• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    [Owke ik laat haar dan afkomstig zijn van de grens van Belgie aan nederland. :)]

    Elena Sasha Mahone
    'Ik kom uit België.' zeg ik zachtjes. Dit zal nog de grootste rariteit aan me zijn. Het feit dat ik anders praat dan hen. Ik weet niet wie het accent heeft, de belgen of de mensen van Nederland maar dat maakt niet zoveel uit. Je hoort gewoon dat ik niet van daar ben. 'En ik weet niet in welke klas ik zit, ik ben hier nog maar pas.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aiden Josh Jase

    Ze raad meteen welk liedje het is. Ik glimlach. 'Kom.' Zegt ze. Ik grijns. Ze is niet duidelijk. 'We gaan naar de bibliotheek.' Wat? Is Susan een stiekeme nerd ofzo? Ik ga nóóít naar de bibliotheek. Vroeger neit, nooit niet. 'Waarom?' Vraag ik, maar ze geeft geen antwoord en trekt me mee. 'he.' Zegt ze. Ik kijk haar raar aan. 'Wat?' Vraag ik, maar ik loop wel mee. We komen aan in de bieb. 'En nu? Want ik vond onze andere activiteit een stuk leuker.' Waarschijnlijk begrijpt ze mijn grap neit, maar toch... Het is wel grappig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Ik moet zachtjes lachen om de grap maar ga er niet verder op in. 'Dit is Aiden.' zeg ik tegen Wiska. Ik loop naar haar toe en fluister haar in haar oor dat hij ook krachten heeft. Daarna besefte ik pas dat dat andere meisje ook wel krachten moest hebben wou ze hier zijn. Ik loop naar een stapel boeken en pak hetzelfde boek als ik britney had gegeven. 'Hier dit moet je lezen'. zeg ik. 'Hiermee leer je je krachten beheersen en kun je ze verder uitbreiden.' Ik kijk naar mevrouw Wiska, ze knikt en ik zeg:"maar, wat is je kracht eigenlijk? Kun je het aan ons laten zien?' Ik werd zenuwachtig van het idee dat hij misschien wel dezelfde kracht had als ik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aiden Josh Jase

    Susan lijkt iets te bespreken met iemand. 'Hier dit moet je lezen.' Zegt ze tegen mij, en ze geeft me boeken. Ik frons. Lezen is niet mijn ding. 'Hiermee leer je je krachten beheersen en kun je ze verder uitbreiden.' Ah, oke. Dat klinkt cool. Als ik coole gaven zou hebben. Maar ik wil niet werken aan mijn gave. Alleen om hem te vernietigen. 'Maar, wat is je kracht eigenlijk? Kun je het aan ons laten zien?' Vraagt ze. Ik slik. 'Euhm, nou... Ik kan de datum zien waarop iemand doodgaat als ik in zijn of haar ogen kijk. Meer niet. En ik wil de gave vernietigen. Kan dat?' Vraag ik. Net was ik vrolijk. Nu ben ik doodsbenouwd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Susan

    Ik zie dat hij het echt niet wou dus loop ik op hem af. 'Ik laat die van mij wel zien.' zeg ik en ik loop naar de kast. Net een meter voor de kast ga ik stil staan. Ik rijk mijn hand uit en span mijn vingers. Voorzichtig komt het boek naar me toe gevlogen. Als ik er zeker van ben dat ik hhet boek goed vast heb kom ik uit mijn concentratie en draai ik me om. 'Kijk' zeg ik blij. Het leek wel alsof het beter ging met Aiden erbij. 'Ik loop naar hem toe. 'Ik snap dat je je kracht wilt vernietigen, maar dit is niet mogelijk. Je kan wel leren het onder controle te houden, maar dan moet je eerst lezen. ' zeg ik plagerig in de hoop dat ie een beetje kan lachen. 'Kom na schooltijd maar terug bij mevrouw Wiska, zei kan je verder helpen.' Ik bedank mevrouw Wiska en loop samen met Aiden de bibliotheek uit. Ik tik met mijn hand even de zijne aan, wachtend op antwoord.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    'Ik vind je accent echt super schattig!' zeg ik blij. Mensen zeuren altijd over belgen en nederlanders, maar mij maakt het niks uit. Ik pak haar hand en trek haar overeind. 'Zal ik je de school laten zien?' zeg ik met een voorzichtig lachje.

