• Zoals de titel al zegt, gaat dit topic over benen. Ik heb vreselijke irritante benen and this is why;
    Als ik scheer (met scheerschuim) komen er alsnog wondjes. Eerder ging dit altijd goed en ik weet zeker dat ik gewoon goed scheer (de goede kant enzo), toch ontstaan er wondjes.

    Ligt het misschien aan het merk scheerschuim?
    Of kan ik ee iets tegen doen?
    Want ik vind dit heel erg irritant.

    Curlies schreef:
    (...)

    Gewoon simpel een pleister? (flower)


    Zit er al op, in totaal vier, en moet ze steeds verschonen :(

    Sempra schreef:
    (...)

    En mijn portomonnee is al leeg (cat)


    Mama lief aankijken?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sempra schreef:
    (...)

    Zit er al op, in totaal vier, en moet ze steeds verschonen :(


    Bij mij stopt het altijd na het douchen, maar ja. Ik merk er altijd niks meer van :x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    En harsen? Is dat geen optie?


    Deep inside, I've never felt alive

    Sempra schreef:
    (...)

    En mijn portomonnee is al leeg (cat)


    Oh wacht, het heet Veet. (cat)
    Volgens mij had ik een paar keer zo'n tube gehaald voor 6 euro, daar kan je meerdere keren je benen mee doen.


    Your make-up is terrible

    Barbas schreef:
    En harsen? Is dat geen optie?


    Oeh, doet dat geen verschrikkelijk veel pijn?

    Cas schreef:
    (...)

    Oh wacht, het heet Veet. (cat)
    Volgens mij had ik een paar keer zo'n tube gehaald voor 6 euro, daar kan je meerdere keren je benen mee doen.


    Is dat gewoon bij de Kruitvat/Etos verkrijgbaar? ^^

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 21:46 ]

    Hier wat linkjes naar zoekopdrachten:
    - bol.com
    - beslist.nl

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 21:50 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sempra schreef:
    (...)

    Oeh, doet dat geen verschrikkelijk veel pijn?

    De volgorde van het minder naar erg?
    Benen - oksels - bovenlip.
    Ik ben met mijn bovenlip begonnen, en het valt echt mee.
    Het is zo'n pleister moment, maar je moet de strip er heel snel aftrekken, dus dat is de pijn héél kort.
    Ik vond het persoonlijk héél erg meevallen, toen ik voor het eerst mijn bovenlip harste.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 21:52 ]


    Deep inside, I've never felt alive



    Ze kosten 7,11 (cat) bij de kruidvat.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sempra schreef:
    (...)

    Is dat gewoon bij de Kruitvat/Etos verkrijgbaar? ^^


    Ja, overal! Soms zelfs in de supermarkt. Maar ik haalde het vaak in van die budget winkels, prijsknaller enzo. Als je dan geluk hebt tref je daar alles goedkoop haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een ladyshave en ontharingscrème om dat probleempje op te lossen C;


    26 - 02 - '16

    Vinter schreef:
    Of je doet het gewoon zoals ik 8D. Ik weet niet wat ik fout doe, waarschijnlijk komt het door mijn concentratieprobleem of gebrek aan geduld, maar ik snij mijn benen áltijd tijdens het scheren. Soms bij mijn enkel, soms bij mijn knie, soms op plekken waar je ábsoluut geen scheerfout wil maken ^^'.


    Ik wilde het een keer snel doen, ik haalde een paar centimeter huid weg. Deed héél veel zeer. haha, nog steeds een litteken.
    Maargoed, misschien kan je niet tegen een bepaalde stof in het scheerschuim? Heb je het wel eens geschoren zonder? Of anders met een beetje shampoo. Dat doe ik altijd bij mijn oksels. Haren wassen, en een beetje schuim uit mijn haar scheppen en smeren maar. Werkt soms beter dan scheerschuim.


    Miep

    Heb ik ook vaak, ligt inderdaad aan een droge huid :)
    Je benen niet te vaak scheren, en erna een goede vochtinbrengende crème gebruiken
    En ontharingsstrips zijn ook wel een oplossing. Dat doe ik in de zomer, moet je niet meer zo vaak scheren en kan je dus ook geen wondjes hebben.
    Ik vind de pijn best meevallen. Ik heb daarna wel allemaal rode bolletjes op mijn benen, maar die gaan na een paar uur vanzelf weg. (dus als je met blote benen buiten wil, doe je het best een dag ervoor)

    Veel succes ermee!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik heb helaas net hetzelfde probleem... Heb me al een paar uur geleden gedoucht en geschoren, en heb er nog steeds last van...


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik snap nooit hoe mensen wondjes kunnen krijgen door scheren, bij mij gaat dat altijd megavlot zonder problemen. :')

    Nja, sommige mensen hebben denk ik dunnere huid dan anderen. Of slechtere scheermessen. :x

    Sorry, ik kan je niet echt helpen. :/ Ik snap wel dat het irritant moet zijn. Ik ken wel mensen bij wie het ook vaak gebeurt, maar ik heb er dus nooit last van.


    Of je moet je benen gewoon beginnen waxen. ;D


    help