• Ik heb zelf een story geschreven, genaamd Behind the walls! Het zou leuk zijn als jullie even zouden willen kijken! ;)
    Verder mogen jullie hier natuurlijk je eigen stories plaatsen!

    X Marissa1D

    Behind the walls - Harry Styles

    Trailer:



    I know love exists,
    I think it's somewhere in my heart.
    And that might be the reason why it's difficult to give it.
    Why it's dangerous share it.
    It's impossible to give my heart when it's stuck in my body.
    You can't simply get inside and take my heart away.
    There is only one way to get it.
    That way is to cut in my chest.
    But if you'd do that,
    you would mess with my protection.
    And you would hurt me so much,
    That you'd lose me.
    After I'd die.





    Nederlands geschreven
    Engels gesproken
    One Direction bestaat


    Jessica wordt afgezonderd van de buitenwereld. Haar moeder zegt dat de wereld alleen maar pijn doet en je verdriet geeft. Maar Jessica wil zelf uitzoeken hoe de wereld in elkaar zit samen met haar zelfbedachte vriend 'someone', die ze vaak brieven schrijft. Als 'someone' dan op een dag echt tevoorschijn komt, doet ze dit ook. Harry Styles laat haar alle kanten van de wereld zien, en samen beleven ze mooie, maar ook heftige momenten. De wereld lijkt helemaal niet zo erg te zijn, maar dan komt Jessica erachter waarom haar moeder haar nooit naar buiten liet. Ze komt achter het grote geheim dat haar moeder altijd voor haar had verzwegen. Voor Harry lijkt Jessica ineens van de wereldbol te verdwijnen, waardoor ook voor hem een oud drama weer tegenwoordige tijd wordt.


    Een verhaal met:
    * Drank- en drugsproblemen
    * Geweld
    * Dwangarbeid
    * Liefde
    * En nog veel meer..







    I hope that the world stops raining,
    Stops turning his back on the young.
    See nobody here is blameless.

    I hope that we can fix all we've done,
    I really hope Martin can't see this,
    I hope that we still have a dream.

    I'm hoping change isn't hopeless.
    I'm hoping to start it with me,
    I just hope I'm not the only one.

    Yeah, I just hope I'm not the only one.

    - Hope by Emeli Sandé



    Young Adult || 14+ || Start op: 12 augustus 2013 || Alle rechten voorbehouden tot Phantasticae || Soundtrack


    Ter inleinding:
    Tijd, oorlogen en haat hebben duidelijke littekens achtergelaten in het continent dat ooit Europa was. Landgrenzen zijn langzaamaan verdwenen, nationaliteiten hebben zich vermengd en de armoede vreet zich een weg door het land, de Chaos.

    De huidige bevolking is verdeeld in drie groepen: de mensen van de Chaos, kortweg de Chaos, de Potentis, rijke wrokken die zinderen op absolute macht en de Afgezonderden, mensen die niets met de oorlog te maken willen hebben en bij elkaar wonen in afgesloten gemeenschappen.

    Terwijl de Afgezonderden hun ogen gesloten houden voor de wreedheden, die hen omringen, en de Chaos en de Potentis elkaar afslachten, hebben enkele zielen hun handen samengevouwen. Ze willen een eind maken aan de onzekerheid, armoede en oorlogen. Het twintigjaren-plan wordt zorgvuldig tot in de puntjes uitgewerkt en alles loopt op rolletjes.

    Op de kliffen in Noord-Frankrijk, waar ooit boten van Calais naar Dover voeren, wordt in het geheim een oud fort opgeknapt. Afgeschermd door een groot, donker woud dat is opgerezen tussen de ruïnes van wat ooit het departement Pas-de-Calais was, groeien enkele honderden jonge meisjes op. Deze wezen komen binnen in de leeftijd van één tot zeven jaar. De allereerste lading, onder wie de tweeling Cahira en Irina, heeft nu de leeftijd van 18 bereikt, ze hebben hun opleiding met succes afgesloten en zijn klaar om hun missie te volbrengen: het redden van Europa.


    Chasing goals.