    Elena Sasha Mahone
    Ik glimlach iets meer dan daarnet en maak dankbaar gebruik van. 'Graag.' zeg ik zachtjes en sta iets onhandig naast haar omdat ik me niet direct een houding weet te gebeuren wat vaker gebeurt als ik niet echt weet hoe anders te reageren. 'Zit je hier al lang op school?' vraag ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Brittany

    Ik glimlach naar haar. Ze is zo onzeker, dat is jammer. 'Ja, ik ben hier al een tijdje, ik zal je zo aan mijn vrienden voorstellen' Even denk ik aan Riley. Maar ze is nu weg voor een tijdje. Ik laat Elena's hand niet los en leidt haar door de gangen, plekken aanwijzend en ik geef uitleg.

    Elena Sasha Mahone
    Ik luister naar haar uitleg en ben me gewaar van haar hand die nog steeds de mijne vast heeft. Het voelt raar maar daarom niet onprettig. Ik probeer alle informatie die ze me heeft in me op te slaan. 'Waar zou ik een lessenrooster kunnen krijgen?' vraag ik haar dan voorzichtig. Ik weet nu nog steeds niet in welke klas ik zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Brittany

    Ik denk na over haar vraag. Als ik me realiseer dat ik haar hand nog steeds vast heb, bloos ik. Maar ik laat hem niet los. Ik besluit om naar de mentor te gaan. 'We kunnen wel naar mijn mentor gaan, die weet vast wel meer. Misschien zit je wel bij mij in de klas' ze ik met een knipoog. We komen aan bij het mentor lokaal en ik klop zachtjes op de deur. 'Binnen' hoor ik haar al zeggen. We lopen naar binnen. 'Mevrouw, dit os Elena, en ze is nieuw hier. We weten niet in welke klas ze zit. Weet u meer?'

    (Beslis jij maar of ze in onze klas zit of niet :p)

    Elena Sasha Mahone
    'Ik zal even kijken.' zegt ze en bladert in haar papieren. 'Blijkbaar ben jij dus mijn nieuwe leerling.' glimlacht ze. 'Er stond enkel uitwisselingsstudente dus hoe is je naam?' Ik kijk naar de grond. 'Elena Mahone.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Brittany

    Ik glimlach blij. 'Je zit dus bij mij in de klas!'. De lerares kijkt mij verbaasd aan. 'Waarom ben jij uit de les, jongedame?' zegt ze boos. Ik kijk verschrikt naar de grond. Wat was mijn excuus? Ik miste mijn vriendin? Oh Riley....

    Elena Sasha Mahone
    'Ze zag me ronddwalen omdat ik mijn weg niet wist, mevrouw, ze heeft me enkel geholpen.' spring ik Brittany te hulp. Mijn wangen gloeien alsof ik me echt schaam dat ik verdwaalt was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Brittany

    Ik kijk haar met grote ogen aan. Ze liegt voor mij! Ik bloos. 'Ja, ik zag haar ronddwalen en ik schoot haar te hulp!' zei ik. De lerares knikte. 'Neem haar mee naar de les, ik zorg dat er vanmiddag een boekenpakket klaar ligt. Ik zal je rooster ook uitprinten' zegt ze en ze wuift ons het kantoor uit. Ik lach naar Elena. 'Dankjewel, anders had ik nu waarschijnlijk straf' zeg ik terwijl we naar het lokaal lopen. Al die tijd heb ik nog steeds haar hand vast, zonder dat ik het doorheb.

    Elena Sasha Mahone
    'Geen dank ik...' ik laat voorzichtig haar hand los en sla mijn armen beschermend voor mijn borst.
    'Jij hebt me ook geholpen dus...'

    [sta op het punt te huilen dus sorry voor korte reactie]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'