• Ik snap niet dat mensen die examens kunnen stellen.
    En dan wel 15 examens.
    Je verpest het voor heel Nederland.
    Bijna iedereen moet wel een examen opnieuw maken.
    En dat gaat dan weer ten kosten van een herexamen.
    Wat vinden jullie er van en moeten jullie examens opnieuw maken?


    Dreams are like stars. You may never touch them, but if you follow them. They will lead you to your destiny.

    Ik vind het heel erg voor iedereen die nu de dupe ervan is. Heel veel succes!!


    -

    Ik zeg afschieten maarja, of zorgen dat ze als zwervers verder kunnen leven.
    Ik heb het mazzel dat ik vmbo ben ik moet alleen een dag wachten dus dat is nog te doen.
    Het zou echt vies zijn als havo vwo alles op nieuw zou moeten doen, echt heel veel mensen hebben nu vakantie problemen enz


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Die mensen zijn rond de 18 he. Je zou zeggen dat je dan toch al volwassen bent en zoiets gewoon niet doet?!?!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:22 ]

    Krull schreef:
    Die mensen zijn rond de 18 he. Je zou zeggen dat je dan toch al volwassen bent en zoiets gewoon niet doet?!?!


    26 - 02 - '16

    Ik snap het nu niet om een examen te stelen. Echt gewoon idioot.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het hele land hoeft die dingen toch niet over te maken, want alleen het Frans examen is waarschijnlijk verspreidt door Nederland. Alleen die scholengemeenschap heeft er last van, toch?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Het hele land hoeft die dingen toch niet over te maken, want alleen het Frans examen is waarschijnlijk verspreidt door Nederland. Alleen die scholengemeenschap heeft er last van, toch?


    Ik heb net het NOS journaal gekeken en ze zijn nog aan het beslissen over wat er landelijk gebeurt. Het is in theorie mogelijk dat sommige examens wel overal opnieuw moeten worden gemaakt, al zijn daar natuurlijk een heleboel mensen op tegen. Op die school waar de examens zijn gestolen zelf moeten de leerlingen sowieso álle examens opnieuw maken.
    Ik heb op dit moment vooral heel veel medelijden met die leerlingen, eigenlijk. De meesten van hen hebben immers helemaal niets gedaan. Denk je dat je er eindelijk vanaf bent, gebeurt er zoiets. Ik moet er niet aan denken. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mebarak schreef:
    Het hele land hoeft die dingen toch niet over te maken, want alleen het Frans examen is waarschijnlijk verspreidt door Nederland. Alleen die scholengemeenschap heeft er last van, toch?

    Ja, maar je weet nooit precies wie de examens wel of niet te zien gekregen heeft. Je kan er natuurlijk via vrienden/kennisen van die school aan gekomen zijn...
    Poeh, wat een gedoe ook met die examens. Ik vind het echt ontzettend lullig voor degenen die er nu de dupe van zijn. Nu maar hopen dat dit zich niet herhaalt als ik straks eindexamen moet doen, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ze zullen er hopelijk wel van geleerd hebben en zoiets niet snel weer uithalen...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb net het NOS journaal gekeken en ze zijn nog aan het beslissen over wat er landelijk gebeurt. Het is in theorie mogelijk dat sommige examens wel overal opnieuw moeten worden gemaakt, al zijn daar natuurlijk een heleboel mensen op tegen. Op die school waar de examens zijn gestolen zelf moeten de leerlingen sowieso álle examens opnieuw maken.
    Ik heb op dit moment vooral heel veel medelijden met die leerlingen, eigenlijk. De meesten van hen hebben immers helemaal niets gedaan. Denk je dat je er eindelijk vanaf bent, gebeurt er zoiets. Ik moet er niet aan denken. ><

    Toch alleen de examens die waren gestolen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja, mijn vrienden hebben er nu grotendeels last van. Ik heb gelukkig al examen gedaan, volgend jaar weer. Maar het lijkt me echt hartstikke rot om nu examen gedaan te hebben en helemaal in spanning moeten afwachten of je het wel of niet over moet doen. :S Echt hoor, het is al fout om examens te stelen, maar als je ze gestolen hebt, denk ik van, tja hou dan je kop en ga het niet openbaar maken, dan krijg je dit soort shit. En natuurlijk, stelen is niet goed, maar als je het doet, doe het dan goed...

    Ik hoop voor iedereen die examen heeft gedaan dat het niet opnieuw hoeft!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn zus heeft toch gewoon de uitslag gekregen; ze is geslaagd!

    we mogen een half uur wachten op het antwoord...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sempra schreef:
    Mijn zus heeft toch gewoon de uitslag gekregen; ze is geslaagd!

    Gefeliciteerd! (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Sempra schreef:
    Mijn zus heeft toch gewoon de uitslag gekregen; ze is geslaagd!


    Gefeliciteeeeerd C;


    26 - 02 - '16

    Sempra schreef:
    Mijn zus heeft toch gewoon de uitslag gekregen; ze is geslaagd!
    Gefeliciteerd!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf