• Topic van manonlarissa

    THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je een week lang niet hebt gereageerd, zul je eerst een bericht van mij krijgen, reageer je hier binnen twee dagen NIET op, zal ik je zonder pardon uit het topic zetten. Dit zal ik doen zodat het topic niet te vol wordt en ik hoop dat hierdoor het topic een beetje zal blijven leven. Kan je om een bepaalde reden een tijdje niet reageren, wil ik dit graag horen. De reden van je afwezigheid hoef je dan niet perse te vertellen.
    • Geen berichten van één zinnetje. Het liefst graag minimaal twee regels per bericht. Weet je echt niets te verzinnen zal ik voor een aantal keer een bericht van één zin door de vingers zien, komt dit te vaak voor, zal ik je verzoeken langere berichten te plaatsen.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • Je mag twee personages aanmaken, maar dan wel een jongen en een meisje, zodat het verschil tussen het aantal jongens en het aantal meisjes niet te hoog oploopt!
    Deze regels klinken misschien een beetje streng, maar deze zijn er omdat ik niet wil dat het topic al te snel doodloopt.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (17/22):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Amber 'Ambs' McJohnson - Sempra
    - Kayleigh Isabelle Hunter - MinnieMouseX
    - Brookelle "Brooke" Esmée Mason - Luminoase
    - Rochelle Leah George - Malino
    - Zoella "Zoë" Niamh West - Sourire
    - Esmée Sophia Pearson - mismi
    - Robyn Ferguson - Lovelydemon
    - Felicity Harper - Amell
    - Valentine Julie Rosefield - Fleeko
    - Julia Miller - manonlarissa

    Jongens:
    - Jake Harper - Amell
    - Alexander Jay Romano - Malino
    - Blake Austin Gabriëls - Fleeko
    - Drew Austin Whiteley - manonlarissa
    - Aiden Sean Watterly - Sourire
    - Cameron Pathe - lovehopex
    - Christian Grey - mismi
    - Justin Benjamin Smith - Llamarmy
    - Cedric Beckett - Amell

    Nog wat extra informatie:
    De tijd in het RPG zal ongeveer gelijk zijn als de echte tijd. Het is al wel zomer, dus de personages hoeven niet naar school.

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Speeltopic 2!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:29 ]

    Junglefruit schreef:
    Valentine kan Cameron wel meeten?


    (waar is hij :3 ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper.

    Esmee glimlacht naar me. "Hij heeft me verteld van je vader, Ze horen je niet te slaan, om welke reden dan ook. Ik denk dat hij denkt dat hij te veel op zijn vader lijkt en dat hij zichzelf nu dezelfde richting op duwt. Niet bewust, maar het gebeurd wel." Ik glimlach weer even. "Jake is totaal anders dan mijn vader" antwoord ik. Schijnbaar kent ze hem nog niet zo lang, anders had ze dat wel geweten. "Al is Jake altijd al agressief geweest, niet naar mij toe dat is de eerste keer, maar hij is wel een agressieve jongen" zeg ik. "Ik weet dat hij je niet wil slaan, hij was best bezorgt gister en een beetje uit zijn doen, omdat hij gister al dacht dat hij de controle zou verliezen en je zou slaan..Het kan natuurlijk ook dat ie gewoon te veel agressie in zich heeft zitten. In dat geval moet ie gewoon op een vechtsport gaan en er daar alles uitslaan. Je moet je frustraties niet uiten op je familie en zeker niet door te slaan" Ik grinnik even. "Hij zit op een vechtsport. Dankje voor het Compres, maar ik moet Blake niet alleen laten staan, hij heeft zo veel voor me gedaan gisteravond." Ik loop het toilet uit, als ik even op Esmee gewacht heb en zie Blake al staan. Ik glimlach naar hem


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sorry gemist]

    Justin Benjamin Smith
    Ik keek op toen ik Zoë hoorde. Shit, die zou ontbijt maken. Ik was helemaal vergeten dat ik die om 2 uur ofzo, toen ze in slaap was gevallen in mijn bed had gelegd en haar toen ben vergeten. Wat was ik toch een kneus. Ik sloeg mijn armen om haar heen. "Wat wil je hebben? Daarbij is dit voor mij avond eten en geen ontbijt. Ontbijt eet ik om half 2, nu is het half 7." Ik aaide even door haar haren. Een van de ochtend ploeg bracht ons het eten. "Toe maar, heren" zei ik tegen de jongens die met grote grijnzen op hun gezicht zelf begonnen te eten. het werd vaan best een beetje knoeien, maar voor een twee-jarige konden ze het beiden erg goed. Ik liet een arm van haar los en begon met die hand over haar hoofd te aaien. "Je kan zo verder slapen als ik hun twee heb vastgezet in hun kamer. Je mag dan kiezen tussen mijn bed erboven, of de bank beneden. De ander neem ik." Ik liet mijn arndere arm ook los en begon heel zoorzichtig mijn cornflakes naar binnen te werken.


