• hey iedereen :)
    dus voor het 3de trimester wouw de klas voor opdracht iets met wat als doen....
    we kregen de opdracht 1 na te spelen (we konden er uit 5 kiezen) en 1 zelf te verzinnen....
    IK kon jammer genoeg bij de 2de opdracht er niet bij zijn omdat ik ziek ben
    oke, nu ik maakte dit topic voor de eerste opdracht
    en die was dus er 1 naspelen, wij hadden gekozen voor wat als iedereen een voetballer was?.... Alles moest hetzelfde zijn, dezelfde tekst enzo....nu vroeg ik mij af of jullie even konden beoordelen of jullie vinden of het goed is gedaan of niet....
    hier zijn de links

    dit is die van het oorspronkelijke filmpje:

    http://vtm.be/wat-als/artikel/wat-als-iedereen-voetballer-was

    dit is die van ons:

    [url] http://www.youtube.com/watch?v=G6ZYQZ-X2F8 [/url]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Vind het een beetje matjes geacteerd (vooral als je het dat naast het origineel ziet), maar het concept is leuk.


    ars moriendi

    SeaweedBrain schreef:
    haha awesome ik vind van het orgineel dit geweldig


    Ik ging net zeggen: Er zijn leukere om na te spelen, bijvoorbeeld 'Wat als iedereen sprak als een Marokkaan?'

    Maar ik vind het wel leuk gedaan, 'Wat als' is dan ook fantastisch. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    EurometerXD schreef:
    filpje?jezzus leer typpenen niemand begrypd iets van je topik dus rot op.



    Even on-topic, leuk, jammer dat het beeld best onscherp is. :\

    hey, ten eerste bedankt voor de reacties :)
    sorry voor mijn typfouten :$
    en even over het in herhaling vallen van de tekst, de tekst moest hetzelfde zijn als het originele, dat is misschien de redenen????
    in ieder geval bedankt voor de reacties :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Melieke schreef:
    (...)

    Ik ging net zeggen: Er zijn leukere om na te spelen, bijvoorbeeld 'Wat als iedereen sprak als een Marokkaan?'

    Maar ik vind het wel leuk gedaan, 'Wat als' is dan ook fantastisch. :')


    uit dat filmpje konden we ook kiezen, maar omdat dat filmpje met 4 personen is en woj maar met 3 zijn was dat nogal moeilijk, maar idd dat is ook een geweldige :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Curlies schreef:


    Dit is geloof ik het originele filmpje, maar wel leuk gedaan (:


    dat is het origineel van Nederland :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3