• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:37 ]

    Jammie jammie jammie jammie de lustjes!


    Some people are art and do art at the same time

    Cas schreef:
    (...)

    Volgens mij verveel jij je heel erg of ben je gewoon enorm nieuwsgierig.

    Exactly what I thought


    Some people are art and do art at the same time

    Cas schreef:
    (...)

    Volgens mij verveel jij je heel erg of ben je gewoon enorm nieuwsgierig.


    Eigenlijk beide.
    Maar nog geen ruzie gemaakt en dat is wel knap vind ik.
    Alleen de dag is nog meer net begonnen, dus het kan nog alle kanten op.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat is nou eigenlijk het hele punt van liefde. Het gaat verder dan het menselijk verstand en we kunnen het niet begrijpen, daarom is het vaak ook een beetje een rommeltje als je je verliefd. Hoewel ik het fijn vind om het te voelen. :)


    Dat is net het probleem. Het ene moment ben ik megasuperhappy en het andere moment zit ik me gewoon dood te huilen.

    Ugh ik voel me zo'n dramaqueen. ><


    help

    Het is nu zo'n kwartier negen juni en ik voel me nu al kut. Goed begin van de dag! :Y)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 0:14 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Rydel schreef:
    (...)

    Dat is net het probleem. Het ene moment ben ik megasuperhappy en het andere moment zit ik me gewoon dood te huilen.

    Ugh ik voel me zo'n dramaqueen. ><


    Hormonen.


    Your make-up is terrible

    Rydel schreef:
    (...)

    Dat is net het probleem. Het ene moment ben ik megasuperhappy en het andere moment zit ik me gewoon dood te huilen.

    Ugh ik voel me zo'n dramaqueen. ><


    Ah, in dat geval zou ik je emoties gewoon hun werk laten doen. Er is vast een goede redenen voor dat je je zo voelt op dat moment en ook al is het vaak een rommeltje, de emoties zijn wel echt en het is altijd beter ze te laten gaan. Ik vind het juist soms fijn om mijn emoties even te laten gaan, hoewel ik een groot deel ervan gebruik voor mijn boek.

    Ik snap wel dat het erg verwarrend is dat je het ene moment kunt huilen en het andere moment heel blij bent, maar zo is misschien eigenlijk ook wel hoe het leven werkt. Het ene moment kun je blij zijn en het andere moment verdrietig en zo zijn je emoties ook.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Waarom gaat de tijd zo snel en waarom hebben sommige mensen nog de energie om lappen tekst te schrijven rond dit tijdstip?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 0:19 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ben meer een nachtmens denk ik.
    Hoewel ik niets heb tegen vroeg opstaan. Ik heb meer iets tegen vroeg naar bed gaan. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ah, in dat geval zou ik je emoties gewoon hun werk laten doen. Er is vast een goede redenen voor dat je je zo voelt op dat moment en ook al is het vaak een rommeltje, de emoties zijn wel echt en het is altijd beter ze te laten gaan. Ik vind het juist soms fijn om mijn emoties even te laten gaan, hoewel ik een groot deel ervan gebruik voor mijn boek.

    Ik snap wel dat het erg verwarrend is dat je het ene moment kunt huilen en het andere moment heel blij bent, maar zo is misschien eigenlijk ook wel hoe het leven werkt. Het ene moment kun je blij zijn en het andere moment verdrietig en zo zijn je emoties ook.


    Zo filosofisch zeg. Maar bedankt. I think. (:


    help

    Rydel schreef:
    (...)

    Zo filosofisch zeg. Maar bedankt. I think. (:


    Geen probleem :)
    Blij dat ik kon helpen


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Cas schreef:
    (...)

    Hormonen.


    II'm blaming puberty for this shizzle.

    Ik geef de puberteit ao'n beetje overal de schuld van...

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 0:29 ]


    help

    Kunnen we het nu wel weer terug on-topic houden?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sorry, Bes. :x

    OT: PERCY YOU AWESOME.

    Stemmingswisselingen tot en met.


    help

    Meh lig al acht dagen op bed een beetje ontstoken oogzenuw te hebben waar ik tegen behandeld ben waardoor ik niet normaal veel hoofdpijn heb en alleen weg blijft als ik lig, daarbijzie ik zo slecht dat ik me niet eens kan vermaken met iets als film kijken...

    Verveel. Me. Dood.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 1:11 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."