    Bowties were never Cooler

    Fleeko schreef:
    (...)

    (waar is hij :3 ? )

    Ehh, ik kom wel naar jou toe ;p waar ben jij ?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Junglefruit schreef:
    (...)
    Ehh, ik kom wel naar jou toe ;p waar ben jij ?


    (Ze zit ergens in New york te fietsen ,verzin maar wat ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zoella "Zoë" Niamh West.

    Ergens ver weg hoor ik Justin wat zeggen, maar veel trek ik me er niet van aan. Ik zit in echt in zo'n rare slaap modus. Ik slaap, maar hoor alles op de achtergrond, maar wat er word gezegd dringt niet tot me door. Ik schrik wakker en kijk hem aan. 'Ik moet werken.' zeg ik slaapdronken en ik wrijf even in mijn ogen. Ik druk een kus op zijn wang. 'Slaaplekker straks.' zeg ik en ik sta op. Ik haal mijn hand even door mijn haar en loop naar achter. Daar kleed ik me om en ik gooi een plens water in mijn gezicht. Ik doe mijn haar in een staart en ik loop naar de bar. Daar krijg ik meteen een dienblad in mijn handen gedrukt. 'Voor die man in het nette pak.' word er tegen me gezegd. Ik knik en loop naar de man in het pak. Ik zet alles netjes op het tafeltje. 'Alstublieft.' zeg ik en een glimlach siert mijn mond. Ik wist die altijd op mijn gezicht te toveren ook als ik moe was.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Esmée Sophia Pearson
    Ze verteld dat Jake altijd al agressief is geweest, maar niet naar haar toe. Ook verteld ze dat hij al op een vechtsport zit en vervolgens bedankt ze me voor het compres. Ze zegt ook dat ze terug moet naar Blake, zo heet de jongen blijkbaar, omdat hij gisteravond al veel voor haar heeft gedaan. Ik glimlach even. "Graag gedaan, al had ik gehoopt het niet te hoeven doen" zeg ik nog. Ze loopt het toilet uit en ik loop erachteraan. Blake staat al te wachten. Ik glimlach nog even naar der en loop dan weer naar het tafeltje toe waar Jake en ik waren gaan zitten. Ik ga weer zitten en richt mijn aandacht weer op de kaart. Ik wist nog steeds niet wat ik wou eten. Ik bekijk alles nog een keer goed, en besluit dan voor de wafels met rode vruchten en slagroom te gaan.

    Cameron
    Ik zuchtte en deed mijn ogen langzamerhand open. Ik leek wel een zwerver, aangezien ik vannacht op een bankje had geslapen terwijl Zoë en Justin naar huis gingen. Er was wat raars met Justin, maar ik had er niet langer over na gedacht. De koppijn was killing me right now en ik besloot een stukje te lopen. Ik had een vreselijke kater en een gedachten aan Blake kwam voorbij, ik hoopte maar niet dat ik me als een klootzak had gedragen. Ik liep nu al een poosje en zag een meisje fietsen. Ze had blond haar, en ze leek zo rond de 17/18 jaar. Ik staarde haar even aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Meh morgen de hele dag werken van 9,00 tot 15.30.. Lunch voor 200 man.. *zucht* Zal dan dus niet kunnen reageren, miss in men pauze maar anders niet tot half 4]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    [Meh morgen de hele dag werken van 9,00 tot 15.30.. Lunch voor 200 man.. *zucht* Zal dan dus niet kunnen reageren, miss in men pauze maar anders niet tot half 4]


