• De stelling van deze week luidt:
    We zouden bekende mensen meer privacy moeten geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik ben het er zeker weten mee eens ! Ook al hebben ze er zelf voor gekozen, mogen ze toch nog dingen voor zichzelf doen zonder dat er meteen foto's worden gemaakt of roddels over verzonnen worden...


    YOLO, I'M A DINOSAUR! RAAAWWRR.

    Zeker .
    Het is soms echt belachelijk hoe weinig privacy ze krijgen !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Bekendheid is een keuze, het gebrek aan privacy is een gevolg van die keuze.

    Je moet het verschil zien tussen privéleven en je werk. Voor je werk mogen ze inderdaad dingen vragen, maar je privéleven is en blijft privé, daar heeft de rest van de wereld niks mee te maken.
    Het ergste vind ik nog dat sterren er zo laks mee om gaan. Ze geven te veel bloot door dat gepush. Ik ken mezelf en ik zou simpelweg bij sommige dingen zeggen dat het gewoon niet hun zaken zijn.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Donoghue schreef:
    Absoluut. Ze hebben er dan wel zelf voor gekozen, maar er zijn altijd dingen die wij niet hoeven te weten.


    Intersectional feminist

    Helemaal mee eens. We kennen hun films/muziek, en dat is genoeg informatie.

    Eens. Het zijn ook maar mensen. We hoeven niet alles te weten en het lijkt me ook niet gezond voor beroemdheden om de hele dag in de spotlights te staan.


    ~

    Eens ze hebben er misschien wel voor gekozen om beroemd te zijn, maar zelfs dan sommige dingen hoef je niet te weten en sommige dingen wil je eigenlijk niet weten.


    The big big bang The reason I'm alive

    Oneens, voor dat mega salaris wat ze krijgen, mogen ze best lijden. Als er geen keerzijde meer aan roem zit, is het ook bespottelijk dat ze zo snel miljoenen verdienen

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 10:13 ]


    Can't control my second personality

    Net alsof dat ooit gebeurt.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    eens

    Eens. Je kunt tegenwoordig niet eens je talent laten zien zonder dat iedereen moet weten wat je bedtijd is, hoe vaak je per dag naar de wc gaat en wat je wel en niet in de krant leest. (cat)
    En de sterren die wél goed met de pers omgaan geven mensen een verkeerde indruk dat beroemd zijn alleen over rozen gaat en ze perfecte wezens zijn.


    End rant.

    Beroemd zijn heeft veel meer nadelen dan alleen weinig privacy hoor. Ik snap eigenlijk niet hoe mensen op het idee zijn gekomen dat beroemd zijn alleen maar leuk is...

    Veel beroemdheden hebben last van heel veel stres en heel veel slaap tekort, zeker als ze op tour zijn. Bovendien stel nou dat jij ziek word op tour, weet je hoe schuldig je je soms kan voelen tegenover je fans? En natuurlijk heb je de haters, beroemdheden gaan er kapot aan.


    The big big bang The reason I'm alive

    Eens!


    Queer zijn is gewoon alles

    Zeker, ik ken zelf ook mensen/kinderen die beroemd zijn, en die zijn heel normaal. Doen gewoon aardig enzo tegen je.
    En ik vind dat mensen niet zomaar je privacy af mogen pakken!


    I'm scared you'll forget about me ~ John Mayer