• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:37 ]

    Ik wil ook mooi bruin kunnen worden. Alleen wil dat niet met mijn huidtype 2 :c


    26 - 02 - '16

    Destined schreef:
    (...)

    Er is een verschil tussen iets niet weten en iets niet doen.
    Ik spel egt met een G soms om de hele simpele reden dat het korter is en dat het makkelijker sneller in te drukken valt.
    Daardoor is het een soort automatisme geworden en krijg ik het niet meer uit mijn systeem, tenzij ik er langer over nadenk.

    Maar punt blijft, dat je nog wel kunt lezen wat ik typ en bij die iemand op Q ging dat niet
    > echt. <---
    Ik vind dat zolang er mensen duidelijk kunnen uithalen wat er staat, het op zich geen groot probleem, maar je mag het natuurlijk niet overdrijven.


    Ja oke, maar het viel me gewoon op :') want dan zeg je over iemand anders dat diegene het niet kan en dan zelf wel "egt" zeggen. Natuurlijk je eigen keuze ^^ ik haat het tegenwoordig echt om wat voor afkorting dan ook te gebruiken sinds ik echt schrijf haha


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Ja oke, maar het viel me gewoon op :') want dan zeg je over iemand anders dat diegene het niet kan en dan zelf wel "egt" zeggen. Natuurlijk je eigen keuze ^^ ik haat het tegenwoordig echt om wat voor afkorting dan ook te gebruiken sinds ik echt schrijf haha


    Aah klopt, ik vind het ook eigenlijk vrij irritant, maar ik ben door iemand beïnvloed die dat de hele tijd deed en sindsdien doe ik het ook. Ik ga proberen het uit mijn systeem te krijgen, want ben er zelf ook niet trots op, geef ik eerlijk toe. Het is ook gewoon fout.

    Maar ik klaag niet vaak over iemands spelling of grammatica hoor, terwijl ik dat wel heel goed kan bij veel mensen. Alleen wanneer het te overdreven wordt dat ik totaal niet meer kan lezen wat er precies staat, dan maak ik in dat geval een uitzondering. Maar ik ben het met je eens dat het gewoon fout is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tortura schreef:
    YOU MAKE ME HAPPY.




    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Stop met procrastinaten, poephoofd :l


    Caution first, always.

    Ik ben rood.


    Your make-up is terrible

    Hakuji. Best shoujo manga I've ever read, damn. ;-;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik háát het wanneer je langzaam verliefd wordt op iemand en je er níets aan kan dan doen en je 't niet wilt. Sucks, man.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 21:30 ]


    The odds are néver in our favor.

    Jemig, wat ben jij ook soms irritant.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Huiswerk.


    Tijd voor koffie.

    Today is the day I stopped caring. Ik ga niet meer om je geven, want dat doet alleen maar mezelf pijn. Je hebt tegen me gelogen en het lijkt alsof je dat nog steeds doet. Ik wil geen pijn meer of me ongelukkig voelen, dus ik stop er gewoon mee. Het kan niet meer worden zoals eerst. Zoals je zei dat je kusjes op mijn arm gaf als ik er pijn had, me schat noemde of zei dat ik sexy was -ondanks dat alles écht vriendschappelijk was-. Je zal dat nooit meer zeggen, want je bent veranderd. Ik kan het je niet eens kwalijk nemen, want het zal wel gewoon mijn eigen schuld zijn. I won't stop talking, just stop caring.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Today is the day I stopped caring. Ik ga niet meer om je geven, want dat doet alleen maar mezelf pijn. Je hebt tegen me gelogen en het lijkt alsof je dat nog steeds doet. Ik wil geen pijn meer of me ongelukkig voelen, dus ik stop er gewoon mee. Het kan niet meer worden zoals eerst. Zoals je zei dat je kusjes op mijn arm gaf als ik er pijn had, me schat noemde of zei dat ik sexy was -ondanks dat alles écht vriendschappelijk was-. Je zal dat nooit meer zeggen, want je bent veranderd. Ik kan het je niet eens kwalijk nemen, want het zal wel gewoon mijn eigen schuld zijn. I won't stop talking, just stop caring.


    Vind het knap van je dat je die beslissing hebt genomen.
    Veel sterkte en het komt goed, I´m sure of it! :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Vind het knap van je dat je die beslissing hebt genomen.
    Veel sterkte en het komt goed, I´m sure of it! :)


    Thanks, maar het komt in ieder geval niet meer goed zoals het was helaas. Ik heb me er een tijd echt ongelukkig door gevoeld -al die tijd dat ik dit topic ook onderspamde met berichtjes xd- en ik kwam er pas laat achter dat het daardoor is gekomen. Door die jongen. -lol, het klinkt net alsof ik verliefd was, maar dat was ik niet- En ik merkte dat hij eigenlijk me altijd vrolijk maakte en ineens was dat er niet meer. :') ik kwam er een beetje laat achter, maar nu gaat het beter nu ik het loslaat (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Thanks, maar het komt in ieder geval niet meer goed zoals het was helaas. Ik heb me er een tijd echt ongelukkig door gevoeld -al die tijd dat ik dit topic ook onderspamde met berichtjes xd- en ik kwam er pas laat achter dat het daardoor is gekomen. Door die jongen. -lol, het klinkt net alsof ik verliefd was, maar dat was ik niet- En ik merkte dat hij eigenlijk me altijd vrolijk maakte en ineens was dat er niet meer. :') ik kwam er een beetje laat achter, maar nu gaat het beter nu ik het loslaat (:


    Een van de grootste tragedies in het leven is, dat er altijd wel iets is dat veranderd. Je kunt erg ongelukkig voelen door als er iets waar je aan gehecht bent veranderd. Vaak is de juiste oplossing om alleen verder te lopen en te leren van wat je achterlaat.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    En de aliens zijn gearriveerd! Mensen, zoek dekking!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 23:03 ]


    Some people are art and do art at the same time