• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb al een nieuwe profielfoto in gedachten. Nu nog een nieuwe username bedenken.... das moeilijk..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb de hele pauze in mijn eentje in de aula gezeten, jullie meerdere keren gewhatsappt waar jullie nou bleven, steeds geen antwoord en komen jullie als de bel gaat er ineens met z'n vieren aan. Leuk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nu ben ik doodsbang door die creepypasta's. .____.
    Waarom maken mensen zulke verhalen? Dit verstoort mijn slaap helemaal.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    So fucking tired. Waarom moet ik net vandaag voor 2 examens leren? D:

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2013 - 13:51 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MIJN SIMS DOET HET NIET OP MIJN LAPTOP ):
    Nouja, mijn gewone sims wel maar al mijn uitbreidingen dus niet. Nu moet ik heel hard huilen ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ach ja, al heb ik haar naam verkeerd op de kaart geschreven, het gaat om de boodschap ervan. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je déteste les mathématiques beaucoup. Mouris s'il vous plaît (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Van die jongens die bij de judo denken makkelijk van je te kunnen winnen omdat je een meisje bent. Wat schattig...


    "Ignite, my love. Ignite."

    I'm gonna make this up to you.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    People judge too much.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik kan echt wel huilen. Wiskunde morgen gaat één grote ramp worden.
    En ik ben ook nog eens de enige die er niks van snapt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gotta love the proefwerkweek.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Er word tegenwoordig zoveel geklaagd over toetsweken, vroeger was dat veel minder...
    Kinderen worden teveel gepusht door hun ouders en de maatschappij waardoor ze een niveau gaan doen die ze maar net halen en dan in de knoop raken tijdens de toetsweek omdat het teveel is in één keer. Slim.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Er word tegenwoordig zoveel geklaagd over toetsweken, vroeger was dat veel minder...
    Kinderen worden teveel gepusht door hun ouders en de maatschappij waardoor ze een niveau gaan doen die ze maar net halen en dan in de knoop raken tijdens de toetsweek omdat het teveel is in één keer. Slim.


    Ik vind proefwerkweken leuk. Ik ben dan lekker vroeg uit _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cas schreef:
    Er word tegenwoordig zoveel geklaagd over toetsweken, vroeger was dat veel minder...
    Kinderen worden teveel gepusht door hun ouders en de maatschappij waardoor ze een niveau gaan doen die ze maar net halen en dan in de knoop raken tijdens de toetsweek omdat het teveel is in één keer. Slim.


    Uhh.. nee. Het is niet dat ik het niet of maar net aan kan. Het is meer dat je gewoon veel moet leren en dat het best vermoeiend is om 9 proefwerken in een week te maken. Het is niet dat ik zielig wil doen, het is iets dat iedereen moet, maar leuk is anders. Natuurlijk weet ik dat je het niet enkel naar mij richtte, maar ik bedoel er mee te zeggen dat het niet meteen een indicatie voor iets te zijn. Bovendien ken ik zoveel mensen die helemaal niet gepusht worden, gewoon goede cijfers halen maar er ook over klagen. Het is veel werk en het is vermoeiend. Niets mis mee, maar leuk is anders.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.