• De stelling van deze week luidt:
    We zouden bekende mensen meer privacy moeten geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Evigilavi schreef:
    Ik ga oneens zeggen. Sterren zoals JB, Beyoncé en zulke bekende mensen, hebben ervoor gekozen om sterren te zijn en internationaal door te breken.


    Zij hebben er niet voor gekozen om 24/7 door paparazzi opgejaagd te worden, en bij elke stap die ze zetten een nieuw nieuws artikel over zich geschreven te krijgen. Je kiest er niet zelf voor om tot één van de grootste celebs door te breken, en je kiest er al helemaal niet zelf voor om totaal geen privacy meer te hebben. Paparazzi in de VS gaat veelste ver, en dat ligt niet bij de celebs zelf.


    Creative soul

    True, hun hebben ook nog een leven.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Campbell schreef:
    (...)

    Zij hebben er niet voor gekozen om 24/7 door paparazzi opgejaagd te worden, en bij elke stap die ze zetten een nieuw nieuws artikel over zich geschreven te krijgen. Je kiest er niet zelf voor om tot één van de grootste celebs door te breken, en je kiest er al helemaal niet zelf voor om totaal geen privacy meer te hebben. Paparazzi in de VS gaat veelste ver, en dat ligt niet bij de celebs zelf.

    Dat dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee we moeten natuurlijk alles van hun weten.

    Maar nee, helemaal mee eens. Het zijn ook maar mensen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Eens, we hoeven niet alles te weten wat beroemde mensen doen. Zij zijn ook maar mensen en hebben ook recht op privacy.


    - Even angels have their demons -

    zeker.

    Eens, ze hebben lijkt mij ook nog een ander leven dan in de spotlight staan maar aan de andere kant vaak hebben ze er zelf voor gekozen om bekend te worden.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 18:08 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Mee eens, en eigenlijk zijn alle redenen daarvoor al genoemd.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Alphonse schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.


    Indd

    Eens. Jij wilt privacy dus waarom de beroemdheden niet? Het zijn ook mensen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Macavity schreef:
    Absoluut. Ze hebben er dan wel zelf voor gekozen, maar er zijn altijd dingen die wij niet hoeven te weten.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 19:22 ]


    I'm a girl in the world

    100000000000000% MEE EENS!!!

    Ik zat dus op fb vandaag en er was een post van zo'n One Direction fan-ding. Een foto met een hele straat vol met fans, op de plek waar ze nu in hun hotel zijn. En dan stond er iets bij van:

    Cool, mexiacaanse directioners rock
    ofzo.

    En ik had echt zo iets van ASDFGHJKL!!! Ik ven dan wel fan, maar dat gaat me echt te ver, zij verdienen ook hun rust!


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Meer inderdaad. Maar ik vind ook dat ze er ook zelf voor gekozen hebben, maar inderdaad gaat sommige paparazzi veel te ver, dus het mag wel iets minder.


    "Everything will be okay in the end, if it's not okay, it's not the end."

    Mee eens, het zijn ook mensen, ook al hebben ze ervoor gekozen.


    -

    Totally agree.


    Bad decisions make good stories.