vind dat je tenminste elk fandom story iets een kans moet geven net als op's.


    Ja, kijk. Ik vind ook inderdaad dat elk fandom zijn kans moet krijgen!
    Soms duurt de hype lang, soms kort.
    Ik heb me aangemeld op quizlet, toen de ''Tokio Hotel'' hype al een paar jaar was afgelopen.
    Volgens mij is de hype ook echt wel lang geweest!
    Maar Directionators, of Niet-Directioners, wees niet bang: Ooit houdt die hype vanzelf op.
    Dat zie je wel aan de top van de quizzen.


    Cute as a button, every single one of you !

    Sannex schreef:
    (...)

    Niet slecht bedoeld maniacs hier, maar PLEASE NOOOO.
    Sorry ik heb volgens mij echt een haat tegen over mainstreet..
    Niet dat ik doodsbedreiging stuurt dat gaat waayyy to ver, maar tsja..
    Alweer niet slecht bedoelt maniacs , maar jullie haten ook zoveel mensen die praktisch 'familie' zijn.
    Jullie haten mainacs...
    Maar ja ik heb nog nooit een MAINSTREET story gelezen dus misschien ooit ooit ooit dat ik het nog eens ga doen..
    Want ik vind dat je tenminste elk fandom story iets een kans moet geven net als op's.




    Fargo


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik denk dat dit topic wel weer genoeg kans heeft gehad, hé.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Opeens zie ik heel veel Harry Potter op het forum, en dat vind ik erg fijn hehe


    Alleen maar tranen van geluk

    Melieke schreef:
    *Kijkt naar de top*
    Alleszins die van 1D niet. JB zie ik inderdaad minder.


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Stabiae schreef:
    *Kijkt naar de top*
    Alleszins die van 1D niet. JB zie ik inderdaad minder.


    Nou...Er zijn nog steeds een boel Beliebers hier op Quizlet.. Alleen laten ze zich wat “minder” horen.

    Afzwakken of raak je er aan gewent?


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Afzwakken of raak je er aan gewent?


    Dat denk ik dus ook :’) De hype bestaat al zo lang dat je er gewoon gewend aan raakt. Eerst waren het de Beliebers maar de laatste tijd zijn het echt wel de Directioners die Quizlet overnemen xD Maar alsnog zijn er meer Beliebers op de wereld.:Y)

    Moet dit nu telkens omhoog getrapt worden?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    BoyBelieber schreef:
    (...)

    Dat denk ik dus ook :’) De hype bestaat al zo lang dat je er gewoon gewend aan raakt. Eerst waren het de Beliebers maar de laatste tijd zijn het echt wel de Directioners die Quizlet overnemen xD Maar alsnog zijn er meer Beliebers op de wereld.:Y)


    het waren volgensmij toch echt eerst de aliens die Q 'overnamen' :')


    .it's up to you to make dreams come true

    Ik geeft toe, de JB fans hier zijn inderdaad niet echt actief op Quizlet (Alhoewel ik bij de nieuweleden vaak JB fans tegenkom)Maar er zijn nog altijd wel een grote hoeveelheid fans van JB op de wereld, die nooit zullen uitsterven xD) Maar de 1D fans zijn hier druk bezig, die zijn momenteel niet stuk te krijgen. Lol. Zelf ben ik fan van beide en zal mezelf hier (nog vaak) laten horen.. :'D

    Gjeez. Seriously? Seriously..? ._.


    Don't walk. Run, you sheep, run.