• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Brittany

    Ik glimlach. 'Ach, geen probleem. Zullen we naar de les gaan?'

    (Oh, wat is er (huil))

    [m'n lief eeft et uitgemaakt vlak voor mijn examen en nu zit ie te zeggen dat ik een hoer ben en zo... ]

    Elena Sasha Mahone
    Ik knik. 'Toon me de weg.' glimlach ik lichtjes en kijk wat door de hang.
    Ik hang mijn tas eventjes terug goed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Aw....Het komt allemaal wel goed (flower) Luister gewoon niet naar hem (H) )

    Brittany

    Ik glimlach en loop richting de klas. Ik kijk naar Susan en Rick en iedereen die daar zit. Ik zie het tafeltje waar Rils en ik normaal zitten. Een steek in mijn hart. Ik lijdt haar naar het tafeltje. Ik zie Susan en iedereen ons verbaasd aankijken.

    (Zullen we zo even wachten tot de rest er ook is? Anders spammen we het hele topic vol xD)

    [owke x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joinni.

    Ik zie Britt aan komen lopen met een vreemd meisje. Zal wel weer en nieuwe zijn. Terwijl ik verder eet van mijn appel, kijk ik hoe ze naar ons toe komen lopen. Natuurlijk weet ik dat ik niet mag eten in de klas, maar ach, zolang niemand er iets van zegt, ga ik gewoon verder.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 15:53 ]


    You shall not pass!

    Aiden

    Ze laat haar gave zien en nog meer, maar ik kijk er niet meer naar. Ik kijk naar een jongen verderop. Hoe kan het dat hij niet naar mij kijkt, maar ik wel de datum kan zien. Versterkt mijn gave? Ik doe mijn ogen dicht, maar opeens verschijnen er nog meer. Mijn hele zichtveld, vol met datums. Ik wil dit niet! Ga weg! Wil ik schreeuwen, maar ik doe het niet. Ik moet hier weg! Ik ren snel weg, en merk al snel dat mijn tas er nog staat. Shit! Ach ja, geen tijd ervoor. Ik ga ergens buiten zitten. Volgende les sla ik wel over. Ik haat dit zó erg. Mijn gave versterkt! Ik doe mijn ogen dicht en probeer het te verdrijven. Ik haat mijn leven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Als aiden ineens weg rend kijk ik verbaasd op. Ik wil hem achterna rennen maar bedenk me. Misschien vind hij me dan te opdringerig. Ik pak, zijn tas en loop naar de klas. De hele les kan ik me niet concentreren. Na de les zoek ik aiden maar kan hem niet vinden. Na nog een paar minuten loop ik maar naar buiten. Ik xie iemand zitten en looo erheen,al gauw zie ik dat het Aiden is. 'He, wat is er?' Zeg ik wanneer ik zijn tas naast hem neer zet en zelf aan de andere kant ga zittem. Ik pak zijn hand en probeer te zorgen dat hij me aankijkt.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (schrijf mensen)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Danae je moet schrijven!.. Danae moet als volgende!! (OPVERZOEKVANDANAE)


    You shall not pass!

    mens en kinderen POST!!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Heel graag, maar ik wacht tot Danaé iets heeft gepost..

    Danaé ?? (nerd)


    You shall not pass!

    (Oh mijn god sorry Ik was het helemaal vergeten. Kan ik ergens op reageren?)

    Riley

    Eindelijk was ik weer terug van het trainingskamp van Opa. Het was hard trainen en ik ben kapot.
    Ik wilde dol graag naar britt toe (en het interesseert me dus echt geen reed of die nu op school zit, want ik heb niks terug gelezen.) Ik spring op mijn fiets en ga zo snel mogelijk naar haar toe. Ik bel aan en haar moeder stuurt me door naar boven. Ik klop op de deur van haar kamer......


    ©1998

    (het is nog steeds de dag na onze 'wilde' avond, toch? Ik doe wel die dag)

    Sophia

    Ik voelde me zoooo verschrikkelijk stom. Waarom had ik Evan ge' smst dat ik wel zou komen in plaats van school. Dat durfde ik helemaal niet. Vanochtend had hij me een bericht gestuurd waarin stond dat hij een verassing voor me had en er heel veel zin in had. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Alles van gisteren was wazig, als een dikke mist. Er was iets gebeurt met Jionni, hij had zijn arm om mijn schouders geslagen, dat wist ik nog. En daarna... zwart. Ahhh, hier werd mijn hoofdpijn dus niet beter van. Ik kon vandaag echt niet spijbelen, ik moest uitzoeken wat er tussen ons gebeurt was. En dus zei ik Evan af en ging braaf naar school. Waar ik echter geen rekening mee had gehouden was zijn antwoord Vuile slet! Waar hang je dan uit, hè! Heb je iets met een ander? Ik haal je van school en jij gaat me gewoon een gezellige dag geven. Zo niet, dan ben je dood!!! Angstig liep ik door de gangen. Straks kwam hij me halen, wat moest ik doen??


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Keek Danae , gij hebt gepost!!(lol)


    You shall not pass!