• Hallo Ghostcider,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda




    * Regels *

    * Niemands werk afkraken, kritiek mag, evenals complimenten
    * Iedereen is gelijkwaardig. Omdat de een wat minder tekent moet je diegene niet buiten gaan sluiten
    * Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    * Als je een tijdje niet kan inleveren vanwege een toetsweek oid, graag aangeven
    * Hou je aan de opdracht. Als je vragen hebt, je mag ze gerust stellen

    * Verdere informatie over de wedstrijd zelf *

    * 8 tot 15 enthousiaste deelnemers die niet meteen na de eerste opdracht opgeven
    * Geen juryleden nodig
    * Een ronde duurt meestal een week/anderhalve week.
    * De dag voor de deadline is de laatste dag dat je uitstel kan vragen. Op de dag van de deadline zelf mag dit niet meer, behalve als je een goede reden hebt
    * Het maximum aantal dagen uitstel is drie.
    * De deadline is altijd om 23:59, als je later dan de deadline inlevert zonder uitstel of goede reden ben je niet meer "aansprakelijk" voor het winnen van de opdracht
    * Inleveren via pb met Opdracht huppeldepup (vul bij huppeldepup het cijfer in van de opdracht)
    * Als het niet gaat via pb, graag een bericht sturen, dan geef ik je mijn e-mailadres

    * Prijzen *
    Ja, dat ga ik lekker niet zeggen! Ik houd het lekker geheim. Ik hou van verrassingen.

    * Jury *

    GhostCider, Eigenares Wedstrijd

    * Participanten *

    * Macabre
    * ST0RMY
    * DeidarasGirl * Ingeleverd
    * Delahaye * Ingeleverd
    * Shion
    * Lizor
    * Bechemi
    * WillNotLearn
    * LyraPhoenix
    * Joker * Ingeleverd
    * Wolfheart
    * DiCaprio * Ingeleverd
    * GwenxVeer


    * Opdracht 1 *

    De eerste opdracht luidt:
    Iedereen krijgt van mij - randomly chosen - een acteur, een actrice, een zanger, een zangeres en een anime character. Daarvan moet je er 1 kiezen en die tekenen. Maakt niet uit hoe. Je mag het anime character veranderen in een realistisch mens en je mag de acteur/actrice/zanger/zangeres in anime of cartoon style tekenen.
    Voordat je begint met tekenen wil ik weten wie je gaat tekenen.
    Het mag in zwart-wit of in kleur of met kleuraccenten. Ook mag het digitaal getekend worden of gewoon met de hand op papier.
    Deadline: 19 Juni 2013


    Opdracht 1


    * Opdracht 2 *

    Deze opdracht is dit:
    Jullie kennen allemaal wel het begrip "Tattoo" neem ik aan? Ik wil dat jullie na gaan denken over je eigen tattoo en deze tekenen. Er is één extra punt. Hier maak je dan ook meer kans mee om te winnen. Zodra jullie je eigen tattoo hebben getekend mogen jullie die bij iemand of bij jezelf uitwerken op je lichaam zodat ik kan zien waar je de tattoo zou willen plaatsen.
    Kleur: Zwart-wit of in kleur
    Hoe: Digitaal of met de hand
    Extra: Tattoo uitwerken bij iemand of jezelf
    Deadline: 14 Juli 2013



    * Beoordelingen Opdracht 1 *



    ATTENTIE!!!! Ik ga deze wedstrijd iets anders laten verlopen dan een normale wedstrijd. Ik kies bij iedere ronde een winnaar en die krijgt dan iets van mij. IEDERE RONDE!(dit moet diegene zelf aangeven. Mag reclame zijn in een topic/verhaal, mag een SA zijn, mag ook iets van een sieraad zijn (liefst een armbandje))

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 20:01 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bedoel je zoiets? Zulke armbandjes maakt een vriendin van mij en verkoopt ze. Deze heeft zij dus gemaakt. En trouwens, niemand kan dus afvallen? Een leuk idee trouwens! (: Krijgen we trouwens cijfers voor onze tekeningen?


    The sun will rise and we will try again.

    Ewijn schreef:
    (...)

    Come and join the quizlet group!


    is die er dan? xD
    haha, ik zit de laatste tijd niet meer veel op Quizlet xD


    ...laatmaar, al gevonden xD

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 6:37 ]


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    030513 schreef:
    Bedoel je zoiets? Zulke armbandjes maakt een vriendin van mij en verkoopt ze. Deze heeft zij dus gemaakt. En trouwens, niemand kan dus afvallen? Een leuk idee trouwens! (: Krijgen we trouwens cijfers voor onze tekeningen?



    Daar zit ik nog over te denken. Ik weet wel dat ik een kleine beoordeling ga geven met woorden, maar cijfer weet ik nog niet. Ik ga cijfers geven maar gewoon overlaten aan de kunstleraren/leraressen.

    Leuke armbandjes btw

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 7:09 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Super leuk idee! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DeidarasGirl schreef:
    (...)

    is die er dan? xD
    haha, ik zit de laatste tijd niet meer veel op Quizlet xD


    ...laatmaar, al gevonden xD


    Hahaha, oui ^^ En braaaaf xD
    Ohh, we zijn al met z'n 30'en :D


    Stenenlikker

    Gwenx1D --> GwenxVeer


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Ewijn ----> Cuthalion


    Stenenlikker

    Ben benieuwd wat jullie van opdracht twee gaan vinden ;)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Hahaha, oui ^^ En braaaaf xD
    Ohh, we zijn al met z'n 30'en :D


    niiiiccceeeee :D

    oh btw Ghost, ik heb ingeleverd, vergeet je dat niet aan te passen? (misschien vergeet je het als je dat niet doet xD)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 16:59 ]


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Wat word opdracht 2? :D

    Sorry als dat eerder al gezegd is, maar vallen er ook mensen af of blijft iedereen er gewoon in? (: Ik ben trouwens bezig met m'n tekening (:


    The sun will rise and we will try again.

    GELUKKIG. ik was bijna bang dat mijn tekening niet zou mogen, maar hij mag. Zometeen ff foto maken, an dan stuur ik de link door


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    030513 schreef:
    Sorry als dat eerder al gezegd is, maar vallen er ook mensen af of blijft iedereen er gewoon in? (: Ik ben trouwens bezig met m'n tekening (:


    Iedereen blijft erin :Y) Staat in het rood in de beginpost ;)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik doe niet mee met deze wedstrijd, maar ik volg 'm wel. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik doe niet mee met deze wedstrijd, maar ik volg 'm wel. :Y)


    Yeah.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki