• Er zit dus een jongen in mijn klas. Hij zweet enorm snel en stinkt ook heel erg. Een paar mensen uit onze klas hebben gebprobeerd aardig te vragen of 'ie deo wilt gebruiken, maar dan antwoord hij dat het niet hoeft. HEEFT HIJ SOMS NIET DOOR DAT 'IE STINKT?!
    Anyway, bij sommige vakken zit ik dicht bij hem en om de een of andere reden zit hiji altijd met zijn arm achter zijn hoofd en dan zit ik dus tegen die zweetplekken aan te kijken (cat)
    Any tips? Hebben jullie ook zo iemand in je klas?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:29 ]

    Dat lijkt me niet erg fijn, bleh.
    Toen ik in de 2e klas zat, zat ik bij natuurkunde naast een jongen die ook altijd erg stonk. Hij at te veel van die nacho chips :Y)

    Nou, bij mijn oude klas was het altijd zo van, als jij geen deo wilt gebruiken dan doen wij het wel xD En dan besproeien we iemand volledig met deo als die voor je of naast je zit xD Maar dat is nogal wreed.

    Hmm wat je kan doen is het wat minder aardig zeggen, wat waarschijnlijk al gebeurd. Want als mensen ergens niet tegen kunnen dan worden ze gemener. Maar ik ben voor de truc om hem te besproeien onder deo xD dat blijft leuk.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Bij mijn examens in het begin van het schooljaar zat ik ook naast een kerel die stonk naar puberzweet.
    Niet zo echt fijn, gelukkig zat ik naast een raam.:Y)
    In ieder geval, als hij de goede raad van anderen niet wilt aanvaarden, zou ik het recht in zijn gezicht zeggen dat hij een geurtje heeft.
    Hoewel dat misschien niet meteen de beste/vriendelijkste methode is, is het misschien wel effectief.

    Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij wel degelijk deo gebruikt, maar dat het gewoon niets helpt omdat hij in de puberteit zit.
    Dat heb ik namelijk ook gehad en dat is echt verschrikkelijk gênant, alleen ging ik dan wel niet met mijn armen omhoog zitten, dus ja...
    Je kan misschien nog altijd een luchtverfrisser kopen en deze op de bank zetten indien het te erg wordt?:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat is echt zooo vies


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jankowski schreef:
    Dat is echt zooo vies


    Maar jij stinkt waarschijnlijk naar de McDonald (:

    OT; ik zou aardig proberen te zeggen dat hij echt wat deo op moet gaan doen, omdat de klas en jijzelf er last van hebben.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 17:09 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Lekker zelf terug gaan stinken. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Maar jij stinkt waarschijnlijk naar de McDonald (:
    Nee, om dat te voorkomen doe ik altijd juist te veel deo en parfum op HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lol, I'm laughing.
    Geniale reacties ;3

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Maar jij stinkt waarschijnlijk naar de McDonald (:

    OT; ik zou aardig proberen te zeggen dat hij echt wat deo op moet gaan doen, omdat de klas en jijzelf er last van hebben.

    Beter naar McDonald's dan naar zweet (:

    Ik ruik naar bloed. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ik ruik naar bloed. :Y)
    OMG ik ben Edward Cullen :9~


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Scorpia schreef:
    Ik ruik naar bloed. :Y)


    Waarom ruik jij naar bloed ;o

    Ik had ook zo iemand, gewoon in mijn gezicht zeggen, eens herhalen hoe leuk deo is, het voor zijn neus heel erg gebruiken zodat hij het ziet en anders heb je nog altijd de optie om hem met de hele klas te helpen!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jankowski schreef:
    (...)OMG ik ben Edward Cullen :9~


    Wat heb jij met Edward? (cat)

    Humphries schreef:
    (...)
    Beter naar McDonald's dan naar zweet (:


    That's true. Ik heb niets tegen de McDonald's geur. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Haha, ik ken het. Een meisje in mijn klas stinkt ook verschrikkelijk erg. Zij gebruikt daarentegen wel deo, maar het helpt niets.
    Vorig jaar vroeg ze aan een vriendin van me 'stink ik?' en m'n vriendin gewoon eerlijk zijn en 'ja' zeggen. In het begin van dit schooljaar deed ze er dan wel wat aan, maar na een week was de erge stank alweer terug.
    Nu, haar beste vriendin was een tijdje ziek en toen stonk ze niet meer. Ze rook ook niet fris, ze rook naar niets eigenlijk. Toen haar beste vriendin terug was, stonk ze weer. Misschien komt het door haar, maar ik weet het niet. :')
    Veel kan je er niet aan doen denk ik. Als ik straffe parfum op heb, dan ruik ik alleen mezelf, misschien helpt dat een beetje?


    Birds born in a cage think flying is an illness.