• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    sorry ff niet in de moed, voel me kapot


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Axton Crawford
    'Vraag het hen zelf maar.' zeg ik geïrriteerd. 'Ik heb mijn kinderen al zo'n 17 jaar geleden niet meer gezien en mijn exvrouw? Die zie ik elke dag maar ik verzeker je, ze gaat het niet makkelijker krijgen.

    Tyler P.
    'Sinds ik groter ben.' grinnik ik en kijk haar na.

    Nate Sadler
    'Je hebt geen idee.' mompel ik. 'Nu is het enkel moeilijk en pijnlijk omdat ik je nu helemaal niet aan kan raken.' ik mompel het, eigenlijk is het totaal niet de bedoeling dat ze dit hoort.


    Leslie Sadler
    Ik hoor alles wat Nate zegt en bijt weer op mijn lip. "Sorry," geef ik zachtjes als antwoord. Ik laat de deken dan los en ga dan op mijn bed zitten. "Ik ga denk ik maar wat eten in de kantine. Ga je mee of niet?" vraag ik en kijk naar de rug van Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik blijf hier.' zeg ik zachtjes en shem aan.luit alles buiten, onze herinneringen, mijn gedachtes en verlangens.
    ik kijk voor me uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Even kijk ik naar Nate, maar vertrek dan toch richting de deur. "Ik neem wel wat eten voor je mee," zeg ik voordat ik de deur uit loop. Zachtjes doe ik de deur achter me dicht en loop dan de gang over. In de kantine is het redelijk rustig, maar dat weerhoudt me er niet van om alsnog eten te pakken. Ik pak gewoon fruit, wat me doet denken aan de periode dat ik alleen maar fruit kon eten. Rot Matthew die me sloeg in mijn gezicht. Ik neem voor Nate een banaan mee en loop daarmee terug richting de kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    *luisterd naar muziek*

    (sorry voor korte reacties)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick García
    Hij beantwoord mijn vraag, al deed hij dat niet zo geïrriteerd als ik dacht dat hij zou doen. 'Heb je niks beters te doen met je tijd?' Vraag ik hem als hij zegt dat hij Alexi elke dag zag, ik was wel benieuwt hoe een brave demon plots in een demon was veranderd die zijn ex-vrouw het liegt het leven zuur wilde maken.

    Katherine Garcia
    'Dat maakt mij nog niet klein' antwoord ik en trek een groot shirt met korte mouwen uit mijn kast. Waarschijnlijk was die van mijn vader geweest -voordat ik hem invorderde- ik trok het aan en ging naast Tyler liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik loop de kamer weer in en zie dat Nate naar muziek luistert. "Hier, een banaan," zeg ik dan en houd hem de banaan voor. Zelf heb ik een sinaasappel die ik al deels gepeld heb en waar ik een beetje van eet. "Als je honger hebt tenminste, dan leg ik hem gewoon voor je neer."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    'Ik heb een eeuwigheid dus waarom zou ik haar het leven niet zuur maken?' zeg ik terug kalm.
    Ik trek nog even aan mijn sigaret en kijk hem aan.

    Tyler Parker
    Ik glimlach en voel haar warmte naast me.
    Ik trek haar dichter tegen me aan zodat ik haar dichter tegen me aanvoel.

    Nate Sadler
    Ik glimlach maar leg de banaan gewoon naast me neer. 'Is lief van je, maar heb geen honger.'
    Ik druk miijn lippen op elkaar en bal onder het deken mijn vuist als ik haar shampoo in mijn neus heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik glimlachte toen hij me dichter naar me toe trok, ik legde mijn hooft op zijn borst en kon zijn hartslag horen. 'Wat dacht je toen je me weer zag? Vroeg ik hem met een glimlach en draai mijn hooft zo dat ik hem een beetje aan kan kijken.

    Nick Garcia
    'Het word saaai, steeds hetzelfde doen,' antwoord ik 'en voorspelbaar'. Ik liet een vlam op mijn hand verschijnen en verbrande de rest van de sigaret die hij vast hielt.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 22:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Het was een kleine moeite," zeg ik dan en loop maar naar mijn eigen bed toe. Ik ga erop zitten en eet de sinaasappel verder. "Heb je eh...zin om wat doen deze avond?" vraag ik dan aan Nate en kijk opzij naar hem. "Naar de stad ofzo? Kijken of daar iets is te doen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    'Hoe prachtig je wel niet bent geworden.' glimlach ik en streel over haar arm. 'En jij?' vraag ik haar nieuwsgierig.
    Mijn armen trekken haar dichter naar me toeL


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'We kunnen uitgaan?' stel ik voor. 'Er moet wel een dancing zijn die open is vanavond en die je kan afleiden.'
    Ik kijk haar afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Uitgaan klinkt prima," zeg ik dan glimlachend. "Dat zal inderdaad wel afleiding geven. Gewoon lekker dansen en drinken. Maar wil je al bijna gaan? Want dan ga ik andere kleren aantrekken enzo?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Kleed je maar om princess.' glimlach ik en blijf gewoon op mijn bed liggen.
    Ik kleed me zo wel om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik grinnik zachtjes en pak dan kleren uit mijn kast. Ik pak er een blauw jurkje uit en loop daarmee naar de badkamer. Ik wissel van kleding en krul mijn haar dan in mooie grote krullen. Mijn donkerbruine haar valt over mijn schouders en ik glimlach naar mezelf. Goed genoeg. Dan loop ik de badkamer weer uit, alsnog lichtelijk verlegen. "Ik ben klaar om te gaan."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.