• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nog zes uren. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Help!
    Nog vijf uur wachten...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Pimp een dansje in het Fransje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gaat er een ontzettend knappe jongen naast me zitten in de trein, die ook nog tegen me begint te praten. Ben ik zo'n schijtlaars die niks terug durft te vragen ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Gaat er een ontzettend knappe jongen naast me zitten in de trein, die ook nog tegen me begint te praten. Ben ik zo'n schijtlaars die niks terug durft te vragen ._.


    Whaaaaaat? D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maniae schreef:
    Gaat er een ontzettend knappe jongen naast me zitten in de trein, die ook nog tegen me begint te praten. Ben ik zo'n schijtlaars die niks terug durft te vragen ._.

    Ga met hem praten!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maniae schreef:
    Gaat er een ontzettend knappe jongen naast me zitten in de trein, die ook nog tegen me begint te praten. Ben ik zo'n schijtlaars die niks terug durft te vragen ._.




    That ain't right.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ben best wel tevreden met m'n examencijfers. Alleen jammer dat ik net 0,1 punt tekort kwam voor een 6 bij economie. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh god, Ed


    'Darling, just hold on'

    Gatsby schreef:
    (...)



    That ain't right.

    Looooool. Ik moest echt hardop lachen bij deze gif. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ga met hem praten!


    Ik zit al niet meer in de trein :c

    Gatsby schreef:
    (...)



    That ain't right.


    I know D:
    Ik heb er nu ook wel spijt van :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morgen nog Frans en Economie, en dan heb ik de moeilijkste vakken deze trap al gehad.

    Ik hou niet eens van Justin Bieber en Chris Brown, maar ik luister wel naar 'Next to you', weird yo


    'Darling, just hold on'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Da fuck? Waarom is mijn eerste schooldag midden in de week? woensdag 28 augustus.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~