• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Esmée Sophia Pearson
    Jake komt ook weer zitten. "sorry, dat was echt mijn bedoeling niet" zegt hij. Ik kijk op van mijn kaart en zie dat hij bloost, flink bloost. "We weten in ieder geval dat je je niet laat tegenhouden door mij" zeg ik schaapachtig. Hij tilde me gewoon aan de kant. "En ik neem de warme wafels met rode vruchten en slagroom" zeg ik als hij heeft gezegd wat hij zelf neemt. Ik verschuif een stoel zodat ik schuin naast hem zit. "Niet meer doen.." zeg ik dan nog met een glimlach en leg mijn hand even op zijn bovenbeen en geef er even een zacht kneepje in. "Op welke vechtsport zit je?" vraag ik dan. Ik wil hem nog altijd beter leren kennen en zijn zus zei net dat hij op een vechtsport zit. "Misschien kan je me wel wat zelfverdediging leren, ik ben zo echt geen partij voor wat grotere en sterkere jongens.." zeg ik dan.

    (Moet gaan. Zal morgen reageren. Veel plezier in frankrijk mismi)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blake Austin Gabriëls
    Ze knikte even zacht en ze glimlachte even. Bij mijn vraag knikte ze nogmaals. "Ja ik wil graag de beste koffie en ontbijt proeven" zei ze met een stralende glimlach ,waardoor ik ook even glimlach.
    "Ik kan Jake niet blijven ontlopen. T is niet erg hoor, ben het wel gewend. Zullen we gaan zitten?" ik kijk even moeilijk als ze zegt dat ze het gewent is,maar daarna knik ik ,waarna ik weer haar hand vastneem en samen met haar aan een tafeltje ga zitten.
    "Wat wil je graag hebben?" vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    'Dankjewel.' zei hij en hij glimlachte beleefd terug. Ik zet het dienblad even op de tafel. Hij geeft me het geld en ik pak de portemonnee uit een van de zakken van het schort. Ik tel het geld en frons even licht. 'Mag ik zo meteen als ik weg ga een cappuchino to go mee?' vraagt hij. Ik knik en dit verklaart een hoop. Anders zou het wel heel veel fooi zijn. Ik glimlach even dankbaar naar hem. 'Natuurlijk, uw cappuccino staat klaar als u weg gaat.' zeg ik beleefd en ik pak het dienblad weer op. Ik loop naar de bar en stop de fooi in de fooien pot.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Valentine Julie Rosefield

    'Gaat het?' hoorde ik naarst me en ik keek op ,waar ik die jongen van daarnet zag. Hij schoof mijn weg en stak zijn hand uit.
    "Ja het gaat wel."zeg ik en probeer emotiloos te kijken ,alsof het maar een klein schrammetje was en het me niets deed ,maar het deed verdomme wel pijn.
    Ik neem zijn hand vast en trok mezelf op. Ik schud dan even zijn hand. "Valentine ,aangenaam. En jij bent?"stel ik me dan meteen voor met een glimlachje.
    Ik mank wel een beetje ,maar dat ging hoop ik zo wel over. Ik laat dan zijn hand los als ik besef dat ik die nog steeds vast had en daarna klop ik het stof van mijn rokje af.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Miller
    Cafeïne, dat is waar mijn lichaam naar snakte nadat ik zo'n zes uur lang achter mijn laptopje aan een column had gezeten. Gelukkig had ik de deadline net op tijd gehaald en dat mocht wel gevierd worden met een kop overheerlijke koffie, dacht ik zo. Ik liep the Brew binnen. Het was een cafeetje wat ik ongeveer een halfjaar geleden per toeval had gevonden en sindsdien had ik er - bijna - elke dag wel koffie gehaald. De geur van koffie bracht een glimlach op mijn gezicht. Ik vond altijd dat koffie naar gezelligheid rook, misschien omdat het bij ons thuis altijd naar koffie rook en het bij ons thuis ook altijd wel gezellig was. Door de gedachte aan thuis, werd ik er weer aan herinnerd dat ik mijn moeder vanavond nog terug moest bellen. Ze had me gebeld terwijl ik bezig was met mijn column, waarschijnlijk om gezellig bij te kletsen, maar omdat ik een deadline had die ik moest halen, had ik niet op kunnen nemen. Ik ging op een barkruk zitten en bestelde een cappuccino. Eindelijk rust.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Cameron
    Ik grijnsde even, ze stelde zich voor ald Valentine. Je zag aan haar gezicht dat het vreselijk veel pijn deed, maar ze deed alsof het geen pijn deed. 'Cameron.' Ik knikte even naar haar en volgde haar bewegingen naar haar rokje. Ik bleef even kijken maar schudde al mijn gedachten erna weg. 'Kan je nog wel fietsen?' Ik grijnsde oonieuw en keek naar de fiets waarna mijn blik weer naar Valentine ging.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Hij grijnsde even. 'Cameron.'stelde hij zich voor en daarna knikte hij even.
    'Kan je nog wel fietsen?' vroeg hij me grijnzend en hij keek even naar mijn fiets en ,daarna richtte hij zich weer op mij.
    "Ja dat zal wel gaan."loog ik. Ik wilde gewoon niet als een janker overkomen. "Maar euh ,wat doet een jongen zoals jij ,hier heel alleen?"vroeg ik hem dan om een gesprek met hem aan te gaan. Je zou wel denken dat een jongen als hem ,wel veel meisjes zou aantrekken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    'Ja dat zal wel gaan,' zei ze en ik rolde even met mijn ogen en glimlachtte. 'Maar wat doet een euh.. Jongen als jij hier alleen?' Zei ze daarna en ik grijnsde. Ze hoefde niks te weten van gisteravond en ik zal er ook niks over vertellen. Ze zou er zelf wel achter komen. 'Kan ik dat niet beter aan jou vragen?' Ik keek haar met fronsende wenkbrauwen aan. Ik kon het inderdaad beter aan haar vragen, een meisje alleen in de stad. In sommige buurten kon je hier zeker niet alleen fietsen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield

