• Serieus er zijn zoveel dingen waaraan ik me erger.

    Mijn broer had muziek opstaan, wat hij wel eens vaker doet, maar zijn er niet meerdere mensen die dit wel eens doen? Nu kwam de buurman (stomme vent) klagen of de muziek zachter of uit kon omdat het niet de eerste keer was dat de muziek stoort. Serieus toen ik dat hoorde zei ik tegen mijn broer dat ie zijn muziek weer moest aanzetten. Wat een gezeik serieus, zij mogen wel nog om 23 uur hun muziek open hebben staan, ik weet niet hoe hard en dan hoef je niet te komen klagen hoor en dit is nachten zo dat je niet kan slapen of zelfs niet kan leren door de dag omdat madam ikbenzoperfect weer eens haar operamuziek heeft opstaan dat het tot in de stad te horen is. Zij komen klagen als er eens muziek opstaat en wij zouden niet mogen klagen? Ik krijg het serieus van zo mensen ... sorry moest dit even kwijt xp


    16 - 09 - '17

    nessje schreef:
    Dit hebben wij ook, onze buren geven ieder weekend wel minstens één feestje. Er gebeurt dan van alles, ze drinken, dansen en schreeuwen de boel bij elkaar. En dit duurt dan tot soms wel 3 uur 's nachts.. Dit vinden ze prima van zichzelf.. Een half jaar geleden gaf ik een klein feestje met een paar vriendinnen, ze bleven slapen en ik had de buren gewaarschuwd voor het geval er overlast kwam. "Is prima." Was het antwoord. Ik gaf dat feestje, we hadden de muziek niet eens zo hard, kwamen ze om elf uur zeggen dat ik wat stiller moest zijn. Ik vroeg ze waarom, is het antwoord: "Ja, mijn kinderen kunnen niet slapen." Toen heb ik de deur in hun gezicht geknald en heb ik de muziek nog harder gezet en nu komen ze nooit meer klagen:Y)


    Wel, dit herken ik dus in mijn buren. Door het goede weer altijd mensen uitnodigen, lachen zo hard als ik weet niet wat, roepen, onnozel doen, muziek zo hard tot late uren en dan komen zij klagen als er hier muziek aanstaat, serieus als ik mijn broer was had ik die muziek ook harder gezet. Ik heb nu ook examens die eraan komen, ik wil ook eens rustig kunnen leren dus moet ik bij hun ook elke keer gaan klagen door de muziek en het geschreeuw? -.-


    16 - 09 - '17

    Ik ben zo blij dat ik in een vrijstaand huis woon.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ik ben zo blij dat ik in een vrijstaand huis woon.


    Ja, wees daar inderdaad maar heel blij mee ;p


    16 - 09 - '17

    Fucked up volk is dat. Had ook zo'n buurvrouw ooit. Ik liet jarenlang over m'n kant gaan tot ik het een keer spuugzat werd en haarfijn zei wat ik van haar vond. Nou ze was zo stil dat je een speld kon horen vallen. Ik ben geen held in ruzies 'nd shit, maar als je te ver gaat kun je 't krijgen ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Fucked up volk is dat. Had ook zo'n buurvrouw ooit. Ik liet jarenlang over m'n kant gaan tot ik het een keer spuugzat werd en haarfijn zei wat ik van haar vond. Nou ze was zo stil dat je een speld kon horen vallen. Ik ben geen held in ruzies 'nd shit, maar als je te ver gaat kun je 't krijgen ook.


    Haha, ik ben al eens ooit uitgevlogen tegen mijn buurvrouw toen ze mij de schuld van iets op een chat gaf en t was dr eigen zoon ..


    16 - 09 - '17

    Nou ja, daar heb ik niet zoveel last van gelukkig


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Wat ben ik blij dat ik in een vrijstaand huis woon. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat is erg vervelend mijn buren doen dat ook hoor. Zelf lopen die kinderen van hun te schreeuwen en te janken en draait de buurman slechte Hollandse muziek en als ik een keer iets doen of mijn broertje staan ze meteen hier voor de deur :S Zielig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Dat is erg vervelend mijn buren doen dat ook hoor. Zelf lopen die kinderen van hun te schreeuwen en te janken en draait de buurman slechte Hollandse muziek en als ik een keer iets doen of mijn broertje staan ze meteen hier voor de deur :S Zielig.


    Onze buren kunnen elkaar de handen komen schudden


    16 - 09 - '17

    Tja, mensen worden steeds onbeschofter, gekker en dommer. Je moet er maar aan wennen.


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn buurjongen van vijftien heeft altijd muziek op staan dat je van hier tot Tokio nog kan horen. Als ik klaag dan zet ie zijn muziek twee seconden uit en daarna twee keer zo hard. Maar och wat erg als ik eens muziek op heb staan dat je maar zachtjes hoort als je in m'n tuin staat, want dan ben ik ineens luidruchtig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scorpia schreef:
    Tja, mensen worden steeds onbeschofter, gekker en dommer. Je moet er maar aan wennen.


    Ja ok, maar je hoeft er niet aan te wennen, mensen moeten ook een beetje redelijk blijven aan één kant.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Wel, dit herken ik dus in mijn buren. Door het goede weer altijd mensen uitnodigen, lachen zo hard als ik weet niet wat, roepen, onnozel doen, muziek zo hard tot late uren en dan komen zij klagen als er hier muziek aanstaat, serieus als ik mijn broer was had ik die muziek ook harder gezet. Ik heb nu ook examens die eraan komen, ik wil ook eens rustig kunnen leren dus moet ik bij hun ook elke keer gaan klagen door de muziek en het geschreeuw? -.-

    Daar had ik vroeger ook last van, als het mooi weer was. Mensen in de tuin, tot heel laat.
    Gelukkig heb ik daar geen last meer van sinds ik op mijn 15e ben verkast naar boven, alleen wel elke woensdagochtend om 9 uur een orgel, meh :c

    Mwah, geen last van. Wij kunnen het goed vinden met onze buren. Maar onze achter buren zijn echt een stel zeikers. Daar hebben we veel ruzie mee gehad toen we met onze tuin bezig waren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Mwah, geen last van. Wij kunnen het goed vinden met onze buren. Maar onze achter buren zijn echt een stel zeikers. Daar hebben we veel ruzie mee gehad toen we met onze tuin bezig waren.


    Oh de achterburen, nog zo mensen, ok ze maken geen lawaai en zo, maar die heks staat echt de hele tijd aan t raam te gapen om te kijken wat we aan t doen zijn -.-


    16 - 09 - '17