• Ik snap niet dat mensen die examens kunnen stellen.
    En dan wel 15 examens.
    Je verpest het voor heel Nederland.
    Bijna iedereen moet wel een examen opnieuw maken.
    En dat gaat dan weer ten kosten van een herexamen.
    Wat vinden jullie er van en moeten jullie examens opnieuw maken?


    Dreams are like stars. You may never touch them, but if you follow them. They will lead you to your destiny.

    Áls ik mijn examens opnieuw moet maken, moet ik vijf van de zes opnieuw maken..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bij mij spand het er heel erg om of ik wel/niet geslaagd ben.
    Het laaste waar ik op zit te wachten is dat ik niet geslaagd ben, maar een dag langer wachten... BLEH!
    Verschrikkelijk. Zat dus gisteren al de hele dag in spanning voor vandaag, en vandaag de hele dag voor morgen... ):

    Op een gammel bootje richting thuisland sturen zou ik zeggen.

    Het is bekend, vwo'ers, havisten en vmbo'ers buiten het IBM hoeven de examens niet over te doen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben zó opgelucht. Anders had ik al mijn examens opnieuw moeten maken, nu duidelijk is dat ook economie van havo gestolen is.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik had sommige best over willen doen, ze gingen nu niet echt denderend of zo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jankowski schreef:
    Het is bekend, vwo'ers, havisten en vmbo'ers buiten het IBM hoeven de examens niet over te doen


    eeeehm dat ligt eraan...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    eeeehm dat ligt eraan...
    Waaraan?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    als je geen voorkennis hebt of geen opmerkelijke punten hebt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat ik eigenlijk niet snap: als het merendeel op die school VMBO doet, waarom is daar dan maar één toets van gestolen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Wat ik eigenlijk niet snap: als het merendeel op die school VMBO doet, waarom is daar dan maar één toets van gestolen?

    Twee daders die opgepakt zijn deden allebei examen voor havo. Ik denk dat het vooral daardoor komt.


    Take risks and conquer your fears.

    Maniae schreef:
    Wat ik eigenlijk niet snap: als het merendeel op die school VMBO doet, waarom is daar dan maar één toets van gestolen?
    Ik zie de humor er sowieso niet van in. Wat bezielt je om examens te jatten. Als je andere mensen wilt lastigvallen, ga je maar belletje lellen of zo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jankowski schreef:
    (...)Ik zie de humor er sowieso niet van in. Wat bezielt je om examens te jatten. Als je andere mensen wilt lastigvallen, ga je maar belletje lellen of zo


    .. Denk je dat het een grap is? Die jongens willen gewoon een diplomaatje halen..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    .. Denk je dat het een grap is? Die jongens willen gewoon een diplomaatje halen..
    Naja, ik weet niet wat er in hun hoofden omgaat?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vind het eigenlijk wel hardstikke stom dat de jongeren van die school het examen wél over mogen doen...

    Esaqar schreef:
    Vind het eigenlijk wel hardstikke stom dat de jongeren van die school het examen wél over mogen doen...


    Agreed. Ik had ze geen herkansing gegeven. Dat verdienen ze niet.


    26 - 02 - '16