• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    'Stiekem geoefent voor als ik nog eens de kans zou krijgen met je uit te gaan.' zeg ik nu in haar oor iets lachend.
    Ik zie de blikken van de jongens en meisjes wel maar negeer ze.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Axton
    'Het is niet dat jij de droomvader voor jou dochter wil zijn dat ik dat moet zijn voor mijn kinderen.' zeg ik en hou mijn gezicht vlak ookal raakten zijn woorden een gevoelige snaar. Hier mogen geen emoties heersen.

    Tyler Parker
    'Slaap maar.' glimlach ik en streel door haar haren.

    Nate Sadler
    Ik protesteer niet en laat me meetrekken.
    Ik ga tegen haar aandansen en kijk haar grijnzend aan. Het voelt als vroeger.


    Nick Garcia
    'Ik suggeer niet dat je dat hoeft te zijn, maar als je een beetje lef had zou je hun op zijn minst 1 keer opzoeken, het blijven jou kinderen, jou bloed' zeg ik en loop dan bij hem weg.

    Katherine Garcia
    Ik ga tegen hem aan liggen op een van de kussens inplaats van op zijn borst, 'lekker slapen' mompel ik voordat ik mijn ogen sluit en merk dat al snel in droomeland te vinden ben.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 23:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    'En juist daarom doe ik het niet, ze schieten er toch niets mee op.' mompel ik onhoorbaar voor de andere demonen.
    Ik ga terug aan mijn tafel zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik lach en blijf dan dansen. "Dan heb je volgens mij heeeeeeel veel geoefend, want de eerste keer was het helemaal niets," zeg ik plagend in zijn oor en grinnik dan. Ik dans dicht tegen hem aan en voel zijn bewegingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    Ik kijk hoe ze vredig ligt te slapen en glimlach.
    Ik sluit dan ook mijn ogen en laat me wegzakken in een slaap.

    Nate Sadler
    'En dank je moet ik nu beledigt zijn?' zeg ik en leg mijn handen op haar heupen om haar dichter te trekken.
    Ik dans verder ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Mm, wat wil je eraan doen?" vraag ik pesterig en uitdagend aan hem. Hij trekt me dichter naar zich toe en om hem te pesten, ga ik juist verder van hem weg dansen, meer de menigte in, uit zijn handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik trek even een zielig gezicht maar grijns dan en ga gewoon met een ander meisje waarna ik haar nu terug uitdagend aankijk.
    De rollen zijn omgedraait.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er speelt een grijns op mijn lippen als ik zie dat Nate met een ander meisje begin te dansen. Ik weet gewoon zeker dat hij jaloers zal zijn dan ik. Ik vind een leuk uitziende jongen en die begint ook tegen me aan te schuren. Perfect. Ik dans met de jongen mee en knipoog naar Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    De glimlach word van mijn gezicht afgeveegd en ik duw het meisje van me af en loop naar de bar.
    Ik bestel een shotje of 5 en giet ze één voor één achterover.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik zie Nate weglopen en dan bij de bar allerlei shotjes nemen. Ik zeg gedag tegen de jongen en begeef me naar Nate. Ik fluister dan plotseling in zijn oor: "Je weet best dat het niets te betekenen had." dan bestel ik ook vijf shotjes en giet die ook achter elkaar naar binnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Het gedans met mij heeft ook niets te betekenen voor jou.' zeg ik dan en denk erna, integendeel tot mij.
    Ik kijk haar even aan en bestel nog 5 shotjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Nate, een leuke avond hebben, weet je nog?" zeg ik dan tegen hem en bestel voor mezelf daarom ook nog 5 shotjes. "Het ligt allemaal heel ingewikkeld, maar je weet dat het wel iets voor me betekend als ik met jou dans." Ik begin met de shotjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Maar niet op de manier die ik zou willen, denk ik. Ik gooi zwijgend de schotjes achterover en wacht om haar zwijgend terug mee te trekken naar de dansvloer. Net op dat moment speelt een slow. Serieus? Er spelen hier normaal bijna nooit slows en nu plots?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate trekt me ineens mee en ik volg hem gewoon. Dan klinkt er een slownummer en ik kijk Nate aan. "Apart, maar oké," zeg ik en leg dan gewoon mijn armen om zijn nek. Ik voel nu wel heel erg de shotjes, omdat ik er 10 achter elkaar heb ingenomen en ook heel snel. Het voelt wel prima zo, alles wordt gewoon een beetje vager, maar ik kan nog wel dingen meemaken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik trek haar dicht tegen me aan en wrijf lichtjes over haar rug.
    Ik kan niets ondernemen zelf al zou ik het willen, ze is een getrouwde vrouw.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'