• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:37 ]

Tortura schreef:
    (...)
    Ik moest het gewoon even zeggen, omdat je zei dat het over wat dan ook mocht gaan. So, I was curious about your reaction.

Jammer genoeg heb ik overal een antwoord op :P

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Destined schreef:
    (...)
    Jammer genoeg heb ik overal een antwoord op :P

Dat merk ik, dude. ;].

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ontopic blijven mensen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Tortura schreef:
    (...)
    SEKS. :D.

I like :Y)

edit: oops. Nu weer braaf on topic :3

[ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 23:45 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

I want to marry this song.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik ben moe, gesloopt. M'n hoofd doet pijn, m'n knie doet pijn, m'n benen doen pijn én m'n armen aangezien ik verbrand ben. Ondanks dat, super leuk dagje walibi grhad :Y)

Theodora schreef:
    (...)

OT: Holy moses, ik wist niet dat het deze richting op kon gaan... but boy, I'm happy! :D. *does a little dance*

Quiet the mind, and the soul will speak.

Volgens mij doen mensen dit expres om mij te testen T_T

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik haat die 'Deze pagina is geschreven in het Engels, wil je het vertalen naar Nederlands?' bericht bovenaan mijn browser als ik op mijn/actieve topics klik.

[ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 23:57 ]

Some people are art and do art at the same time

Ik haat verliefd zijn. Ik haat het ik haat het ik haat het.

help

Rydel schreef:
    Ik haat verliefd zijn. Ik haat het ik haat het ik haat het.

Why?

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Destined schreef:
    (...)

Why?

It messes me up.

help

Destined schreef:
    (...)

Why?

Volgens mij verveel jij je heel erg of ben je gewoon enorm nieuwsgierig.

Your make-up is terrible

Rydel schreef:
    (...)

It messes me up.

Dat is nou eigenlijk het hele punt van liefde. Het gaat verder dan het menselijk verstand en we kunnen het niet begrijpen, daarom is het vaak ook een beetje een rommeltje als je je verliefd. Hoewel ik het fijn vind om het te voelen. :)

Dat ook weer gedaan :Y)

Caution first, always.