    Curious Adversity || Onbekende Personen


    "This is part of life. The way it should be."
    "I've never known life the way others have known it."
    "Don't worry, you still can."
    "Why do you care so much about me doing whatever it is I'm supposed to do in this world?"
    "I just... I just want you to see what beauty there can be in life."

    ~

    "So this is what you call beauty?"
    "I guess I was wrong."


    - Onbekende personen, Science Fiction
    - Geschreven in het Engels
    - In ontwikkeling


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik schrijf gewoon mijn levensverhaal :p ik heb geen lange uitleg er voor , het is mijn leven in een verhaal en ja .... dat is het :D


    after the falling rain the world will shine again ! be happy good times will come !



    Why does it feel so good but hurt so bad
    My mind keeps saying
    Run as fast as you can
    I say I'm done but then you pull me back
    I swear you're giving me a heart attack
    Troublemaker!
    Cintayou ®


    KLIK
    HIER
    MAAR
    Double Trouble • Harry Edward Styles

    Love You More ~ Lilo Paynlinson



    Every new morning when I see you again
    You look like you did before, only prettier
    Every day I love you more.

    Love You More ~ Lilo Paynlinson


    It's for those who dare to fucking dream

    Bloodsuckers...






    Ooit over na gedacht hoe de wereld zou kunnen eindigen? Vele denken door natuurrampen. Overstromingen, vulkanen, de zon die sterft. Maar wie zegt dat het zo gebeurd?
    Destiney denkt hier soms overna, maar al snel word haar vraag beantwoord. Een virus breekt uit en niet zomaar een virus.
    Een virus dat iemand laat sterven ,maar ook weer terug laat komen. Een virus dat van iemand een vampier maakt.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    School of secret and the septet vires



    http://www.quizlet.nl/stories/123892/school-of-secret-and-the-septet-vires/

    Maggy Arwens gaat naar een kostschool voor bijzondere mensen.
    Ze maakt al gauw vrienden op die school, maar als ze er gewend is
    op die school gebeuren er rare dingen. Ze ziet opeens rare gebeurtenissen van
    mensen die er helemaal niet zijn. En ze ziet telkens
    gebeurtenissen van het verleden. Als ze paar mensen van school goed
    leert kennen dan ontdekt ze wat hun allemaal zijn. Niet alleen hun, maar
    ook haar zelf, maar er dreigt gevaar op die school.
    Slecht mensen willen misbruik maken van hun.
    Dit is het verhaal over een meisje met een gave.

    Verhaal over vriendschap
    liefde
    haat
    angst


    yo people

    When I saw you for the first time,


    I was directly in love with you.
    Youre beatiful eyes,your cute smile
    and your rose blushing cheeks.
    Maybe you don't feel the same
    And the many problemes in the future.
    But I'm not going to stop
    until you say you love me











    I wrote your name into the sky,
    but the wind blew it away.
    I wrote your name into the sand,
    but the waves washed it away.
    I wrote your name into my heart,
    and forever it will stay.



    *Niall J. Horan
    *One direction (bestaat)
    *Bevaat sex, geweld en groftaalgebruik
    *start: 16-09-2013
    *einde: IDK....mwhihi (yeah)


    Het gaat over een onzeker meisje genaamd Lucy. Ze werkt bij de Starbucks en is profecioneel danseres (althans dat wil ze worden :D) Op een dag ontmoet ze Niall waar ze direct verliefd op is. In dit verhaal lees je wat er allemaal gebeurd tussen hun. Vinn Nialler haar soms ook leuk??...who knows :O

    genres: Romantiek, drama en fanfiction


    Love life

    Up, down, turn around;
    please don't let me hit the ground
    Tonight I think I'll walk alone;
    find my soul as I go home


    | Onbekende Personen |
    | Fictie |
    | Nederlands schreven |

    They think they killed her, the last angel. But thinking is dangerous.

    Soundtrack - ©Incedunt

    21-9-'13 - [Bezig]


    Link

    Mijn story heetWhere Angels Die,
    Er is al in geen duizend jaar een levende engel op aarde geweest, als er één word geboren is al de hoop op haar gevestigd. Om de oorlog tussen half-engelen te beëindigen. Ze word echter vermoord voor haar 17de verjaardag en de dag dat ze haar krachten krijgt. Het verhaal volgt de 16-jarige Caitlyn, wiens tweeling zus omgekomen is na 6 maanden in coma te hebben gelegen. Als ze op een dag door een verband van gebeurtenissen te maken krijgt met een wereld voor engelen, demonen en vreemde wezens.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 20:21 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    http://www.quizlet.nl/stories/124986/i-kill-him--niall-horan/


    wil je aub een kijkje nemen???
    xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Klinkt leuk!

