• Ik heb zelf een story geschreven, genaamd Behind the walls! Het zou leuk zijn als jullie even zouden willen kijken! ;)
    Verder mogen jullie hier natuurlijk je eigen stories plaatsen!

    X Marissa1D

    Behind the walls - Harry Styles

    Trailer:



    I know love exists,
    I think it's somewhere in my heart.
    And that might be the reason why it's difficult to give it.
    Why it's dangerous share it.
    It's impossible to give my heart when it's stuck in my body.
    You can't simply get inside and take my heart away.
    There is only one way to get it.
    That way is to cut in my chest.
    But if you'd do that,
    you would mess with my protection.
    And you would hurt me so much,
    That you'd lose me.
    After I'd die.





    Nederlands geschreven
    Engels gesproken
    One Direction bestaat


    Jessica wordt afgezonderd van de buitenwereld. Haar moeder zegt dat de wereld alleen maar pijn doet en je verdriet geeft. Maar Jessica wil zelf uitzoeken hoe de wereld in elkaar zit samen met haar zelfbedachte vriend 'someone', die ze vaak brieven schrijft. Als 'someone' dan op een dag echt tevoorschijn komt, doet ze dit ook. Harry Styles laat haar alle kanten van de wereld zien, en samen beleven ze mooie, maar ook heftige momenten. De wereld lijkt helemaal niet zo erg te zijn, maar dan komt Jessica erachter waarom haar moeder haar nooit naar buiten liet. Ze komt achter het grote geheim dat haar moeder altijd voor haar had verzwegen. Voor Harry lijkt Jessica ineens van de wereldbol te verdwijnen, waardoor ook voor hem een oud drama weer tegenwoordige tijd wordt.


    Een verhaal met:
    * Drank- en drugsproblemen
    * Geweld
    * Dwangarbeid
    * Liefde
    * En nog veel meer..


    “En wanneer hij sterft, verbind hem met de sterren, en hij zal het hemellicht laten wederkeren, zodat de aarde niet langer in een eeuwige nacht zal rusten."
    # Sci-Fi, Onbekende personen, Actie

    # 12+


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."



    Vele eeuwen na de val van het Romeinse Rijk en nog meer eeuwen na het oude Griekenland, is alles erop vooruit gegaan. Maar voor sommigen is de vete nog intact. Twee groepen, de Romeinen en de Grieken, houden de oude vete in stand. Omdat ze nog steeds in de goden geloven. Ze geloven nog steeds in hun goddelijke helft.






    Start: 19/06/2013
    Language: Dutch
    Genre: Fantasy, Action, Unknown Characters
    Written by Silverton

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 13:41 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/117985/a-dream-costs-nothing-unless-you-want-it-to-come-true-ft-niall-horan/
    [/url]
    I made a lot of mistakes in the past, I don't want to make them again, but everytime I see you, you make me smile and feel good. You make me wanne love you. Love can be beautiful but it can also hurts. I want you to let me feel special, to let me feel yours, to let me know you care about me. I want you to remember me, to stay with me, but I'm afraid, you will forget me. I wish I could tell you. But the words would come out wrong
    I love you, I really do, but I can't, I don't want to lose you.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind


    ,,You are my lightweight, Demi'' he whispers softly in my ear. And for the first time in my life, I truly believe someone loves me. And I love him back.


    Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    Genres: Fanfiction || Drama || Romantiek
    Hoofdpersonen: Demi Lovato || Niall Horan
    Bijpersonen: Selena Gomez || Miley Cyrus || Taylor Swift || Zayn Malik || Harry Styles || Liam Payne || Louis Tomlinson






    Alice was achttien toen ze te horen kreeg dat ze een ernstige ziekte had. Elke dag gingen er wel vriendinnen bij haar op bezoek in het ziekenhuis, maar ze verveelde zich er dood.

    Maar wat als ze een jongen ontmoette?
    Wat als die jongen de kans kreeg besmet te raken?


    > Dying
    > Liam Payne
    > © Scorpia


    Some people are art and do art at the same time

    I've missed you is mijn nieuwe storie, en ik ben al een tijdje bezig met Tattoo Buddy. Mijn andere stories (de meeste 1D) zijn allemaal afgelopen. Het zou superleuk zijn als je een kijkje neemt en abo (?) x

    I'm a killer. Malik

    WANTED





    "Don't judge my choices if you don't understand my reasons"


    "I want to spent every socond with you"



    Records:
    Abo: 63
    Kudo: 200
    Bladwijze: 20


    *Ned full
    *Zayn Malik
    *Scarlett Khatrine
    *Murderer boy
    *Rich girl
    *Love
    *Drama
    *beginnen bij 10 abo's
    *Neem abo We waarschuwen niet


    Live is what you make, so make it beautiful



    The Revenge Of The Hand.
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The North, Has just begon.


    Whut

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -

    http://www.quizlet.nl/stories/119050/my-sweet-revenge--zayn-malik/

    "You hurt me."
    ~
    "It was nothing, only joking."
    ~
    "Deep down you hurt me."
    ~
    "I take revenge on you, Zayn."

    ~ Jess Wilder
    ~ Zayn Malik
    ~ One Direction bestaat
    ~ Neem abo, ik waarschuw niet
    ~ Door xAtalantax

    Records
    ~ 11 abo's
    ~ 1 bladwijzer
    ~ totaal 15 kudo's


    Real bands save fans, real fans save bands.

    Together • The Vampire Diaries



    Als Damon Salvatore een dag naar New York is, ontmoet hij daar een heks die zich voordoet als een waarzegster. Ze vertelt hem hoe hij zijn jeugdliefde Katherine Pierce kan vergeten en hoewel Damon eerst afstand houdt van haar verhalen, is hij geïnteresseerd. Damon Salvatore besluit om naar Mystic Falls terug te keren, samen met zijn jongere broertje. Hier in Mystic Falls, ziet Damon hoe Jessica Black opgeroeid tot een schitterende, volwassen vrouw. Damon wijkt geen moment van Jessica's zijde af en samen zijn ze het ideale liefdeskoppel. Maar er ligt gevaar op de loer en hun geluk lijkt niet voor altijd te duren.


    Chaos is a ladder.

    Door alleen maar deze story te promoten, promoot ik er veel meer.



    Stories of everybody, about everything


    Queer zijn is gewoon alles

    Heey! Ik ben een nieuw Stylinson story begonnen, miss een kijkje?

    Fly away || Larry Stylinson

    Het gaat over Louis Tomlinson, hij komt op een nieuwe school, waar iedereen bang is voor Styles en zijn groepje, behalve als ze er zelf bij horen. Louis is vaak gepest, een van de redenen waardoor hij van school is veranderd. Hij hoopt dat hij op deze school niet gepest wordt, of in elkaar geslagen wordt, zoals op zijn vorige school. Maar of dat allemaal goed gaat?

    ×


    Smile :)

    Summetime Of Our Lives with Harry Styles

    The hottest place on earth just became even hotter!

    | Summer Storie |


    Surfers Paradise