• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    mijn topic


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rick

    'O en van wie heb je die dan gekregen dan?' plaag ik Britt weer terug. Ik kijk even snel naar de deur om te kijken of marley er aan kwam, maar nog steeds geen marley.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik bloos en zeg maar niks over Riley. 'Nou dat weet ik niet meer, hij had alleen blond haar en hele grote lippen' zeg ik glimlachend. Als ik aan Riley denk kijk ik om me heen. 'Weet iemand waar Rils is?'

    Susan

    Als ik de vraag hoor reageer ik snel 'O, die is eeh, ziek' bedenk ik me net. Ik mag het natuurlijk niet over de krchten hebben. Snel denk ik weer aan Aiden


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik pruil. Ik zie dat Susan naar Aiden kijkt en Rick kijkt ook de hele tijd als of hij iemand verwacht. Nu voel ik me alleen. Zal Rils echt ziek zijn? Ik schrijf op een briefje aan Susan:

    Hoe weet je dat Rils ziek is? x Britt

    Susan

    Ik schrik op uit mijn gedachten en schrijf snel terug

    Ze is niet ziek, ze moet met haar opa trainen alleen kan ik hier natuurlijk niet hardop zeggen :p


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik pruil. Waarom heeft ze dat mijn niet verteld? Ik knik naar Susan. Nu voel ik me echt alleen. Ik kijk verveeld om me heen als ik uit mijn ooghoek een rode glans zie. Ik zie dat een persoon binnen is gekomen die ik niet ken. Ik wijs. 'Wie is dat?'

    Emma

    Ik loop nerveus door het gebouw. De eerste dag is altijd vreselijk. Ik kijk op mijn rooster in mijn nette agenda en zie dat ik in het lokaal recht voor me les heb. Ik zucht en loop naar binnen.

    Rick

    Ik kijk naar het meisje dat binnen komt lopen. 'Geen idee' zeg ik fluisterend naar Britt. Ze ziet er wel goed uit. Maar al snel zijn mijn gedachten weer ergens anders.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik kijk met grote ogen naar het meisje. Ze komt recht op ons af. Ik kijk verbaasd naar Rick. Als ze voor ons staat stopt ze.

    Emma

    Ik knipper zenuwachtig. Dit was het moment. 'Ik heb gehoord dat jullie vrienden groep bestaat uit...laten we zeggen speciale mensen. Ik wil jullie graag uitnodigen om bij de musicalgroep te gaan. Hij is speciaal bedoelt voor mensen zoals wij.' Dat klonk redelijk. Om ze te overtuigen keek ik om me heen, en toen niemand keek maakte ik snel een vlammetje in mijn hand, om hun te tonen dat ik ook de kracht bezat.

    (Jongem rick heeft geen krachten....)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    Ik heb zoals meestal een zonnebril op, zodat datums niet te lezen zijn. Als de leraar binnen komt lopen weet ik al meteen dat het mis is. Zometeen moet ik mijn zonnebril af doen, en dan zal ik niemand meer aan kunnen kijken. Iedereen om me heen is aan het praten, en ik voel Susans ogen op me gericht. Ik voel me meteen weer rot. 'Je zal met me mee moeten, na school.' Zeg ik, aangezien ik niets meer durf te zeggen. Ik pak mijn boek en doe net alsof ik aan het lezen ben. Eigenlijk denk ik na. Ik moet het vergeten. Het was een grap. Opeens valt me op dat een meisje vlammetjes maakt met haar hand. 'Wow... Heb jij ook...' Ik heb teveel gezegd. Ik voel me rood worden. Zometeen vindt iedereen me een freak.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Ow...oepsie, nou we doen we gewoon dat Rick naar Marley keek ofzo? sorry was ik vergeten :P)

    susan

    'hoezo moet ik mee?' vraag ik nadat Aiden wat tegen me zei. als ik hem hoor stotteren zeg ik'Ook? heb jij ook krachten?' zeg ik zachtjes zodat degenen die het niet hadden het niet konden horen. Dit had ik niet verwacht, ik werd er meteen vrolijk van. Ik dacht eerst dat ik uit moest kijken met hem in de buurt. alweer komt de avond in mijn gedachten waarom?! denk ik. en ik wacht op antwoord


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!