• Ik heb zelf een story geschreven, genaamd Behind the walls! Het zou leuk zijn als jullie even zouden willen kijken! ;)
    Verder mogen jullie hier natuurlijk je eigen stories plaatsen!

    X Marissa1D

    Behind the walls - Harry Styles

    Trailer:



    I know love exists,
    I think it's somewhere in my heart.
    And that might be the reason why it's difficult to give it.
    Why it's dangerous share it.
    It's impossible to give my heart when it's stuck in my body.
    You can't simply get inside and take my heart away.
    There is only one way to get it.
    That way is to cut in my chest.
    But if you'd do that,
    you would mess with my protection.
    And you would hurt me so much,
    That you'd lose me.
    After I'd die.





    Nederlands geschreven
    Engels gesproken
    One Direction bestaat


    Jessica wordt afgezonderd van de buitenwereld. Haar moeder zegt dat de wereld alleen maar pijn doet en je verdriet geeft. Maar Jessica wil zelf uitzoeken hoe de wereld in elkaar zit samen met haar zelfbedachte vriend 'someone', die ze vaak brieven schrijft. Als 'someone' dan op een dag echt tevoorschijn komt, doet ze dit ook. Harry Styles laat haar alle kanten van de wereld zien, en samen beleven ze mooie, maar ook heftige momenten. De wereld lijkt helemaal niet zo erg te zijn, maar dan komt Jessica erachter waarom haar moeder haar nooit naar buiten liet. Ze komt achter het grote geheim dat haar moeder altijd voor haar had verzwegen. Voor Harry lijkt Jessica ineens van de wereldbol te verdwijnen, waardoor ook voor hem een oud drama weer tegenwoordige tijd wordt.


    Een verhaal met:
    * Drank- en drugsproblemen
    * Geweld
    * Dwangarbeid
    * Liefde
    * En nog veel meer..

    Secret Danger.
    Het gaat over een meisje genaamd skye.
    Ze woont alleen met haar zus en broer, haar ouders zijn weg.
    - onbekende personen
    - avontuur


    together through the storm.

    Your Side of the bed || Harry Styles

    staat nog maar net online,
    Neem een kijkje als je wil (flower)


    Love Life

    best song ever • Malik

    hope u like it x


    your smile looks adorable on you, you should wear it more often.

    Hey, ik heb hier 3 stories die aan je eisen voldoen :P, misschien zit er wel wat voor je tussen!
    Laat me maar weten wat je ervan vind :)




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart! Versie 1 heeft zo'n 16 hoofdstukken, versie 2 heeft er al 6! :)
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    Ik ben momenteel te druk met het inhalen van andere stories die ik beloofd had nog te lezen :X Misschien later, sorry.
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat
    er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    ‘‘Lieke, het is waar - ze heeft zelfmoord gepleegd. Echt.’’
    ‘‘Niet liegen Harry. Ze ligt gewoon naast me, toch Lotte?’’
    ‘‘..’’
    ‘‘Lotte! Praat!’’


    Schrijfwedstrijd SOTY
    Subgenre: Jeugdfantasy/Crossover


    Some people are art and do art at the same time

    •••••••••••••••••••••••••••

    She's my best friend.
    No, she's mine.
    Are they twins?






    •••••••••••••••••••••••••••
    You look like me.
    I look like you.
    Are we sisters?






    • One Direction bestaat niet.
    • Niall Horan
    • Harry Styles
    • Alice Avery
    • Jenna Marin
    • Start: 28 - 07 * 2013
    • Eind: ~
    • Record:
    • blackXwhite©
    • HarrysWife©
    •KLIK!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Wat als je nou niet van korte rokjes en hoge hakken houdt maar je op een school vol tuttige meisjes zit? Wat als je juist heel verlegen bent en iedereen om je heen te zelfzeker lijkt? Wat als je niet houdt van pizza maar er niets anders is dan diepgevroren, vreselijke (juist, ja) pizza? Mauds leventje verloopt niet volgens plan maar wanneer ze de charmante Matthew tegenkomt blijkt alles op zijn plaats te vallen. Toch?



