• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik vind proefwerkweken leuk. Ik ben dan lekker vroeg uit _O_


    Hehe, zo hoort het ook! *O*


    Your make-up is terrible

    Pythias schreef:
    (...)

    Uhh.. nee. Het is niet dat ik het niet of maar net aan kan. Het is meer dat je gewoon veel moet leren en dat het best vermoeiend is om 9 proefwerken in een week te maken. Het is niet dat ik zielig wil doen, het is iets dat iedereen moet, maar leuk is anders. Natuurlijk weet ik dat je het niet enkel naar mij richtte, maar ik bedoel er mee te zeggen dat het niet meteen een indicatie voor iets te zijn. Bovendien ken ik zoveel mensen die helemaal niet gepusht worden, gewoon goede cijfers halen maar er ook over klagen. Het is veel werk en het is vermoeiend. Niets mis mee, maar leuk is anders.


    This.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pythias schreef:
    (...)

    Uhh.. nee. Het is niet dat ik het niet of maar net aan kan. Het is meer dat je gewoon veel moet leren en dat het best vermoeiend is om 9 proefwerken in een week te maken. Het is niet dat ik zielig wil doen, het is iets dat iedereen moet, maar leuk is anders. Natuurlijk weet ik dat je het niet enkel naar mij richtte, maar ik bedoel er mee te zeggen dat het niet meteen een indicatie voor iets te zijn. Bovendien ken ik zoveel mensen die helemaal niet gepusht worden, gewoon goede cijfers halen maar er ook over klagen. Het is veel werk en het is vermoeiend. Niets mis mee, maar leuk is anders.


    Duuus, al die mensen die constant klagen, half zitten te janken, stressen en helemaal gek worden overdrijven dus helemaal? Zoals ik het af en toe hoor hebben mensen voorafgaand en tijdens die proefwerkweken helemaal geen ander leven meer dan huiswerk en leren.


    Your make-up is terrible

    Nou ik vond mijn proefwerkweek heerlijk, want ik hoefde amper iets te doen en amper iets te leren. Als ik jullie zo zie vraag ik me echt af wat jullie moeten doen wat ik niet had :'D Ik ging gewoon gamen met een vriend ipv. leren voor de volgende toets.

    Deed trouwens gewoon HAVO.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 14:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maniae schreef:
    (...)

    This.


    Jij wilt dus zegen dat je helemaal niet onder druk staat? :3 Prima, weet ik volgende keer weer hoeveel je je erover aanstelt als je constant erover klaagt.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Duuus, al die mensen die constant klagen, half zitten te janken, stressen en helemaal gek worden overdrijven dus helemaal? Zoals ik het af en toe hoor hebben mensen voorafgaand en tijdens die proefwerkweken helemaal geen ander leven meer dan huiswerk en leren.


    Ohh, ik geloof best dat er zulke mensen tussen zitten. Maar dat betekent niet dat, dat bij iedereen zo is.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    DarkSavior schreef:
    Nou ik vond mijn proefwerkweek heerlijk, want ik hoefde amper iets te doen en amper iets te leren. Als ik jullie zo zie vraag ik me echt af wat jullie moeten doen wat ik niet had :'D Ik ging gewoon gamen met een vriend ipv. leren voor de volgende toets.

    Deed trouwens gewoon HAVO.


    Ik doe Vmbo maar ik heb op alles niveau Havo behalve mijn talen :Y). En ik vind het allemaal wel best want ik doe hele dagen niks. Ga een uurtje naar school en dat is het. Alleen voor mijn talen leer ik nog best goed maar daar ben ik geen hele dagen mee bezig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, en ik ben morgen vrij omdat ik proefwerkweek heb en mijn vriend is lekker vroeg uit dus we gaan samen naar stad. Zie ik hem tenminste ook nog een keer want ik zie hem al weinig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm, misschien moet ik hem toch verwijderen.


    'Darling, just hold on'

    Cas schreef:
    (...)

    Jij wilt dus zegen dat je helemaal niet onder druk staat? :3 Prima, weet ik volgende keer weer hoeveel je je erover aanstelt als je constant erover klaagt.


    Mijn ouders pushen me niet nee, ik wil gewoon goede cijfers halen.
    En ik kan vwo heus wel aan, anders hadden ze me al lang naar havo gestuurd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jezus, gewoon 13 examens in totaal gestolen -_-


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maniae schreef:
    (...)

    Mijn ouders pushen me niet nee, ik wil gewoon goede cijfers halen.
    En ik kan vwo heus wel aan, anders hadden ze me al lang naar havo gestuurd.


    Ik heb het niet alleen over ouders. Er is zoveel meer druk dan dat alleen. Jongeren die niet willen onderdoen voor een oudere broer of zus namelijk, de schaamte om lager te zijn dan anderen uit de familie. Sommigen vinden het al erg om tegen anderen te moeten zeggen dat ze 'maar' VMBO doen. Het is niet alleen ouders.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ik heb het niet alleen over ouders. Er is zoveel meer druk dan dat alleen. Jongeren die niet willen onderdoen voor een oudere broer of zus namelijk, de schaamte om lager te zijn dan anderen uit de familie. Sommigen vinden het al erg om tegen anderen te moeten zeggen dat ze 'maar' VMBO doen. Het is niet alleen ouders.


    Nou, schaamte om lager te zijn de rest van de familie is het zeker niet, aangezien er maar 5 van de hele familie zijn die vwo deden/nu doen.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 15:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, "friends"troubles.


    Reality's overrated.

    Cas schreef:
    Er word tegenwoordig zoveel geklaagd over toetsweken, vroeger was dat veel minder...
    Kinderen worden teveel gepusht door hun ouders en de maatschappij waardoor ze een niveau gaan doen die ze maar net halen en dan in de knoop raken tijdens de toetsweek omdat het teveel is in één keer. Slim.


    Mweh, volgens mij ligt het meer aan concentratie: leerlingen worden veel sneller afgeleid door hun mobiel, daardoor is het concentratievermogen over het algemeen kort en sowieso korten dan toen de mobiel nog niet zo'n prominente rol speelde in ons (dagelijks) leven. En tja, als je die concentratie niet goed kan opbrengen, wordt leren voor een toetsweek veel moeilijker, omdat je moet blokken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife