• De stelling van deze week luidt:
    We zouden bekende mensen meer privacy moeten geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Helemaal mee eens,
    ondanks dat ik een directioner ben


    I'm cursed with the burning-stroopwafel-spell

    Mee eens. Eigenlijk zijn bekende mensen ook maar gewoon normale mensen. Dan is het toch eigenlijk niet zo belangrijk wat ze in hun privé-leven doen, of wel soms?

    Nee, dat is de keerzijde van beroemdheid. Alleen ik vind wel dat paparazzi soms gewoonweg onbeleefd van het slechtste soort kunnen zijn, asjemenou, als je dat soms hoort.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    XMusicBeatsX schreef:
    Helemaal mee eens,
    ondanks dat ik een directioner ben


    Thefuck heeft het er mee te maken dat je een Directioner bent?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    (...)

    Thefuck heeft het er mee te maken dat je een Directioner bent?


    Nou ja, ze is fan van 1D (Directioner) en ze wilt graag veel weten, horen, zien etc. van haar fandom, maar ze vindt ook dat er iets als privacy is. That's the clue, though.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Belacqua schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Requille schreef:
    Just because everyone knows them, doesn't mean everyone needs to know everything about them.
    Net zoals je iemand waar je verder weinig tot geen contact mee hebt kent en verder ook niet alles over ze wil weten, zo vind ik ook dat beroemdheden behandeld moeten worden. Zo nu en dan een interview kan, daar zijn ze immers beroemd voor en gewone burgers worden ook wel eens geïnterviewd. Maar elk klein detail van hun leven gaat te ver. Wanneer een random persoon dronken wordt en gezien wordt op straat, is het onbelangrijk en oninteressant, want dat gebeurt toch dagelijks. Maar als een beroemdheid even denkt te zuipen of iets dergelijks is het wereldnieuws en gelijk drama. Why? Laat ze lekker.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Jupp mee eens
    Het zijn ook gwn mensen en die verdienen ook hun privacy

    Requille schreef:
    Just because everyone knows them, doesn't mean everyone needs to know everything about them.
    Net zoals je iemand waar je verder weinig tot geen contact mee hebt kent en verder ook niet alles over ze wil weten, zo vind ik ook dat beroemdheden behandeld moeten worden. Zo nu en dan een interview kan, daar zijn ze immers beroemd voor en gewone burgers worden ook wel eens geïnterviewd. Maar elk klein detail van hun leven gaat te ver. Wanneer een random persoon dronken wordt en gezien wordt op straat, is het onbelangrijk en oninteressant, want dat gebeurt toch dagelijks. Maar als een beroemdheid even denkt te zuipen of iets dergelijks is het wereldnieuws en gelijk drama. Why? Laat ze lekker.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 18:53 ]


    “Things never happen the same way twice.”

    Belacqua schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Definitely eens. Af en toe vind ik het echt absurd hoe obsessief sommige mensen kunnen zijn. Je zou denken dat die mensen wel wat beters te doen hebben. Ik persoonlijk vind het niet eens interessant om de meest intieme en persoonlijke dingen van beroemde mensen te weten, simpelweg, omdat ik het andersom ook niet zou willen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:54 ]


    Stay Bizarre.

    Belacqua schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.

    eens. Hoewel ze er zelf voor hebben gekozen om in the spotlight te staan, vind ik dat onze oordelen moeten uitgaan naar hun prestaties, niet over hun privéleven of wat ze op een vrije dag dragen of doen. Iedereen heeft recht op zijn privecy.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    XMusicBeatsX schreef:
    Helemaal mee eens,
    ondanks dat ik een directioner ben


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Zeker weten eens,
    Het zijn geen stel robots die geen gevoelens hebben
    (Haat aan de papparazzi!!)