    Hij rolde even met zijn ogen en glimlachte dan. 'Kan ik dat niet beter aan jou vragen?' zei hij en keek me fronsend aan.Ik haalde mijn schouder op en grijnsde dan licht. "Gewoon ,ik wilde ergen heen ,waar mijn ouders niet vinden zodat ze niet kunnen zagen tegen me."zeg ik simpel.
    Ik ga even met een hand door mijn blonde lokken en probeer mijn haar weer goed te leggen. Zodra mijn haren weer goed liggen trek ik mijn rokje een beetje naar beneden. Het vervelende aan dit rokje ,was dat het de hele tijd omhoog kroop.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cameron
    Blijkbaar had Valentine geen goede relatie met haar ouders en weer een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Soort van op de vlucht?' Ik grinnikte even en kwam wat onopvallend dichterbij haar staan en mijn blik volgde opnieuw haar bewegingen die het rokje goed trokken. Niet dat ik het erg vond dat hij steeds omhoog kroop. 'Zou je dan wel hier fietsen?' Ik keek even om me heen, het was hier nou niet bepaald een gezellige plek.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Valentine Julie Rosefield
    Hij glimlachte even.'Soort van op de vlucht?'vroeg hij grinnikend en ik knikte.
    "ja zoiets. " Zeg ik dan met een glimlachje.
    "Zou je dan wel hier fietsen?' vroeg hij terwijl hij even rondkeek. Het was een beetje verlaten en er zaten rare types hier,maar dat maakte me niet zoveel uit. "Ja ,ik mag toch fietsen waar ik wil of niets soms."zeg ik met een grijnsje.

    (Bye ga nu naar mijn examen van Chemie. Hopelijk overleef ik deze c; )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Success!]


    Bowties were never Cooler

    Cedric Beckett

    Ik breng net een hap vol vers fruit naar mijn mond als mijn oog valt op een mooie, jonge dame die the brew in loopt. Ik heb haar een paar keer eerder gezien en elke keer valt mijn oog op haar. Ze is knap, ze is altijd vrolijk en ziet er onschuldig uit. Ze gaat aan de bar zitten en krijgthaar kopje. Ik glimlach en neem een hap. Ik spreek een van de serveersters aan en vraagt wat het meisje eet of drinkt. Als het meishe reageert dat ze altijd cappuccino en wafels of pancakes eet geef ik haar het juiste bedrag. "Maak het maar voor haar. Als ze vragen heeft ik zit hier" ik knipoog even. Het meisje geeft het wisselgeld en vertrekt naar de bar. Geamuseerd neem ik weer een hap een een slokje cappuccino.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    'Ja zoiets,' zei ze toen en ik glimlachtte weer snel terug. Daarna kwam ze met een nogal arrogante opmerking die ik niet had verwachtte en fronste even. Daarna moest ik even lachen, 'wat jij wil.' Blijkbaar was ze nog best wel eigenwijs. 'Pittig type ben je,' zei ik daarna en keek weer naar rechts. Ik vroeg me echt af waar ze heen wou.

    [veel succes, ik reageer na school weer]


    Everything is illuminated by the light of our past.