• Zoals de titel al zegt, gaat dit topic over benen. Ik heb vreselijke irritante benen and this is why;
    Als ik scheer (met scheerschuim) komen er alsnog wondjes. Eerder ging dit altijd goed en ik weet zeker dat ik gewoon goed scheer (de goede kant enzo), toch ontstaan er wondjes.

    Ligt het misschien aan het merk scheerschuim?
    Of kan ik ee iets tegen doen?
    Want ik vind dit heel erg irritant.

    Ik heb gewoon scheermesjes en scheerschuim van Venus voor een gevoelige huid. Als ik soms gehaast en onvoorzichtig ben heb ik ook last van kleine sneetjes, maar over het algemeen valt het best wel mee.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hmm, ik ga die ontharingscrème proberen.
    Mijn wondjes zijn net wéér opengegaan. (cat)

    Misschien een alergie reactie op de scheerschuim of het mesje.. Misschien ander merk gebruiken en als dat dan zelfde blijft dokter even opbellen..
    Verder weeet ik der niet heel erg veel vanaf, omdat ik Venus gebruik en geen scheerschuim, ik gebruik die rose die niet meteen je huid raakt..
    Meer tips heb ik momenteel niet voor je..
    Heel erg veel sterkte ...

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Girl89 schreef:
    Misschien een alergie reactie op de scheerschuim of het mesje.. Misschien ander merk gebruiken en als dat dan zelfde blijft dokter even opbellen..
    Verder weeet ik der niet heel erg veel vanaf, omdat ik Venus gebruik en geen scheerschuim, ik gebruik die rose die niet meteen je huid raakt..
    Meer tips heb ik momenteel niet voor je..
    Heel erg veel sterkte ...

    XxX


    Ik denk niet dat ik allergisch ben maar bedankt voor de tips!
    Het doet niet erg veel pijn ofzo maar het is verdomd irritant, vandaag hadden we gym en één wondje ging weer open dus allemaal bloed langs me benen, en nu zitten mijn nieuwe Vans onder het bloed. (cat)

    Ik heb alleen wondjes op mijn benen als ik een net nieuw mesje heb die nog heel scherp is of en als ik haast heb en dus te snel wil dus jah xD


    Music is life :)

    Heb je scheermesjes met een beweegbare kop? Die had ik namelijk eerst wel en toen had ik andere waarmee ik mijn benen een beetje mee heb kapotgemaakt. Als het kopje namelijk meebeweegt scheer je namelijk minder makkelijk in je eigen huid, is mijn ervaring.


    From these ashes, I will rise

    Ik heb hier dus geen verstand van, ik heb 1x mijn ben gescheerd en in plaats van de blond achtige kleur die ik eerst had kwam het bruin terug o.o gelukkig was het na een weekje weer blond (heel raar) en je merkte het toch bijna niet als ik ze geschoren had dus ik had zoiets van laat maar, ik draag toch nooit korte broeken


    The big big bang The reason I'm alive

    Ik ga volgende week eens proberen of waxen beter is. :Y) aangezien ik helemaal hetzelfde probleem heb, zoals ik eerder al zei.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb nog nooit wondjes gehad bij het scheren, ik snap echt niet hoe iedereen dat toch maar doet..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    Ik heb nog nooit wondjes gehad bij het scheren, ik snap echt niet hoe iedereen dat toch maar doet..


    Ik ook niet. :'D


    help

    Ik had daar eerst altijd last van, maar nu niet meer.
    Je kunt een ladyshave proberen? Als het goed is krijg je daar geen wondjes van het doet alleen de eerste paar keer vreselijk veel pijn


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Drogo schreef:
    Ik heb nog nooit wondjes gehad bij het scheren, ik snap echt niet hoe iedereen dat toch maar doet..


    Ik heb ook haast nooit wondjes terwijl ik zowel sheermesjes als een scheerapparaat gebruik. Hoewel ik een keer een sneetje in mijn knie had omdat ik uit schoot.


    Physics is awesome

    Als ik ooit de persoon ontmoet die heeft vast gesteld dat vrouwen zich moeten scheren, dan vermoord ik die (cat)

    Ik scheer ze altijd onder de douche, met shampoo. Dit werkt bij mij beter dan met scheerschuim of iets anders, dus misschien is het eens het proberen waard?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Rhaenys schreef:
    Ik had daar eerst altijd last van, maar nu niet meer.
    Je kunt een ladyshave proberen? Als het goed is krijg je daar geen wondjes van het doet alleen de eerste paar keer vreselijk veel pijn

    Mm, ikzelf vond het resultaat niet echt goed. En het deed inderdaad vreselijk veel pijn. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    (...)
    Mm, ikzelf vond het resultaat niet echt goed. En het deed inderdaad vreselijk veel pijn. :'D


    Lol, watsdat?