• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Aiden Josh Sky

    'Hoezo moet ik mee?' Vraagt ze. Ik zucht. 'Je fiets staat nog bij mij thuis.' Leg ik uit, en ik grijns even. 'Ook? heb jij ook krachten?' Vraagt ze. 'Eehm, ook? Jij ook dus? En ja, ik heb krachten. Eigenlijk een kracht. Maar dat maakt niet uit. Ik probeer hem zoveel mogelijk te negeren.' Leg ik weer uit, en ik glimlach. Denkt ze nu ook aan gisteravond?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Ikbesefde me dat als hij geen krachten had hij dan raar zou opkijken van dexe vraag. Maar al gauw verteld hij dat hij een kracht heeft. Ik pak een stukje papier en schrijf erop

    Kom na schooltijd naar de bibliotheek

    Ik denk even na em zet er snel een
    x
    Achter.
    Kan ik hopelijk aan zijn reactie zien hoe hij denkt ovrr mij. Ik tik hem aan en overhandig he, het briefje


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    Susan tikt me aan en geeft me een briefje.

    Kom na schooltijd naar de bibliotheek. X

    X? Zou ze ook zo over mij denken? Het hele uur denk ik erover na, en besluit iets te doen. Meteen als de bel is gegaan pak ik Susans jas, en ren ik naar buiten. Ik wacht tot ze komt. Nu denkt iedereen dat ik een spelletje aan het spelen ben, en vermoeden ze niks. Ik wacht rustig op Susan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Ik zie Aiden nog net weg lopen. Met mijn jas?! Waarom. Ik zeg even tegen britt dat ze door mag lopen en loop naar buiten.wat zou hij willen? Ik xie hem staan en loop naarvhem toe. 'Waar ben je mee bezig?' Vraag ik, en ik kan je t niet laten om even te glimlachen. Als ik bij hem ben grijp ik niet naar mijn jas. Hij zag er erg serieus uit, geen tijd voor geintjes,


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    'Waar ben je mee bezig?' Vraagt Susan. Ik kijk naar de grond. 'Ik moest met je spreken. Nu denkt iedereen dat we gewoon even lol aan het trappen zijn. Maar ik wil gewoon ergens zeker van zijn.' Ik kijk haar aan door mijn zonnebril. Ik bijt op mijn lip, hopend dat ze nu iets vertelt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Ik kijk hem ernstig aan. Nu hij die zonnebril op heeft, kijkt hij me veel vakef aan. 'Ik wik gewoom ergens zekervan zijn.' Zegt ie. Ik weet direct waar hij het over heeft alleen wil ik er eerst zeker van zijn. 'Gaat dit over gisteravond?' Vraag ik en ik ga oo het muurtje achter het fietsenrek zitten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Drew Jason Mc.Fillin

    Woedend loop ik door de school. Ik bijt op mijn lip. Ik voel mijn IPhone afgaan in mijn broekzak, maar neem niet op. Waarschijnlijk zijn het mijn ouders of diegene. De naam mag ik niet meer denken of zeggen, ze is weg uit mijn leven. Ik moet ergens mijn woede afreageren. Ik ren naar buiten, en ga naar een huis dat dicht bij de school staat. Finn doet open. 'Hey bro...' Ik loop hem voorbij. Ik moet naar de oefenzaal, nu. Eenmaal in de oefenzaal stuur ik bliksemschichten naar alles wat ik maar zie. Door mijn woede is mijn gave een stuk krachtiger, dus kan ik gigantische bliksemballen creeëren, die ik dan bestuur. Ik gooi ze tegen de muren, die bliksembestendig zijn. Deze kamer is voor mij alleen gemaakt. Na een tijdje ben ik moe, en helemaal bezweet. Finn komt binnenlopen. 'Dude, wat was dat, de muren begonnen helemaal te schudden!' Zegt hij. Ik kijk naar de grond. 'Als ik het wil vertellen zou ik dat doen, maar nu moet ik naar school.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Drew?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    Drew?


    Kijk maar in het rollentopic ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Okee k wist niet dat er een was joh


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    'Gaat dit over gisteravond?' Vraagt ze meteen. Ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen. Wat moet ik nu doen? Ik besluit gewoon eerlijk te zijn. 'Ja. Ik denk nergens anders meer aan. Jij bent alles waar ik aan denk... Ik weet alleen nog niet of dit echte liefde is. Ik ben namelijk niet echt iemand die aan lange relaties doet.' Leg ik uit. Wat een opluchting. Gespannen kijk ik Susan aan. 'Ik denk dat ik van je hou.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Ik keek hem verbaasd aan. Dit was niet wat ik verwachtte, maar beter xelfs. 'Ik snap wat je edoekt.' Zeg ik en ik kijk naar de grond.'in het begin was het een grap maar naar die zoen. ' ik begon nerveus te worden. 'Ik, ik wil het graag proberen.' Zeg ik. En pas na een tijdje durf ik hem weer aan te kijken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Sky

    'Ik snap wat je bedoelt.' Zegt ze. Ik glimlach zwakjes. 'In het begin was het een grap maar naar die zoen...' Ik knik. Bij mij ook. 'Ik, ik wil het graag proberen.' Voegt ze eraan toe. Ik glimlach nu echt. 'Ik ook.' Het blijft even stil. Ik weet niet wat ik moet zeggen. 'Is het? Zijn we nu...' Vraag ik, en ik kijk haar aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    'Hihi' giechek ik zenuwachtig. Het was nog maar net uit met Tim maar ik wist het zeker. Ik wist dat ik hemleuk vond. 'Ja, dat zijn we.' Zeg ik en ik voelde dat het nu mijn beurt was om een srap te xetten. Als ik oogcontact krijg met Aiden leun ik naar hem toe, en zijn lippen rakem de mijne


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik zie dat Susan wegloopt en het meisje met het rode haar staat daar maar. Ik kijk haar aan. 'Ehm..Ik denk dat je beter even naar de bibliotheek kan gaan' zeg ik tegen haar. Ik sta op en begeleid haar naar de bibliotheek waar ze een gesprek begint met mevrouw Wiska. Ik glimlach tevreden en laat haar daar achter. Ik zing een liedje terwijl ik op een bankje ga zitten. Nu Riley er niet is voel ik me best wel alleen, denk ik als ik mijn armen om mijn knieën sla.