• De stelling van deze week luidt:
    We zouden bekende mensen meer privacy moeten geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Alphonse schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.

    Bieberen schreef:
    + ze verdienen ook rust, het is niet altijd gemakkelijk in de spotlights te staan en dan nog eens rekening mee te houden.


    Some people are art and do art at the same time

    Eens. Er circuleren in de wereld teveel weetjes over bekende mensen, die niemand zou moeten weten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eens

    Bekende mensen zijn ook maar mensen. Iedere keer als ze bijvoorbeeld een keer de mist in gaan is dat 'big news', maar iedereen maakt wel eens een foutje. Daarbij lijkt het mij echt heel vervelend om 24/7 gevolgd te worden. Niemand wilt dat (denk ik) dus bekende mensen ook niet. Beroemdheden volgen op hun vrije dag vind ik echt te ver gaan. Ze verdienen ook rust. En het zou best kunnen dat het meehelpt (dat beroemdheden zo 'gevolgd' worden) met dat vele beroemdheden 'de weg kwijt raken'. Als je rust heb grijp je minder snel naar drugs. Als het niet meteen voorpaginanieuws is als je een kilo bent aangekomen dan spelen eetstoornissen zich ook niet zo snel op.
    Conclusie: Ik ben het dus meer dan eens met de stelling.


    Reality's overrated.

    Ik ga oneens zeggen. Sterren zoals JB, Beyoncé en zulke bekende mensen, hebben ervoor gekozen om sterren te zijn en internationaal door te breken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ja, eens, het zijn ook maar gewoon mensen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evigilavi schreef:
    Ik ga oneens zeggen. Sterren zoals JB, Beyoncé en zulke bekende mensen, hebben ervoor gekozen om sterren te zijn en internationaal door te breken.

    This

    Evigilavi schreef:
    Ik ga oneens zeggen. Sterren zoals JB, Beyoncé en zulke bekende mensen, hebben ervoor gekozen om sterren te zijn en internationaal door te breken.


    Maar ze hebben er toch niet voor gekozen dat de kleinste details in hun leven zomaar worden verteld? Dat is inbraak op privacy en ik denk niet echt dat iemand daar ooit voor zou kiezen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Maar ze hebben er toch niet voor gekozen dat de kleinste details in hun leven zomaar worden verteld? Dat is inbraak op privacy en ik denk niet echt dat iemand daar ooit voor zou kiezen.

    Oké, daar heb je een punt. Maar men wéét toch hoe snel alles de wereld ingaat? Men weet toch als men betrapt wordt met drugs, de hele wereld het weet?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Evigilavi schreef:
    (...)
    Oké, daar heb je een punt. Maar men wéét toch hoe snel alles de wereld ingaat? Men weet toch als men betrapt wordt met drugs, de hele wereld het weet?


    Maar dat betekend nog niet dat ze ervoor kiezen/het willen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mee eens, het zijn maar mensen zoals ik en jij. Het is eigenlijk ook wel erg dat ze niet eens in een joggingsbroek naar de winkel kunnen, of er staan fotografen om hun te bespioneren. De dag erachter staat er dan een artikel in een magazine met de titel 'X gaat in joggingsbroek naar de winkel'. Gaat dat er niet een beetje over? Het is ook schandalig dat er verhalen bestaan van bekende mensen die de politie moeten bellen omdat er fotografen in hun tuin verstopt zitten.

    Alphonse schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.


    Music is life :)

    Ik vind dat ik al meer privacy verdien, dus zij mogen het dan denk ik ook. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Helemaal mee eens\11!!


    Fuck the world, love yourself

    Just because everyone knows them, doesn't mean everyone needs to know everything about them.
    Net zoals je iemand waar je verder weinig tot geen contact mee hebt kent en verder ook niet alles over ze wil weten, zo vind ik ook dat beroemdheden behandeld moeten worden. Zo nu en dan een interview kan, daar zijn ze immers beroemd voor en gewone burgers worden ook wel eens geïnterviewd. Maar elk klein detail van hun leven gaat te ver. Wanneer een random persoon dronken wordt en gezien wordt op straat, is het onbelangrijk en oninteressant, want dat gebeurt toch dagelijks. Maar als een beroemdheid even denkt te zuipen of iets dergelijks is het wereldnieuws en gelijk drama. Why? Laat ze lekker.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''