• Hallo Ghostcider,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda




    * Regels *

    * Niemands werk afkraken, kritiek mag, evenals complimenten
    * Iedereen is gelijkwaardig. Omdat de een wat minder tekent moet je diegene niet buiten gaan sluiten
    * Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    * Als je een tijdje niet kan inleveren vanwege een toetsweek oid, graag aangeven
    * Hou je aan de opdracht. Als je vragen hebt, je mag ze gerust stellen

    * Verdere informatie over de wedstrijd zelf *

    * 8 tot 15 enthousiaste deelnemers die niet meteen na de eerste opdracht opgeven
    * Geen juryleden nodig
    * Een ronde duurt meestal een week/anderhalve week.
    * De dag voor de deadline is de laatste dag dat je uitstel kan vragen. Op de dag van de deadline zelf mag dit niet meer, behalve als je een goede reden hebt
    * Het maximum aantal dagen uitstel is drie.
    * De deadline is altijd om 23:59, als je later dan de deadline inlevert zonder uitstel of goede reden ben je niet meer "aansprakelijk" voor het winnen van de opdracht
    * Inleveren via pb met Opdracht huppeldepup (vul bij huppeldepup het cijfer in van de opdracht)
    * Als het niet gaat via pb, graag een bericht sturen, dan geef ik je mijn e-mailadres

    * Prijzen *
    Ja, dat ga ik lekker niet zeggen! Ik houd het lekker geheim. Ik hou van verrassingen.

    * Jury *

    GhostCider, Eigenares Wedstrijd

    * Participanten *

    * Macabre
    * ST0RMY
    * DeidarasGirl * Ingeleverd
    * Delahaye * Ingeleverd
    * Shion
    * Lizor
    * Bechemi
    * WillNotLearn
    * LyraPhoenix
    * Joker * Ingeleverd
    * Wolfheart
    * DiCaprio * Ingeleverd
    * GwenxVeer


    * Opdracht 1 *

    De eerste opdracht luidt:
    Iedereen krijgt van mij - randomly chosen - een acteur, een actrice, een zanger, een zangeres en een anime character. Daarvan moet je er 1 kiezen en die tekenen. Maakt niet uit hoe. Je mag het anime character veranderen in een realistisch mens en je mag de acteur/actrice/zanger/zangeres in anime of cartoon style tekenen.
    Voordat je begint met tekenen wil ik weten wie je gaat tekenen.
    Het mag in zwart-wit of in kleur of met kleuraccenten. Ook mag het digitaal getekend worden of gewoon met de hand op papier.
    Deadline: 19 Juni 2013


    Opdracht 1


    * Opdracht 2 *

    Deze opdracht is dit:
    Jullie kennen allemaal wel het begrip "Tattoo" neem ik aan? Ik wil dat jullie na gaan denken over je eigen tattoo en deze tekenen. Er is één extra punt. Hier maak je dan ook meer kans mee om te winnen. Zodra jullie je eigen tattoo hebben getekend mogen jullie die bij iemand of bij jezelf uitwerken op je lichaam zodat ik kan zien waar je de tattoo zou willen plaatsen.
    Kleur: Zwart-wit of in kleur
    Hoe: Digitaal of met de hand
    Extra: Tattoo uitwerken bij iemand of jezelf
    Deadline: 14 Juli 2013



    * Beoordelingen Opdracht 1 *



    ATTENTIE!!!! Ik ga deze wedstrijd iets anders laten verlopen dan een normale wedstrijd. Ik kies bij iedere ronde een winnaar en die krijgt dan iets van mij. IEDERE RONDE!(dit moet diegene zelf aangeven. Mag reclame zijn in een topic/verhaal, mag een SA zijn, mag ook iets van een sieraad zijn (liefst een armbandje))

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 20:01 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oh, shit. x'D De tijd gaat snel.
    Aangezien ik nog niet 100% tevreden ben, wil ik ook graag vragen om uitstel. (bloos) Hoeft niet heel lang, of zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Oh, shit. x'D De tijd gaat snel.
    Aangezien ik nog niet 100% tevreden ben, wil ik ook graag vragen om uitstel. (bloos) Hoeft niet heel lang, of zo.


    haha, ik zet wel tot 22, key?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Gnagnagnaaa, vanavond ga ik lekker Johnny Depp kijken. Als Mad Hatter!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    GhostCider schreef:
    Gnagnagnaaa, vanavond ga ik lekker Johnny Depp kijken. Als Mad Hatter!!

    Oeeeeh nice, ik heb net Pirates of the carribean The curse of the black purle gekeken... hij blijft awesome haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    GhostCider schreef:
    Gnagnagnaaa, vanavond ga ik lekker Johnny Depp kijken. Als Mad Hatter!!


    dat ga ik vrijdag doen xD
    ik hou echt van johnny depp <3

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 18:11 ]


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Meh, done. Heb niet veel tijd om het goed te schaduwen/verder te schaduwen etc.
    Deze schaduwen zijn ook verkeerd :L Maar heb nu ff geen tijd meer. Ah well.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Meh, done. Heb niet veel tijd om het goed te schaduwen/verder te schaduwen etc.
    Deze schaduwen zijn ook verkeerd :L Maar heb nu ff geen tijd meer. Ah well.



    Wow, hij is echt super mooi geworden! Ik wou dat ik zo goed zou kunnen tekenen....

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 19:20 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    DeidarasGirl schreef:
    (...)

    dat ga ik vrijdag doen xD
    ik hou echt van johnny depp <3


    Jaaa, en ik ga naar Alan Rickman luisteren als die Caterpillar! Lekker Alice in Wonderland kijken nu

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 19:47 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kent iemand van jullie de film Labyrinth? Met David Bowie erin?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 11:15 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Joker schreef:
    Meh, done. Heb niet veel tijd om het goed te schaduwen/verder te schaduwen etc.
    Deze schaduwen zijn ook verkeerd :L Maar heb nu ff geen tijd meer. Ah well.


    wauw niceee


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    GhostCider schreef:
    Kent iemand van jullie de film Labyrinth? Met David Bowie erin?


    Jep. Vindt m best wel geinig ^^


    Stenenlikker

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Jep. Vindt m best wel geinig ^^


    Ik had zoiets van O.O hij is niet lelijk.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    GhostCider schreef:
    (...)

    Ik had zoiets van O.O hij is niet lelijk.


    Hahaha.


    Stenenlikker

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Hahaha.


    Mn oma zat daar zo van Maxime, gadverdamme, dat meen je toch niet? Mn ma had hetzelfde toen ik zei dat ik David Bowie best wel knap vond in Labyrinth


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Juist. Morgen inleveren en mn hooft wil niet lukken :') eigenlijk heeft hij alleen nog maar lijnen aangezien zn hooft niet klopt met zn lichaam


    Don't be like the rest of them, darling