    • Genres: romantiek, drama, teen fiction, (actie)
    • ©LongWayDown
    • Start: 12-08-'13
    • Einde: -.


    Ik begin pas 12 augustus aangezien ik dan terug ben uit Italië en ik die vakantie ga gebruiken als inspiratiebron. Het zou heel fijn zijn als je al een abo zou nemen en gewoon afwacht. Ook reactie's zijn geweldig! Als je graag One Direction leest, ik ga misschien Liam als mannelijke 'hoofdrol' gebruiken. (:

    Linkje erbij ^^

    One special girl ~ft. Draco Malfoy



    It's just one family.
    One family, that can change everything.
    But this time, it's just one girl.. that can change everything.



    I will always strive to live within the light.

    http://www.quizlet.nl/stories/120017/obsessed-about-blooda-vampire-story/

    Wat zou jij doen? als er ineens wordt verteld dat je een vampier bent? dat je mensen kan doden? dat je onsterfelijk bent?

    Er is een meisje ter wereld gekomen, maar dit kind is niet normaal. Eens in de driehonderdduizend jaar wanneer alle planeten op één rij staan, wordt er een vampierbaby geboren. Een Pacem. Deze vampiers zijn bedoeld om oorlogen te winnen en de vrede te behouden tussen de vampiers, heksen en weerwolven. Maar als veertien-jarige ben je niet klaar om een oorlog te winnen. Ze zal trainen, vechten en keuzes moeten maken.
    Één meisje, één oorlog, één liefde en vijf meesters...

    [Obsessed about blood] een verhaal met spanning, fantasy, drama en romantiek.

    Spanning, Drama, OP en Fantasy
    XxxMe


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Free! Iwatobi swim club.

    Het meisje dat al jaren verdwenen is terug met een gloednieuwe start!
    Zo maakt ze een paar nieuwe vrienden en vindt ze zelfs misschien de liefde van haar leven.
    Een ding is zeker:
    Ze is verzot op zwemmen.

    Xxx Mellissa.


    Stay strong

    A Thousand Ways • Liam J. Payne



    Door de breuk van de Britse boyband One Direction hebben de vijf jongens die deze groep vormden geen contact meer met elkaar. Vooral voor Liam Payne is dit zwaar. Hij zag de vier andere leden als echte broers, die hij nu plots is kwijtgeraakt. Enkele maanden heeft hij zich volledig afgesloten van de buitenwereld, maar nu probeert hij zijn leven terug op te pakken.
    Liam voelt zowel verdriet als haat voor de vier andere jongens, omdat ze niets van hun laten horen. Voor één jongen is zijn haat het grootste en dat zal voor de grootste wending in zijn leven zorgen – maar daarvoor niet positief.


    Liam James Payne
    Elisabeth Kadee Hastings



    I'm so sorry. Please wake up!

    Een kort verhaal van ongeveer 10 hoofdstukken, bestaande uit 3 delen.




    # iheartgomez
    # Nederlands gesproken en geschreven
    # Start op 15 augustus 2013
    # Ik probeer zo regelmatig mogelijk te posten


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk


    Whispering waves

    Hoe anti-sociaal in radicaal kan veranderen


    Romy, een zestienjarig meisje dat al sinds haar kleutertijd weinig tot geen vriendinnen heeft gehad, en daar naar eigen zeggen nog geen behoefte aan heeft. . Zij spendeert haar dagen lezend, muziek luisterend of schrijvend door en zit daarmee niemand in de weg.
    Ook op school is ze vrij onzichtbaar, tot ze de negentienjarige Richard per toeval ontmoet. Hij laat haar zien hoe ze zichzelf opnieuw tegen kan komen, al zal ze daar veel voor moeten opgeven.

    klik


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    •Abbigail Moore
    •Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.