    Dit is het eerste deel uit een gloednieuwe reeks, door mij bedacht.

    Dit verhaal speelt zich in de toekomst af. Om precies te zijn in het jaar 2325.
    Er is een nieuwe planeet ontdekt waar ook, net zoals op de Aarde, al eeuwenlang mensen leven. Of nou ja, mensen; Ze hebben dezelfde bouw en lichaam als mensen, maar een gouden huidskleur.
    Na maandenlange bestudering van deze planeet, besluiten ze om er mensen van de Aarde er naar toe te sturen. De reis naar de planeet duurt 1 week en ze zullen er 1 jaar verblijven.
    Maar omdat ze niet allemaal wetenschappers erheen willen sturen, maken ze er een wedstrijd van.
    10 tieners tussen de 16 en 20 jaar, 5 volwassenen (waaronder 2 verpleegsters, 2 wetenschappers en 1 lerares) worden uitgeloot. Van verschillende afkomsten, verschillende landen en verschillende talen, zijn ze noodgedwongen om in het Engels met elkaar te communiceren. (Ik schrijf alles gewoon in het nederlands)
    Hun komst levert enig wantrouwen op. Na een maand in de gevangenis komen ze vrij en kunnen ze eindelijk de nieuwe planeet zien. Dit gaat niet zonder problemen natuurlijk. Er ontstaan nieuwe vriendschappen, liefdes en vijanden. Eerst lijkt het geen kwaad, maar wanneer er oorlog op de planeet uitbreekt en hun raket daarbij wordt geraakt, zijn ze noodgedwongen om langer te blijven. Er is geen communicatie meer met de Aarde, twee groepen op de planeet voeren oorlog en zij zitten er middenin. En was de bom op de raket wel een ongeluk? Was het geen opzet? Hoe loopt dit af?

    Dit verhaal lees je vanuit Larissa, een 18 jarig meisje dat ook uitgeloot is.

    Klik!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hate at first sight. - Louis William Tomlinson <3
    Door: LouisT91
    Laura, een meisje van 19 is onlangs verhuist naar Doncaster samen met haar moeder nadat haar ouders zijn gescheiden. Daar ontmoet ze een jongen, Louis Tomlinson. Laura weet niets over Louis, en kent hem ook niet. Vanaf het moment dat zij hem voor het eerst aankijkt, weet Laura al dat zij hem haat.

    Niets is wat het lijkt, want tussen haat en liefde ligt een dunne lijn.




    Hate at first sight is een meeslepend verhaal die jou in details alles zal vertellen over de haatgevoelens van Laura tegenover Louis. Een rollercoaster aan gevoelens, waaronder verdriet, haat, liefde en geluk.


    Waarschuwing!!!!!
    Deze story is 16+
    Als je nog geen 16 bent, raadt ik je af te beginnen met lezen in verband met grof taalgebruik, seksuele scènes en schokkende gedachtelijnen.

    http://www.quizlet.nl/stories/124963/hate-at-first-sight--louis-william-tomlinson-lt3/

    http://www.quizlet.nl/log.php?id=23202

    Een column wat over de ware liefde gaat.
    Zou je de column willen beoordelen??(lol)


    Just be yourself

    When no one can see you gaat over Kelly, die op een dag wakker word... en onzichtbaar is. De enige die haar kan zien, is voetballer-in-spé Jordi, die met zijn hoofd bij hele andere dingen zit. Een meisje dat alleen hij kan zien, kan hij er helemaal niet bij gebruiken!
    Toch helpt hij haar om op zoek te gaan naar een methode om haar weer zichtbaar te krijgen, maar dat valt niet mee: het lijkt wel alsof iedereen hen probeert tegen te werken.

    Een verhaal over vriendschap en liefde op een wel heel bijzondere manier.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain