• Er zit dus een jongen in mijn klas. Hij zweet enorm snel en stinkt ook heel erg. Een paar mensen uit onze klas hebben gebprobeerd aardig te vragen of 'ie deo wilt gebruiken, maar dan antwoord hij dat het niet hoeft. HEEFT HIJ SOMS NIET DOOR DAT 'IE STINKT?!
    Anyway, bij sommige vakken zit ik dicht bij hem en om de een of andere reden zit hiji altijd met zijn arm achter zijn hoofd en dan zit ik dus tegen die zweetplekken aan te kijken (cat)
    Any tips? Hebben jullie ook zo iemand in je klas?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:29 ]

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Wat heb jij met Edward? (cat)
    Dat is mijn favoriete personage (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naar de leraar gaan en zeggen of je een andere plek mag omdat je tafelgenoot stinkt als de neten en weigert er iets aan te doen. Of je gaat naar de mentor en legt het probleem van zijn stank voor, zoda hij of zij he erop aan kan spreken. Of, een beeje gemeen, belt aar zijn huis en vertelt zijn vader of moeder van zijn stank-probleem en hij niet wilt luisteren naar klasgenoten.

    Ik heb ook een klasgenoot die door de pubertijd meer transpireert en die stinkt soms ook zó erg. Ik zit er een hoop vakken naast, dus op een gegeven moment heb ik dat tegen haar gezegd en tegen de mentor. Die belde de ouders. Ze stinkt nog steeds regelmatig, maar ik merk wel dat ze er veel voor doet, dat is wel tof van haar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het schooljaar is gelukkig bijna afgelopen :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    I know the feels


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jup. Wij hebben ook iemand in de klas met hetzelfde 'probleem'.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Flannery schreef:
    Jup. Wij hebben ook iemand in de klas met hetzelfde 'probleem'.


    Ik geloof dat wij meer een probleem hebben dan hijzelf :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    AvatarKyoshi schreef:
    Naar de leraar gaan en zeggen of je een andere plek mag omdat je tafelgenoot stinkt als de neten en weigert er iets aan te doen. Of je gaat naar de mentor en legt het probleem van zijn stank voor, zoda hij of zij he erop aan kan spreken. Of, een beeje gemeen, belt aar zijn huis en vertelt zijn vader of moeder van zijn stank-probleem en hij niet wilt luisteren naar klasgenoten.

    Ik heb ook een klasgenoot die door de pubertijd meer transpireert en die stinkt soms ook zó erg. Ik zit er een hoop vakken naast, dus op een gegeven moment heb ik dat tegen haar gezegd en tegen de mentor. Die belde de ouders. Ze stinkt nog steeds regelmatig, maar ik merk wel dat ze er veel voor doet, dat is wel tof van haar.


    Zijn ouders stinken even erg.

    De leraar Duits mag mij niet zo, omdat ik haar een keertje botoxvrouw noemde. (Ze heeft veel botox en nou, bij sommige mensen ziet sat er mooi uit, maar niet bij haar.) maar ik zal het melden aan mijn mentrix, lol.
    En ja, dat is we lief van d'r.

    Owlsome schreef:
    Lekker zelf terug gaan stinken. (:


    Haha, iieuw


    -

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik geloof dat wij meer een probleem hebben dan hijzelf :Y)


    Dat denk ik ook ja. Maar hij zegt zelf dat hij er niks aan kan veranderen en... tja... :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Scorpia schreef:
    Ik ruik naar bloed. :Y)


    Ew, ongestelde chicks stinken.


    i put the fun in funeral

    Destined schreef:
    Nou, bij mijn oude klas was het altijd zo van, als jij geen deo wilt gebruiken dan doen wij het wel xD En dan besproeien we iemand volledig met deo als die voor je of naast je zit xD Maar dat is nogal wreed.

    Hmm wat je kan doen is het wat minder aardig zeggen, wat waarschijnlijk al gebeurd. Want als mensen ergens niet tegen kunnen dan worden ze gemener. Maar ik ben voor de truc om hem te besproeien onder deo xD dat blijft leuk.


    Dit gewoon. Gewoon deo over 'm heen spuiten, dan leert ie het vanzelf. Je kent het gezegde wel ''wie niet horen wil, moet maar voelen''. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vinter schreef:
    (...)

    Ew, ongestelde chicks stinken.



    HAHAHAHAHHAHA Omfg. Geweldig.

    Leer hem douchen.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Leer hem douchen.


    Douche samen met hem


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    (...)

    Douche samen met hem


    Ew, no. Liever niet. We mogen elkaar al niet zo haha.