• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:36 ]

    Mij maakt 't niks uit, maar als 't voor die mensen een probleem is vind ik het geen probleem als het veranderd wordt.


    26 - 02 - '16

    Nou ja, mij boeit het echt niet of mensen zien wat ik lees. Ik vind het prima zoals het is, maar ja. Beter komt er een optie zodat je dat kunt afschermen als je dat wilt.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 16:40 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alecia schreef:
    Mij maakt 't niks uit, maar als 't voor die mensen een probleem is vind ik het geen probleem als het veranderd wordt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het wel een goed idee. Toen ik het programmeerde had ik me niet echt met privacy bezig gehouden. Maar ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat iedereen precies kan zien wat jij hebt gelezen.

    Zal het binnenkort even programmeren.


    Dit is mijn signature...

    Tegen.
    Ik zie het nut er niet echt van in en ik vind het juist wel prettig om te kunnen zien wie mijn hoofdstukken hebben gelezen. Waarom zou je per se willen verbergen dat je iets hebt gelezen? Zijn er dingen die je "stiekem" leest? :')
    En als het echt per se nodig is dat het niet te zien valt dat je een hoofdstuk hebt bekeken, kan het ook niet heel veel moeite zijn om even uit te loggen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alecia schreef:
    Mij maakt 't niks uit, maar als 't voor die mensen een probleem is vind ik het geen probleem als het veranderd wordt.

    ^^


    -

    Aan de ene kant vind ik dit persoonlijk een beetje nutteloos en ga ik akkoord met Square. Maar aan de andere kant kan ik er ook wel inkomen dat het misschien voor sommigen storend kan zijn, maar dat snap ik dan bv zelf niet.
    Ik zou het eerder of gewoon laten of de functie volledig uitschakelen. Dat je het helemaal van niemand expliciet meer ziet, maar wel nog het aantal personen dat het hoofdstuk heeft gelezen.


    And in that moment, we were infinite.

    Square schreef:
    Tegen.
    Ik zie het nut er niet echt van in en ik vind het juist wel prettig om te kunnen zien wie mijn hoofdstukken hebben gelezen. Waarom zou je per se willen verbergen dat je iets hebt gelezen? Zijn er dingen die je "stiekem" leest? :')
    En als het echt per se nodig is dat het niet te zien valt dat je een hoofdstuk hebt bekeken, kan het ook niet heel veel moeite zijn om even uit te loggen.


    Stel je voor, men komt te weten dat ik 16+ stories lees :Y)
    No, just kidding :'D

    Ik snap dat sommigen 'anoniem' willen blijven wanneer ze iets lezen, maar zelf denk ik er hetzelfde over als Square ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Square schreef:
    Tegen.
    Ik zie het nut er niet echt van in en ik vind het juist wel prettig om te kunnen zien wie mijn hoofdstukken hebben gelezen. Waarom zou je per se willen verbergen dat je iets hebt gelezen? Zijn er dingen die je "stiekem" leest? :')
    En als het echt per se nodig is dat het niet te zien valt dat je een hoofdstuk hebt bekeken, kan het ook niet heel veel moeite zijn om even uit te loggen.


    Of om een ander account aan te maken voor je 'geheime' dingetjes.
    Ik vind het onzin, je leest ze dus anderen kunnen dat ook gewoon moeten kunnen zien, anders moet je die dingen maar gewoon niet lezen.


    Your make-up is terrible

    Als er mensen zijn die daar behoefte aan hebben, zou ik er eigenlijk geen probleem mee hebben, maar om eerlijk te zijn vind ik het vrij nutteloos. Eigenlijk ben ik het dus helemaal met Square eens^^


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Nutteloos ja, maar opzich snap ik het wel voor de mensen die het willen.

    Square schreef:
    Tegen.
    Ik zie het nut er niet echt van in en ik vind het juist wel prettig om te kunnen zien wie mijn hoofdstukken hebben gelezen. Waarom zou je per se willen verbergen dat je iets hebt gelezen? Zijn er dingen die je "stiekem" leest? :')
    En als het echt per se nodig is dat het niet te zien valt dat je een hoofdstuk hebt bekeken, kan het ook niet heel veel moeite zijn om even uit te loggen.


    Some people are art and do art at the same time

    Alecia schreef:
    Mij maakt 't niks uit, maar als 't voor die mensen een probleem is vind ik het geen probleem als het veranderd wordt.


    Bad decisions make good stories.

    Alecia schreef:
    Mij maakt 't niks uit, maar als 't voor die mensen een probleem is vind ik het geen probleem als het veranderd wordt.


    This^^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik vind het zwaar onnodig. Als je niet wilt dat mensen weten dat je het leest, moet je het maar niet lezen :'D Of een tweede account aanmaken.

    Maar Rutger voegt het al toe, dus ertegen zijn heeft geen zijn ;p

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 18:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.