• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een schijt instelling daar, al sinds zondag avond aan het wachten tot we eindelijk bericht krijgen en behalve; "Je wordt teruggebeld", nog steeds niks gehoord.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Er was toch zo'n 'knopje' waar je in één keer al je pb berichten kon verwijderen? Ineens heb ik 177 pagina's met mn inbox, terwijl die gister écht leeg was en er is niks bij gekomen qua nieuwe mail..

    Bieberen schreef:
    Er was toch zo'n 'knopje' waar je in één keer al je pb berichten kon verwijderen? Ineens heb ik 177 pagina's met mn inbox, terwijl die gister écht leeg was en er is niks bij gekomen qua nieuwe mail..


    Mijn instellingen ==> verwijderen & opzeggen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik merk dat er ineens oude pb's in mijn inbox staan....?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Database wordt geupdate. Zou zo weer normaal moeten zijn.

    Crave schreef:
    Ik merk dat er ineens oude pb's in mijn inbox staan....?

    Dat heb ik dus ook, maar dan 177 pagina's ._.

    thalent schreef:
    Database wordt geupdate. Zou zo weer normaal moeten zijn.

    I see, nou hopelijk lukt alles zonder enige problemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe is het ooit mogelijk dat ik nog moe ben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het database probleem is blijkbaar opgelost. Mijn oude PB's zijn weer weg :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    'The fuck, waarom kan ik m'n pb berichten niet verwijderen en waarom zijn het er zoveel :|
    Nog een keer proberen dan maar.


    'Darling, just hold on'

    LarryRules schreef:
    'The fuck, waarom kan ik m'n pb berichten niet verwijderen en waarom zijn het er zoveel :|
    Nog een keer proberen dan maar.

    Lees het topic. ;p

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 9:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kut wijf


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben zo moeeee! Waarom stond ik dan ook zo vroeg op terwijl ik kon uitslapen. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whoop! \o/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nou ik mag hopen dat je nog wel hierheen wil komen vanmiddag ._.


    -