• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Aiden Josh Sky

    Ik glimlach en bijt op mijn lip. 'Wat gaan we doen.' Vraag ik, en ik leuk achterover. Zachtjes begin ik een liedje te neurien.

    [XxPeetaxX=MonkeySwag]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Joinni.

    Er was een nieuw meisje. Ze heette Emma. Dat had ik verstaan, maar de rest kon ik niet verstaan. Ik was verveeld en wou naar huis. Thuis zitten was stom, maar hier zitten was ook stom. Helaas hadden we leerplicht.
    Met mijn gedachten zat ik nog steeds bij de kus. Volgens mij had ik haar gekust. Ik ben er nog steeds ondersteboven van. Ik durf er niets over te zeggen, omdat ze een vriendje heeft, maar ik weet ook niet hoe ik erover moet praten. Ingewikkeld...


    You shall not pass!

    Susan


    Ik luister naar het liedje en raad al gauw welk liedje het is. 'Kom' zeg ik en ik steek mijn hand naar hem uit. 'We gaan naar de bibliotheek' Ik loop naar de bibliotheek hand in hand. Ondertussen vertel ik Aiden over hoe het werk met merouw Wiska enzo. Als we aankomen klop ik eerst uit beleefdheid aan en storm dan binnen. Ik liep naar mevrouw Wiska en zag dat het nieuwe meisje er ook bij stond. 'He' zeg ik en ik heb nog steeds het idee dat ik Aiden met me mee sleur.
    Ik doe het bandje van mijn jurkje recht en kijk naar Aiden. Ik kon niet geloven dat het zo snel was gegaan. Ik wist dat we niet te snel moesten gaan, dus liet ik zijn hand los. Straks vind hij dat het te snel gaat. Als hij me leuk genoeg vond pakt hij mijn hand vanzelf uit zichzelf wel.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    WOW check mijn bericht hij is helemaal gecrashed, Dat titel, check het profiel van riley heb ik helmaal niet getypt en ook alles maar een keer de fuck


    ©1998

    Haha

    ik snap er geen fuck van xD


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aan wie is dat bericht bedoeld Blackie xD?

    Elena Sasha Mahone
    Nerveus tik ik zachtjes met mijn voet mee op de melodie van het liedje die uit mijn oortjes komt. Jackson zit te praten met de directeur en ik kijk wat om me heen. Mijn kap staat op mijn hoofd en ik kijk eventjes van Jackson naar de directeur en terug. 'Oke dat is dan geregeld.' zegt mijn broer, heeft de directeur een hand en loopt met mij de deur uit. Hij kijkt me zuchtend aan. 'Doe je best El. Ik weet dat je het kan.' zegt hij zachtjes, ik knik zuchtend en hij heeft mij mijn tas. Hij loopt dan weg en ik zucht. 'Oh juffrouw, gelieve je kap naar beneden te doen in de gangen.' zegt een passerende leerkracht. Met tegenzin doe ik mijn kap naar beneden en gang mijn haar dan maar wat voor mijn gezicht. Ik zie een blong meisje alleen in de gang zitten en bijt zachtjes twijfelend op mijn lip. Ik herinner mijn belofte om vrienden proberen te maken en loop dan naar het meisje toe, traag en schuchter. 'Hallo.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Brittany

    Ik keek verbaasd op. Ik was in mijn eigen wereldje. Ik glimlach naar het meisje. 'Hai' zeg ik en ik klop op de plek naast mij. 'Wie ben jij?' vraag ik en ik hou mijn hoofd scheef. Ik ken haar niet. Haar ogen zijn prachtig.

    Elena Sasha Mahone
    'Elena.' zeg ik zachtjes en glimlach voorzichtig eventjes. 'Ik ben een uitwisselingsstudente.' Waarom heb ik me ooit voor dat programma ingeschreven? Ze wilden testen hoe leerlingen kunnen omgaan met veranderingen. Ik zucht en kijk naar mijn schoenen. Ik weet niets om over te praten echt totaal niets, daarom zwijg ik normaal ook dan vallen er geen genante stiltes...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Brittany

    Ik glimlach breed. Ze lijkt me heel verlegen. Ik ga iets dichter bij haar zitten. 'Je hoeft niet verlegen te zijn hoor. 'T is eng hier, ik weet het. Maar het komt allemaal goed. Ik ben Brittany. Waar kom je vandaan? En in welke klas zit je nu?' zeg ik met een lach. Ik hoop niet dat mijn spastischeid haar afschrikt, nieuwe mensen zijn gewoon heel interessant.

    [ehm vraagje, in welk land zitten ze nu eigenlijk xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (omg megan nicole)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Haha ik hoor haar graag zingen, maar weet jij in welk land ze nu zitten? :$)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (volgens mij gewoon nl)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!