    [Ik heb Zoella op Cedric afgestuurd xp]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Justin Benjamin Smith
    Ik voelde haar langzaam wegzakken terwijl ik at. Toch werd ze uiteindelijk wel echt wakker. Ik drukte nog een kus op de rug van haar wang. "Over 6 uur mag je me ontbijt serveren, schoonheid." zei ik vrolijk voor ik verder ging met ontbijten. De jongens lukte het echt al erg goed. op het feit na dat Dean nog een hele lepel zijn shirt in kieperde. Toen ik aan mijn pancakes begon waren ze bijden al bijna klaar. Aan de twee jongetjes kon je ook lastig zien dat het een tweeling was. ja, ze hadden dezelfde Pietje Bell blik in hun ogen, maar meer ook niet. Aidan leek veel op mij en mijn moeder, Dean veel op Layla en haar moeder. Ik gaf ze allebei een klein stukje pancake en at de rest zelf op. Daarna bracht ik mijn spullen naar de balie en liep daarna met de twee terug naar mijn appartement, boven The Brew, waar ik al snel in slaap viel.


    Bowties were never Cooler

    Cedric Beckett

    Een meisje komt aangelopen met een dienblad op haar hand. Ze zet netjes mijn wafels met vers fruit voor mijn neus en mijn cappuccino met een koekje ervoor. "Alstublieft" zegt ze met een stralende glimlach. Ik glimlach beleefd terug. "Dankjewel" Ik neem dit ontbijt wel vaker dus weet uit mijn hoofd hoe duur het kost. Ik geef het meisje het geld. "Mag ik zo meteen als ik weg ga een cappuccino to go mee? Dat zit er bij, de rest is fooi" zeg ik. Ik glimlach weer vriendelijk naar het meisje.

    Jake Harper

    De jongen was achter de meiden aangegaan en het duurt best een tijd maar dan komt Esmee terug en gaat aan ons tafeltje zitten. Ik ga tegenover haar zitten. "Sorry, dat was echt mijn bedoeling niet" Ik bloos van schaamte, de eerste keer dat ik bloos. "Neem maar wat je wilt, ik betaal. Ik neem de pancakes met blueberries and maple syrop" Zeg ik na nog even de kaart gechecked te hebben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Valentine Julie Rosefield
    Ik fietste wat door central pakr ,maar mijn blik bleef even gangen ,bij een jongen die zat te lopen.
    Zodra ik hem passerde ,voelde ik zijn blik op mijn rug branden. Ik keek even achterom en glimlachte naar hem ,maar doordat ik niet opllette ,reed ik over een drempel ,ik keek weer voor me uit ,maar verloor mijn evenwicht ,waardoor ik val en de fiets bovenop me beland.
    "Auw."mompel ik zacht en bekeek even mijn handen ,die geschaafd waren.
    Misschien had ik geen rokje moeten aandoen ,want mijn knie lag helemaal open.
    Ik begin zacht te vloeken en probeer wat onhandig ,die fiets van me af te krijgen ,wat dus niet lukt.

    Blake Austin Gabriëls

    Ik kijk op als ik de deur zie opengaan en algauw zie ik Felicity naar buiten komen. Ze glimlacht naar me en ik ga naar haar toe.
    Ik sla mijn armen om Felicity heen. "Gaat het?" vroeg ik haar bezorgd en druk een zacht kusje op haar wang.
    Ik hoopte dat ze niet al te veel zeer had. "Wil je hier nog blijven?"vraag ik er dan zacht achterna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Felicity Harper

    Blake komt snel op me af gelopen en slaat zijn armen om me heen. "Gaat het?' vraagt hij bezorgt. Ik knik even en hij geeft me een zacht kusje op mijn wang. Ik glimlach weer even. "Wil je hier nog blijven?" vraagt hij zacht. Ik knik nogmaals. "Ja ik wil graag de beste koffie en ontbijt proeven" zeg ik vriendelijk met een stralende glimlach. "Ik kan Jake niet blijven ontlopen. T is niet erg hoor, ben het wel gewend. Zullen we gaan zitten?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cameron
    Het meisje keek glimlachend en draaide zich daarna weer om en verloor haar evenwicht. Ik kon een grijns niet onderdrukken maar liep toch naar haar toe. Het meisje zag er leuk uit en naarmate ik dichterbij kwam zag ik dat haar knie open was geschaafd. 'Gaat het?' Vroeg ik en glimlachtte. Ik stak mijn hand naar haar uit nadat ik de fiets had weggeschoven. Misschien was vandaag wel een betere dag.


    Everything is illuminated by the light of our past.