• Hey mensjes van de Vondst :D
    Aangezien Blackie het een beetje druk heeft met school heb ik het nieuwe topic aangemaakt :P
    Ik maak even een aparte rollentopic en willen jullie allemaal daar je persoontjes even posten?
    Hier is het rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151644

    Dus, hier is topic 8!
    Hier was het vorige topic btw: [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151094&page=last&message=66#4620478[/url]

    RPG ze!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:58 ]

    Oh dit leeft ook weer.

    Jaah (nerd)


    ©1998

    Hoe gaan we verder? We zitten allemaal aan een tafel?

    Ja denk het


    ©1998

    Sarah

    Ik kijk even rond en nam nog een hap van mijn broodje. Iedereen zit bij elkaar, het was best angstaanjagend. Ik weet niet waar Linn en Seth zijn maar die waren vast nog boven. Ik keek naar de nieuwe mensen en zocht naar een vraag die ik aan ze kon stellen. De enige clichee vraag die ik kon bedenken was wat hun krachten waren, maar dat is stom om te vragen dus bleef ik maar stilletjes voor me uit staren, etend van mijn broodje gezond die ik net van de nieuwe kantinejuffrouw had gekocht met korting.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    clair

    Het ontbijt verliep in een vlaag van kennismakingen, omeletten en onbenullige gesprekken. Ik at heel veel, dat had ik op straat wel geleerd, eten als je de kans krijgt. Om half tien verzamelden we ons met de hele groep voor onze eerste les van het nieuwe jaar. Ik vond het fantastisch dat we met zijn allen in dezelfde klas zaten, want deze mensen leken me allemaal erg aardig en ik had mijn oude vrienden al zo lang moeten missen. Dit ging leuk worden!


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade

    Ik loop op Clair af. Samen lopen we naar de les. Ik ga naast haar zitten en rek me uit. Lessen beginnen echt veel te vroeg. We hebben het veel te druk met praten en Marc Sigmund die onze eerste les geeft dit jaar wordt door de hele klas genegeerd.


    ©1998