• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik begin aan de shotjes en misschien is dat een minder goed idee, maar ik doe het alsnog. 1, 2, 3, 4, 5, 6, ik begin de tel kwijt te raken en eigenlijk ook mezelf door alles shotjes die ik neem. Ik kan nog wel lopen, maar alles is wazig. Ik ga richting de dansvloer en dans dan met allerlei jongens en ik giechel de hele tijd. Eigenlijk zie ik elke jongen nu aan voor Nate. "Kom mee, schoonheid," fluistert een jongen in mijn oor en hij pakt mijn hand en trekt me daaraan mee. "Mm, niet te snel," mompel ik nog, want ik val bijna om. Hij neemt me mee naar buiten en de kou komt als een kleine klap, maar daardoor moet ik wel giechelen, alweer. Ik zie een auto. "Gaan we daarheen?" vraag ik dan als we er in de richting van lopen. "Ja, dan gaan we naar mijn huis, babe." En ik laat me gewoon meevoeren, doordat ik niet echt doorheb waar deze jongen op uit is en ik het gevoel heb alsof Nate het gewoon kan zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zie Leslie meegesleept worden door een jongen en vloek. Moet ik haar fucking huwelijk nu echt redden?
    Nee dit is gewoon uit zelfbehoud, zeg ik tegen mezelf anders zou het genant zijn. Ik ren naar de jongen en besluit een leugentje voor bestwil te gebruiken. 'Wil je met je handen van mijn vriendin afblijven dude.' zeg ik en de jongen kijkt me aan. Ik kijk hem zo dreigend aan dat hij maakt dat hij wegkomt. Ik zucht. 'We gaan naar mijn huis, ze moeten je op school niet zo zien.' zucht ik en til Leslie met gemak op. Ik flits ons naar mijn loft en leg haar neer in de zetel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen als ik wakker word, ik glimlach als ik Tyler naast me zie liggen. Ik druk mijn lippen zachtjes op die van hem en leg mijn hand op zijn wang, 'wakker worden'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik voel 2 zijdezachte lippen eventjes op de mijne en dan een zachte stem 'Wakker worden.'
    Ik knipper verdwaast met mijn ogen en zie Kath liggen. 'Goeiemorgen, zo zou ik wel elke dag wakker willen worden.' Mijn stem is nog hees van het slapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ineens is Nate er en zijn er voor mijn gevoel twee Nate's. Nate doet iets waardoor de jongen weggaat, maar ik krijg het niet goed mee. Dan ineens sta ik niet meer wat er voor zorgt dat ik me misselijk voel en het lijkt alsof ik gevallen ben als ik ineens in een zetel lig. Snel laat ik een emmer verschijnen en geef daarin over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik laat een handdoek, een rekker en een glas water verschijnen. Ik veeg teder haar mond af en geef haar het glas water.
    'Drink.' zeg ik zachtjes, ondertussen doe ik in een handige beweging haar haar in een staart zodat het niet meer voor haar gezicht hangt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er wordt me gezegd te drinken, dus dat doe ik ook. Ik drink wat van het water en blijf voor de rest heel stil liggen. "Waar is de muziek?" mompel ik zachtjes, "ik wil nog dansen." En ik kom een beetje overeind van de zetel, maar zak alsnog door mijn armen heen en lig dan weer in de zetel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zucht en zet rustige muziek op. Dan til ik haar voorzichtig op en zet haar op mijn voeten zodat ik zo met haar kan dansen.
    Ik hou haar overeind zodat ze niet valt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik leg mijn armen om Nate's nek en leun dan tegen hem aan. Een tevreden zucht verlaat mijn mond. "Dank je Nate," zeg ik dan, "je geeft me een fijne avond." Ik ben alweer vergeten dat ik zojuist heb opgegeven. Ik laat een kauwgompje in mijn mond verschijnen voor een frissere adem en als mijn adem weer oke is, laat ik het kauwgompje verdwijnen. "Wat wil jij nog doen?" vraag ik aan hem en kijk op naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik voel 2 zijdezachte lippen eventjes op de mijne en dan een zachte stem 'Wakker worden.'
    Ik knipper verdwaast met mijn ogen en zie Kath liggen. 'Goeiemorgen, zo zou ik wel elke dag wakker willen worden.' Mijn stem is nog hees van het slapen.


    Katherine Garcia
    Ik zie hem verbaast met zijn ogen knipperen wanneer hij wakker word, Goeiemorgen, zo zou ik elke dag wel wakker willen worden' zegt hij met een heese stem. 'Mischien krijg je je zin wel' zeg ik met een glimlachen, ik laat mijn hooft weer op het kussen vallen en blijf naar hem kijken


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate Sadler
    'Filmpje kijken?' stel ik voor en hou haar stevig vast, het laatste wat ik wil is dat ze door haar benen zakt.
    Ik voel me nu net een vader met zijn dochtertje die aan het dansen. Enkel de gevoelens zijn anders.

    Tyler Parker
    Ik glimlach en sta recht. 'Blijf maar liggen. Ik ga ontbijt voor ons halen.' zeg ik met een glimlachje.
    Ik druk mijn lippen even zachtjes op de hare en spring recht om een trainingsbroek en shirt te pakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik knik zachtjes als Nate een film voorstelt. "Is goed, jij mag kiezen welke film." Mijn benen voelen zwaar aan, dus ik ben blij dat hij me zo stevig vast heeft. Ik reik omhoog en druk zachtjes mijn lippen op zijn wang. "Dank je, nogmaals," zeg ik zacht, "voor me niet te laten vallen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik glimlach slechts en til haar terug op om naar de slaapkamer te lopen omdat het daar makkelijker is om naar een film te kijken.
    Ik leg haar in het bed en steek een willekeurige film in de speler. A warrior's heart. Een van Mila's films die hier zijn blijven liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    De dansvloer, oftewel de woonkamervloer, heeft plaatsgemaakt voor een bed ineens en ik voel dat alles nog steeds best wel draaierig is. "Is dit een waterbed?" vraag ik aan Nate. Naar mijn belevenis beweegt het bed en ik kijk met grote pupillen naar Nate. "En kom je er ook nog bij liggen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Jah water bed.' glimlach ik en ga naast haar liggen want die puppy oogjes kan ik niet weerstaan.
    Ik start de film en dim de lichten ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'