• De stelling van deze week luidt:
    We zouden bekende mensen meer privacy moeten geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Donoghue schreef:
    Absoluut. Ze hebben er dan wel zelf voor gekozen, maar er zijn altijd dingen die wij niet hoeven te weten.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Belacqua schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.


    Agreed.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Eens, alsof ik echt wil weten dan koningin Máxima eelt op haar voeten heeft of dat koning Willem zijn bestek heeft laten vallen...:s


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Belacqua schreef:
    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.

    Eens, de redenen zij al zoon beetje gezegd


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Donoghue schreef:
    Absoluut. Ze hebben er dan wel zelf voor gekozen, maar er zijn altijd dingen die wij niet hoeven te weten.


    I never fail, I just found out what doesn't work.

    Baka schreef:
    (...)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 23:42 ]


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Half, half


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef