• Serieus er zijn zoveel dingen waaraan ik me erger.

    Mijn broer had muziek opstaan, wat hij wel eens vaker doet, maar zijn er niet meerdere mensen die dit wel eens doen? Nu kwam de buurman (stomme vent) klagen of de muziek zachter of uit kon omdat het niet de eerste keer was dat de muziek stoort. Serieus toen ik dat hoorde zei ik tegen mijn broer dat ie zijn muziek weer moest aanzetten. Wat een gezeik serieus, zij mogen wel nog om 23 uur hun muziek open hebben staan, ik weet niet hoe hard en dan hoef je niet te komen klagen hoor en dit is nachten zo dat je niet kan slapen of zelfs niet kan leren door de dag omdat madam ikbenzoperfect weer eens haar operamuziek heeft opstaan dat het tot in de stad te horen is. Zij komen klagen als er eens muziek opstaat en wij zouden niet mogen klagen? Ik krijg het serieus van zo mensen ... sorry moest dit even kwijt xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Oh de achterburen, nog zo mensen, ok ze maken geen lawaai en zo, maar die heks staat echt de hele tijd aan t raam te gapen om te kijken wat we aan t doen zijn -.-


    Wij waren met onze tuin bezig en onze waterleiding van de tuin zat vast aan die van hun ofzo. En toen heeft mijn buurman die van ons door midden geslagen met een schep of iets in die richting, vaag verhaal. Maar goed, hij kijkt mij ook altijd heel chagrijnig aan. Misschien omdat ik een keer een bal in zijn voortuin heb geschopt toen ik met de hond aan spelen was en dat ik toen gewoon door die tuin gelopen ben om die bal te pakken. Gnagnagna :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Wij waren met onze tuin bezig en onze waterleiding van de tuin zat vast aan die van hun ofzo. En toen heeft mijn buurman die van ons door midden geslagen met een schep of iets in die richting, vaag verhaal. Maar goed, hij kijkt mij ook altijd heel chagrijnig aan. Misschien omdat ik een keer een bal in zijn voortuin heb geschopt toen ik met de hond aan spelen was en dat ik toen gewoon door die tuin gelopen ben om die bal te pakken. Gnagnagna :Y)


    Wajoo xD


    16 - 09 - '17

    Oh ja, da's inderdaad echt erg hatelijk! Ik zou dan juist de muziek extra hard zetten en er wat van zeggen als ze weer komen klagen. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Oh ja, da's inderdaad echt erg hatelijk! Ik zou dan juist de muziek extra hard zetten en er wat van zeggen als ze weer komen klagen. :x


    Zou ik ook doen, mrja. En dan nog wat valt er te klagen als de dochter zogezegd aan t studeren is, want eigenlijk is ze gewoon weg met dr vriendje -.-


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Zou ik ook doen, mrja. En dan nog wat valt er te klagen als de dochter zogezegd aan t studeren is, want eigenlijk is ze gewoon weg met dr vriendje -.-

    Hun dochter? Damnn. Lies, all lies! D: Hehe, wat zeggen jouw ouders er dan trouwens van of hebben die er niet zo'n last van?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hun dochter? Damnn. Lies, all lies! D: Hehe, wat zeggen jouw ouders er dan trouwens van of hebben die er niet zo'n last van?


    Ze hebben er evenveel last van als mijn broer en ik er last van hebben. Mijn pa was kwaad toen de buurman kwam zeggen dat mijn broer zijn muziek stoorde, maar zou t niet. 'En t is niet de eerste keer dat t stoort.' zegt ie dan, sukkel. En nu, net hoorde ik hen ook met de deuren gooien enz, moeten wij nu ook gaan klagen?


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ze hebben er evenveel last van als mijn broer en ik er last van hebben. Mijn pa was kwaad toen de buurman kwam zeggen dat mijn broer zijn muziek stoorde, maar zou t niet. 'En t is niet de eerste keer dat t stoort.' zegt ie dan, sukkel. En nu, net hoorde ik hen ook met de deuren gooien enz, moeten wij nu ook gaan klagen?

    Ja, natuurlijk, lekker klagen! :Y) Volgens mij klagen hun vaker dan dat jullie dat doen. Wat een stel aanstellers. Moet je 's een keer van die klassieke muziek opzetten, heel hard. Kijken of ze dan gaan klagen. Volgens mij is 't alleen maar omdat ze die muziek niet leuk vinden, loool.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ja, natuurlijk, lekker klagen! :Y) Volgens mij klagen hun vaker dan dat jullie dat doen. Wat een stel aanstellers. Moet je 's een keer van die klassieke muziek opzetten, heel hard. Kijken of ze dan gaan klagen. Volgens mij is 't alleen maar omdat ze die muziek niet leuk vinden, loool.


    Hahaha, hou t in mind xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Hahaha, hou t in mind xp

    Hehe, zeker doen. Ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hehe, zeker doen. Ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden. :Y)


    Worden ze vast heel boos enz, maar boeien


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Worden ze vast heel boos enz, maar boeien

    Lol, dat moeten ze worden. Hebben ze alleen zichzelf mee hoor. Nouja, jullie hebben der ook last van, maar hun klagen telkens heheh. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Lol, dat moeten ze worden. Hebben ze alleen zichzelf mee hoor. Nouja, jullie hebben der ook last van, maar hun klagen telkens heheh. :')


    Ja, net blafte de hond nog de hele tijd terwijl 22 uur al voorbij was, moet ik nu weer gaan klagen? Haha


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ja, net blafte de hond nog de hele tijd terwijl 22 uur al voorbij was, moet ik nu weer gaan klagen? Haha

    Hahahhaa, ja. Zoveel klagen als je kunt. Lool. Worden ze helemaal gek. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geweld is alles wat telt...^^


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Geweld is alles wat telt...^^

    Discussable.