• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate's hand over mijn rug heen, voelt vertrouwd aan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan en slow dicht bij hem. Ik ben helemaal warm vanbinnen en er staat een glimlach op mijn gezicht. Alles is goed zo. Mijn ogen zijn gesloten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Als de slow gedaan is slik ik en voel me volledig in de war. Alle gevoelens zijn nu nog sterker aanwezig.
    'Ik moet even naar buiten, roken.' mompel ik in de war.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Even kijk ik verbaasd naar Nate als hij zegt dat hij moet roken. Sinds wanneer rookt Nate? Op het moment kan ik me niet goed herinneren of hij dat ook al deed toen ik hem wel kende. Ik knik maar gewoon en sta een heel klein beetje wankel op de dansvloer. Jemig, hoe wankel kan ik nou zijn als demon zijnde? "Oke, moet ik meegaan?" vraag ik aan hem en er ontsnapt een giechel uit mijn mond en ik sla mijn hand voor mijn mond. "Die giechel had er niet uit gemoeten."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Kom maar mee.' zeg ik zuchtend als ik zie dat ze niet in de staat is om haar nu in een club moet jongens te laten.
    Ik loop met haar naar buiten en steek een sigaret op. Het is geen verslaving enkel een verdoving voor gevoelens en verwarrign.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dat klinkt alsof je het erg vindt," zeg ik tegen hem, maar laat me wel meevoeren door Nate. Ik kijk toe hoe hij een sigaret opsteekt en ik bijt op mijn lip. "Vindt je dat nou echt lekker?" vraag ik dan aan hem en blijf dicht bij hem staan. "Ik ga zo wel al naar binnen, want ik wil nog wat drinken. Het maakt me alleen maar dorstiger, al die shotjes."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Wacht 2 minuten dan ga ik mee en ik heb het nodig om rustig te blijven om mijn gevoelens te verdoven.' zeg ik zachtjes.
    Ik rook niet omdat het lekker is maar omdat het verdooft voor mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Maar ik houd niet van wachten," zeg ik met een pruillipje tegen Nate en ik zet al een paar stappen weer richting de ingang. Ik draai me om en val daarbij echt bijna als het me iets te snel gaat. "Gevoelens hebben een betekenis, dat je leeft, dat je een leven hebt, hier op aarde bent." Dan draai ik weer naar de club en loop er verder heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zucht en stamp mijn sigaret uit en volg haar de club terug in, ik pak haar pols teder vast. 'Deze gevoelens zorgen enkel tussen ofwel ruzie tussen jou en Jake, ruzie tussen Jake en mij of ruzie tussen jou en mij.' zeg ik. Als ik die gevoelens zou volgen had ik haar al lang gezoend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Hm, welke gevoelens?" vraag ik dan als ik hem aankijk. Mijn geheugen is op het moment net een vlieg en eigenlijk ben ik alweer in beslag genomen met het volgende ding. "Zullen we nog wat gaan drinken?" vraag ik dan glimlachend en loop al richting de bar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik bijt op mijn lip en besluit het risico te nemen als ze morgen kwaad is kan ik de schuld aan de alcohol geven.
    Ik druk mijn lippen teder op de hare. lichtjes en verlangend. 'Deze gevoelens.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik ben een beetje overrompelt als Nate me kust en ik kijk hem dan aan. "Oh....die gevoelens," zeg ik dan als ik hem aankijk. De kus voelde fijn aan en ik glimlach dan breed. "Die gevoelens zijn toch best oke?" zeg ik tegen hem en kus hem dan zachtjes terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    de volgende dag bij Kath en Ty?


    Don't be like the rest of them, darling

    Fail, kreeg geen mails meer.

    Nate Sadler
    Ik kus haar terug maar besef dan dat dit niet kan, niet nu ze maar half in de gaten heeft wat ze aan het doen is.
    'Les dit kunnen we niet doen, niet nu je dronken bent en je dingen doet waar je ongetwijfeld spijt van krijgt.'

    [Owkee begin jij?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kus Nate, maar hij stopt dan de kus. Ik kijk hem aan en knik dan. "Oke, dan niet," zeg ik gewoon simpel en ik trek mijn pols los uit zijn hand en ga op weg naar de bar. "Mag ik nog een paar shotjes alsjeblieft?" vraag ik met een verleidelijke glimlach aan de jongen achter de bar. Gelijk krijg ik de shotjes en ik pak er dan eentje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik zucht en ga naar buiten terug. Nu heb ik echt die sigaret nodig. Ik ga in een zijstraatje op de grond zitten met mijn handen in mijn haar. Ik doe nu het juiste maar het doet enkel pijn dat ze er zo luchtig op reageerde. Misschien hoopte ik het onmogelijke. Ik zucht en leg mijn hoofd tegen de muur. Ik haal een sigaret uit en steek hem aan door gewoon te knippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'